Hakutulokset

  1. nenna77

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Tulin huutelemaan että kerhoon liityin ja nyt odotan hyväksyntää sinne :) En oo pahemmin koneella ollut,mutta nyt otan kaikki kiinnin :D
  2. nenna77

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    No hei kaikille!! Juu,olihan iidan isä läsnä odotusajan,koiria kusetti kaks kerta pv :D No,mut oon edellee sitä mieltä et se on sen menetys,ei mun. Ikävä vaan kun nyt on sit kaks joille pitää joskus kertoo missä isä on,toisella kuollu ja toisella..no,miten sen sit sanookaan silloin.. Hei...
  3. nenna77

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Hellurei mammat!!! :wave: Täällä arki on jatkunut ja mennyt iidan isän kannalta niinkuin odotinkin. Eli hävisi näkyvistä. No,en ole minäkään enää sitten jaksanut pyyttää tyttöään katsomaan. Jos ei pyytämättä halua tulla tuota 30m matkaa,niin eiköhän se ole sitten selvä asia se. 23pv on...
  4. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Huomenta viimeset odottajat :wave: Vieläkö teitä monta täällä on? Mä käyn kyllä jka päivä lukemassa mutta menaa ikinä jaksaa kirjottaa mitään.. Onnea uusille vauvatuneille :flower: :heart: Täällä arki on jatkunut ja mennyt iidan isän kannalta niinkuin odotinkin. Eli hävisi näkyvistä...
  5. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Neamma taitaa saada vauvan tänään :heart:
  6. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Hei rakkaat mammat!!!!:heart: Mites,onko jo nyytit kaikilla syntyny? Mä olen ollu niin Iidan lumoissa etten ole pahemmin koneella kerinny istumaan muuta ku uutiset lukemassa :D Nyt tulin teitäkin sitten katsoon. Täällä on vauva arki lähteny ihanasti käyntiin. Iida on mahottoman kiltti ja...
  7. nenna77

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    :wave: Millään ei meinaa jaksaa tulla koneelle istuun ja näpytteleen mutta tässä nyt kuulumisia. Iida pääsi sairaalasta kotiutumaan siis heti tiistai aamuna kun tulehdusarvot oli enää 4. Aivan ihanaa oli tulla kotiin kun kukaan ei tienny meitä tänne vielä odottaa :) Iidan isä siis oli täälä...
  8. nenna77

    Heinäkuun Onnenhiput 2011

    Hellurei!!!! Me tullaan mukaan!! Iiduska sytyi 41+2 15.7.11 (kun la oli jo 6.7 ) klo: 12.16 ja 3800g 49cm Tuun paremmin kertoon kuulumisia kun ehdin. Nyt olen menossa iidan luo sairaalaan ja ovat lupailleet että pääsisi mahdollisesti jo huomenna kotiin. Oli saanut jonkinasteisen...
  9. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    pieni tarina... Oikeestaan koko 14pv oli pientä fiilinkiä että jotain vois tapahtua.Illalla eritoten kun cittarissa kävin alko jo ne kivat supistukset,mitkä kyllä tuli aina ku cittarissa kävi :D Ajattelin että sinne pitää mennä kuluttaan koko päivä että saa jotain tapahtuun. No siitä sitte...
  10. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Heippati hei! Peikkotukkatyttö Iiduska tuli maailmaan 15.7 klo 12:16 :heart: Pituutta neidillä oli syntymähetkellä 49cm ja painoa 3800g Synnytys meni hyvin,mutta pää oli hiukan vinossa joten ponnistus piti tehdä kyljellään. Minä lähdin tänään kotiin mutta iiduska jäi sairaalaan. Tänään...
  11. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Täällä sita juodaan kahvia ja ja kellotetaan supistuksia :) Muoks* Eli ne supistukset mitkä siellä sittarissa illalla alko,alkoi voimistuu iltaa myöte,mutta tulivat harvakseltaan,ehkä kerran tunnissa. Illalla (yöllä!!) aloin sitten tekee hiuksiin värinpoistoa ja vähän ennenku alotin alko...
  12. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Mites,kun tuli äske supistus,niin meni näkö. Samanlailla ku jos katsoo suoraan aurinkoon,onko normaalia? Ja pää tuntuu nyt kuumalta! :D Luulotautia?? :D :D
  13. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Kotiin tultiin vielä. Kohdunsuu auki tiukasti kolmelle sormelle,kaulaa hiukan vajaa sentti jäljellä ja vauvan pää tuntu siellä hienosti. Nyt ultran mukaan vauva painaa 3,5kg ja odotettavissa siis n 3800g neiti (???) jos menee tästä viikonki eteenpäin. Koitettiin viel sukupuolta tarkistaa kun...
  14. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Täällä ihan jännittää :) Mulla siis nyt aamulla ultra klo 10.00 ja odotan,josko saisin jäädä vaikka käynnistykseen. Loppupeleissä se varmaan on kuitenin kiinni siitä miten paikat olis valmiintunu,mutta toivossa on hyvä elää. Eli,jos musta ei tänään enää mitään kuulu täälä,mä olen päässy...
  15. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Miä heräsin päikkreiltä supistuksiin :O Ne tottakai laantu ku nousin ylös mutta edelleen jatkuu pieninä...voihan ne tästä voimistuakkin...
  16. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Onnea vauvatuneille :heart: Ihana lukee heti aamusta kivoja uutisia. :) Mä näin taas viime yönä unta et aloin synnyttään. Ne unet alkaa oleen niin todentuntusia et aamulla pitää oikeesti miettiä oliko se totta :D Mulla on huomenna taas ultra. Koitan kyllä kaikin keinoin että alkaisivat...
  17. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Heippatihei! Täällä(kin) edelleen yhtenä kappaleena. Kuuma päivä taas mutta oon sentäs jaksanu tehä jo vaikka mitä. Nyt paistelen lettuja,ja ah ku se lämmittää kivasti jo kuumaa asuntoa :D Suonikohjuja on täälläki jalkoihin muutamia ilmestyny,lähteekö ne pois??? Lisäks kokoajan tuntuu...
  18. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Nyt ei nenna tiä mitä täällä oikeen tapahtuu...:confused: Tuossa äsken koiriulle annoin iltaruokaa ja kävelin kohti kaappia missä niiden ruokasäkki on,niin tuli armoton jysäys tuonne alas. Voisin siis sanoa niinku vauvan pää olis asennoitunut täsmälleen oikeaan paikkaan ulos tullakseen. Ja...
  19. nenna77

    ***Heinäkuun Onnenhiput 2011 Heinäkuussa <3 MEIDÄN KUU!!!***

    Täällä on aamusta asti siivottu ja laitettu ties kuinka monennen kerran Iidan kamoja kuntoon :D Olisko tää nyt sitä pesänrakennusviettiä??

Yhteistyössä