Hakutulokset

  1. N

    "Kokeneemmat äidit HUOM!" Onko mun 9kk lapsessa jotain vikaa??

    Meillä poika liikkui pitkään kierimällä, 8kk iässä oppi ryömimään. Kohta 9kk ja konttausasennossa hytkyttelee, mutta liikkeelle ei olla vielä lähdetty.
  2. N

    Suositelkaa rintapumppua

    Aventin pumppu on hyvä!!
  3. N

    Lasten kännykän käyttö aiheuttaa aivokasvaimia!

    Kyllähän toi miettimään pisti. Aikaisemminkin ole toki ajatellut, että ei ne kännykät täysin vaarattomia voi olla. Itse pyrin välttämään turhaa lörpöttelyä enkä ota kännykkää enää joka paikkaan mukaan. Lapsi on vasta 7kk vanha, mutta tulevaisuudessa varmasti mietitään tarkkaa milloin hänelle oma...
  4. N

    vastasyntynyt leikkauksessa

    Näkyy. Meillä jo rv12. Hyvä niin, saatiin valmistua henkisesti etukäteen :)
  5. N

    vastasyntynyt leikkauksessa

    gastroskiisissa on suolta vatsanpeitteiden ulkopuolella, voi olla myös sisäelimiä. Meillä pojalla myös sellainen. Viikko teholla ja 2 viikkoa osastolla. Nyt kotona köllii 6,5kk vanha iloinen poika!
  6. N

    Kuinka vanhana teidän vauvelit

    Noin 4kk tais olla kun ekan kerran kääntyi, mut sit unohti vähäksi aikaa koko jutun. 5kk + aloitti sit aktiivisemmin uudelleen.
  7. N

    Korvikkeeseen totuttaminen?

    Eikös se esim. Muksun riisivelli ole tarkoitettu 5-6kk. Itse olen sitä antanut (poika nyt 6kk) ja välillä olen tehnyt sen korvikkeeseen. Imetän siis ja poju ei tykkää korvikkeesta, mutta puuron seassa kelpaa oikein hyvin. Mut nyt en ole kokeillut tarjota korviketta tämän puurojutun jälkeen..vois...
  8. N

    Ruokakysymys!

    Minkä ikäiselle olette alkaneet antamaan tomaattia/tomaattimurskaa ruoan seassa? Entäs avokadoa? Sipulia?
  9. N

    G: Missä säilytät vaunujasi/rattaitasi?

    Itse toisia parvekkeella ja toisia pyörävarastossa.
  10. N

    Tytön nimi joka teidän mielestä kuvaa voimaa ja sinnikkyyttä??

    Matilda. Wikipedia: Matilda on naisen etunimi. Vanhempi muoto nimestä on Mathilda. Nimen kantana on saksan kielen Mathilde, joka tarkoittaa "mahtavaa taistelijatarta"
  11. N

    te joillakokemusta lisäraudan syönnistä

    :laugh: :laugh:
  12. N

    G: Montako vrk olitte synnytyksen jälkeen sairaalassa...

    Olin sektion jälkeen kolme yötä sairaalassa. Poika pääsi kotiin vasta kolmen viikon jälkeen..
  13. N

    Paljon maksaisit..

    Brion race rattaista jotka jotain pari vuotta vanhat ja ehjät?
  14. N

    Onko Sanomatalon Wayne's Coffee tänään auki??

    Siinäpä se kysymys, jos joku vaikka tietäis :)
  15. N

    Poikien ympärileikkaukset aiotaan sallia Suomessa

    Parempi, että sen tekee lääkäri kun joku muu, jos se kuitenkin tehtäisiin. Komplikaatioriski pienenee kuitenkin huomattavasti.
  16. N

    Alkuraskauden oireiden loppuminen

    Älä huoli. Tossa vaiheessa mulla ei ainakaan ollut vielä mitään varsinaisia oireita edes. Vasta joskus rv7 alkoi tulemaan oireita ja nekin loppui kokonaan n.rv10. Nyt poika 5kk :heart:
  17. N

    Painoon vaikuttaa paljon enemmän se mitä syö kuin liikunta :(

    Näinhän se on. Liikunnasta on kyllä hyötyä ja se edistää painonpudotusta, mutta eniten vaikuttaa se mitä suuhunsa pistää..
  18. N

    Muita vauvoja jotka ei viihdy mahallaan?

    Meilläkään ei ole ennen viihdytty mahallaan. Nyt viimeisen kuukauden aikana on tilanne muuttunut ja mahalleen joko käännytään itse (just ja just) tai sit autetaan. Ja kivaa on, kivempaa yleensä kuin selällään. Pojulla ikää nyt 5kk.
  19. N

    Kissat ja vauvan peti.

    Meillä 2 kissaa ja eivät ole kovin kiinnostuneita olleet vauvasta (nyt 4kk +). Makuhuoneen ovi on nykyisin kiinni ja kahva on käännetty sillei, että sitä ei saa kissat auki hyppimällä. Pidän myös edelleen tarkasti silmällä, jos vauva on lattialla tai sitterissä ettei kissat tee mitään. Kilttejä...

Yhteistyössä