Hakutulokset

  1. M

    suolistopohjaista maitoallergiaako?

    lapseni 10 kk on nukkunut aika kauan mahallaan/polvet koukussa/peppu ylhäällä, ja nyt olen huomannut että poika nukahtaessaan hetkuttaa selkää kaarelle ja suoraks...mahassa tuntuu kuplivan kun kurisee ja mahaa ähistellään välillä kovaakin :'( Kun poika nukkuu niin usein alkuyö tuolleen...
  2. M

    yo-lahja

    Meillä naapurin tyttö yo kanssa...ja ajattelin antaa rahaa 20-30? ja sit kukan..;)
  3. M

    Minkä ikäisiä lapsia ja oma ikänne?

    Olen vielä muutaman päivän 32v. mulla on tyttö 7v. tai muutaman päivän päästä hänkin 8v. mies 35v.
  4. M

    kokemuksia oriflame-tuotteista

    Tykkään...oon ite yhdyshenkilönä mukana... ;)
  5. M

    Minkä kokoisia ekaluokkalaisia??

    Meillä iso tyttö 125cm 33kg Sillä tätä kyselen kun pelkään että tää meitin tyttö liian isoo... :ashamed: <br><br>
  6. M

    lukemaan oppiminen

    Ei osaa täälläkään likka yhtään lukee...enkä oo vielä ainakaan sitä murehtinut että kun ei osaa ennen kouluun menoa...eikö se oo koulun asia opettaa...juuri tänään opettelevat A- kirjainta... ;)
  7. M

    Minkä ikäisenä sait ekan lapsen?

    Mä täytin edellisellä viikolla 25v. kun likka syntyi :heart:
  8. M

    Kuka tai mikä...

    Dingo oli ehdoton.... ;)
  9. M

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Seinäjoki...ja tyttö mulla 7v. eli eka luokkalainen... :heart:
  10. M

    Ekaluokkalaisten koulupäivät

    Meillä koulupäivät ma 10-14, ti 8-12. ke 8-12, to 10-14 ja pe 10-13 Hyvin on mennyt mitä nyt pikkujännitystä mikä aamusin tulee oksettavana olona...:( se ainut huono asia tässä...mut varmaan tasaantuu ajan myötä.. Ja kirjoja on tullut jo onhan sitä kouluakin ollut jo 11.8. lähtien...eli aapinen...
  11. M

    Etelä-Pohjanmaan paikkakuntapino, ystävää etsivät

    Täällä 32v. äiti Seinäjoelta...tyttö 7v. eli aloittaa koulun ens viikolla...mies 35v. Uudet ystävät aina tervetulleita... :hug:
  12. M

    Pinoa...ekaluokalle menevistä...

    lapsista...eiku äideistä joiden lapset menee ekalle... ;) Täällä tyttö aloittaa 1.8. 1 A luokan...täällä seinäjoella... :) Eiku koulu alkaa 11.8. sehän olikin mun kesäloma mikä alkoi 1.8. sorii vähä päivät sekaisin!!!
  13. M

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    Meitä 3 ja 2 marsua ;)
  14. M

    marsuista

    Meillä 2 marsua...ja ovat aivan ihania lemmikkejä...Hoitoa vaatii tietty häkki kun se aika iso kun kaksi marsua...ja sseuraa marsuilla on toisistaan toki niiden kanssa leikitään ja sylissä pidellään pitkin päivää..ja kesällä ruokaakin pihalla yllinkyllin...ruohoa nääs...;)
  15. M

    G: Lemmikkisi nimi?

    Marsupojat Vili ja Skidi ;)
  16. M

    Minkäpituisia öitä 6v. nukkuu?

    Meillä 6v nukkuu hoitopäivinä noin 10 tuntia ja ku ollaan vapaalla saattaa nukkua 12 tuntiakin... ;)
  17. M

    Lonkkalasta

    Mulla oli itsellä syntyessä kuulemma molemmat lonkat sijoiltaan ja tytärelläni (6/98) oli vasen puoli sijoiltaan...oli lastassa 10 vkoa ja sillä parani...nyt on terve lonkkainen pian 7v tyttö...En pitänyt ollenkaan pahana tätä 10 vkoa vaikka pesujen kannalta vähä oli hankalempaa ku...
  18. M

    Munasarja kystia...

    No niin...se tiistainen kipukohtaus munasarjan kohdalla oli ollut sitä että kysta (nesterakkula) oli itsekseen puhjennut...onneksi näin että ei tarvii punktoida tai leikata... Nyt gyne määräsi 2 hormoonia jatkoon että tulisi menkat ja ei noita kystia... ;) ja plussatakkin tietty saisi... :D
  19. M

    Munasarja kystia...

    Mulla kovaa kipua oikeella alavatsassa..alkoi eilen ja tänään olin töissä lääkärillä joka määräsi gynelle..huomiseksi sain ajan...saas nähdä on kuis isoo kysta munasarjassa...sitä ainakin lekuri epäili...mut saas nähä...tätä vaivaa mulla ollut ennenkin mutta muutamia vuosia ollut poissa nää...
  20. M

    Sappipotilaita

    Multa leikattiin sappi tähystyksellä vajaa vuosi sitten...ja olo on ollut sen jälkeen hyvä...ei mitään sappikipuja... Ja muistelin että reilun vkon olin saikilla leikkauksesta... TOIPUMISIA hapan kaali :hug:

Yhteistyössä