Hakutulokset

  1. S

    Leikkikavereita 3v tytölle Tampereelta!

    Hei, Olen 26v äiti Tampereen Jankasta ja etsin 3v tytölleni uusia leikkikavereita mielellään saman ikäsistä lapsista. Ollaan kotona päivät kun meillä on myös 1v poika ja alkaa olemaan todella,todella tylsää kun meillä on niin vähän leikkikavereita ja monet on päivisin hoidossa. Ei toi...
  2. S

    Leikkikavereita 3v tytölle Tampereelta!

    Hei, Olen 26v äiti Tampereen Jankasta ja etsin 3v tytölleni uusia leikkikavereita mielellään saman ikäsistä lapsista. :) Ollaan kotona päivät kun meillä on myös 1v poika ja alkaa olemaan todella,todella tylsää kun meillä on niin vähän leikkikavereita ja monet on päivisin hoidossa. Ei toi...
  3. S

    Mahdoton 3v!

    Oisin kysellyt että onko muilla samanlaista ja onko ihan normaalia...meidän 3v tyttö on koko elämänsä ollut todella tempperamenttinen ja raivarit on tuttuja... nyt kuitenkin on kaikki vaan pahentunut, hänestä tuli isosisko lähes vuosi sitten ja nyt viimesen 6kk aikana esimerkiksi pukeminen on...
  4. S

    Leskeneläkkeestä kysymys

    Elikkäs olemme harkinneet mieheni kanssa että voisimme ehkä mennä naimisiin maistraatissa ja tuli tässä mieleen kun näitä asioita pyöritteli et miten se leskeneläke menee, kelasta löysin tietoa vaan sellasista tapauksista et molemmat on jo vanhoja ja eläkkeensaajia muutenkin... Miten se menee...
  5. S

    Miten voisin hillitä itseni paremmin lapsen kanssa?

    Siinäpä se otsikossa kysymys jo tulikin... Meillä on pian 3v täyttävä todella tempperamenttinen ja vilkas tyttö ja 8kk poika. Tän tytön kanssa on aina saanut olla todella pitkäpinnainen,hän osaa olla aivan yli suloinen ja ihana mutta tulistuu nollasta sataan sekunnissa. On itsellä niin...
  6. S

    Minkälaiset työvuorot tayssissa?

    Nyt kaipaisin hoitsuilta tietoa et miten työvuorot jakautuu tayssissa? Koska alkaa ja millon loppuu? Oon ehkä hakemassa en syksynä sinne oppisopimuksella töihin ja mietin vaan et onnistuisko se meidän perheessä työaikojen suhteen.
  7. S

    Ilkeä lapsi

    Olen tässä puolisentoista vuotta seurannut erästä poikaa meidän lähipuistossa ja ihmetellyt että miten on mahdollista että lapsi voi olla noin ilkeä... poika on nyt hiukan reilu 3v ja hän on ihan hirveä, heti kun tulevat puistoon tämä (sanotaan nyt vaikka Pekka) ryntää ottamaan toisten lasten...
  8. S

    Lapsiystävällisiä uimarantoja Tampereella?

    Oltais menossa 2,5v uimataidottoman ja 5kk vauvan kanssa rannalle Tampereella ja ois kiva tietää et missä ois rantoja jotka ois mukavia lasten kanssa? Ei mitään pyynikkiä tms keskustan rantaa. Ois kiva jos ranta ois sellanen matala ja hiekkapohjainen.
  9. S

    Vauvan mahavaivat

    Olisin kysynyt että onko teidän vauvoilla ollu mahavaivoja satunnaisesti? Tarkotan siis sitä että huutaa koliikkihuutoa vaan joitakin iltoja ja sit saattaa olla viikkokin välissä ja sit taas huutaa... Meillä on reilu 2kk poika,korviketta syö ja on tosi vaihtelevaa toi sen huutaminen,nyt ollu jo...
  10. S

    Vauva 9vrk, voiko viedä ulos?

    Meillä on reilu viikko sitten syntyny vauva ja nyt mulla on sellanen tilanne et ois pakko päästä viemään koirat lenkille ja ottaa vauva mukaan kun ei ole muita kotona. Mietin et uskallanko sen ottaa mukaan kun ei oo viä sitä 2 viikkoa vanha? Tottakai puen vaunuihin hyvin ja laitan harsoa eteen...
  11. S

    Keinoja jaksaa 2v uhmaikäisen kanssa?

    En enään tiedä mitä tekisinja haluisin tietää että miten te muut joiden muksut on tosi tempperamenttisia saatte hermonne pysymään kurissa ja jaksatte sitä jatkuvaa kiukuttelua ja huutamista joka asiasta? Meillä on siis juuri 2v täyttänyt tyttö jolla on aina ollut kiivas tempperamentti, on...
  12. S

    Tutista luopuminen

    Mitenkä teillä on luovuttu tutista ja minkä ikäisenä? Miten meni? Mulla meni tänään totaalisesti hermot kun meidän 1v10kk tyttö hukkas tuttinsa puistoon ja sitä kun ei sit löytyny niin johan alko kamala huuto...on muutenkin niin kiinni siinä välillä mut sit kuitenkin taas heittelee sitä pois...
  13. S

    Minkälaiset sisarusvaunut vaativalle?

    Elikkä meille on helmikuussa syntymässä toinen lapsi ja esikoinen on sillon 2v ja ollaan päätetty hankkia tuplat. Haluan sellaset tuplat joilla OIKEESTI voi liikkua muuallakin kun asfaltilla...elikkä kunnon lumisohjossa,soratiellä, kaupoissa ja jopa metsäsemmillä teillä...ihan metsään nyt ei...
  14. S

    Häät halvalla

    Otsikossa se jo tuleekin,eli kuinka halvalla ootte häät onnistunu järjestään ja millaset häät ne oli? Me tahdottais naimisiin mieheni kanssa mutta ainoa hidaste on se että kunnon häät maksaa niin mahdottomasti! Haluttais kuitenkin jonkinmoiset juhlat,et ei pelkkää maistraattia/kirkkoa ja siitä...
  15. S

    Meidän ihana taaperomme on oikea PORSAS!

    Huoh, yleensä se jaksaa naurattaa mutta nyt ei jaksa... meidän taapero sotkee,sotkee ja sotkee...sille sais pukee kokosuojapuvun syömisen ajaks jos haluis että vaatteet pysyis siistinä edes hetken (ja itelleen kanssa,välillä ruokaa kun on pitkin seiniä...). Tottakai tiedän että se harjottelee ja...
  16. S

    Koska lapsesi on oppinut hyppimään?

    Siinäpä se kysymys tulikin, olen ihmeissäni kun meidän 1v2kk tyttö osaa jo hyppiä tasajalkaa ilmaan. Ei tietty korkealle ja yleensä jää varpaat maahan mut on kyllä useita kertoja hyppiny ihan kunnolla et jalat irtoo maasta! :laugh: On muutenkin kova käveleen ja juoksemaan.
  17. S

    Mitä tekisin jauhelihasta huomenna?

    Niin,meillä on jauhelihaa kaapissa mutta en nyt tiedä mitä siitä tekisin ruuaks? jauhelihakastike ei tle kysymykseen,sitä on syöty jo tarpeeks. ;) Jotain mitä voi syödä koko perhe,mukaanlukien 1v ipana ja jotain minkä tekee suht nopeesti ja vaivattomasti,uunissa voi olla,mutta hellan ääressä en...
  18. S

    Taaperon normaali lämpö

    Mikä on taapern normaali lämpö?? Onko 37 vai alle? Meillä on likalla ennen ollu 37 taikka alle ja nyt on 1kk ollut kipeenä lähes kokoajan,eka tuli korvatulehdus joka ei sit kai parantunukkaan ja sit oli yskää ym..ja uudestaan korvat kipeet,nyt sai eri lääkkeet. Ei ole kipee enään,eikä yskikkään...
  19. S

    Miksi keskenmeno keskeytyy??

    Niin,otsikossa tulikin jo kysymys. Mulla on kolme km ollut ja yksikään ei ole ilman lääkkeitä tullut loppuun. Eka (tuulimuna) ei edes lähtenyt alkuun,huomattiin rv7 ultrassa ja sain cytotekkejä (en muista miten kirjotetaan) se meni hyvin. Toinen alko itse tiputteluvuodolla ja seuraavana päivänä...
  20. S

    1-vuotiaalta verta nenästä

    Oisin kysynyt että onkohan vakavaa kun mun 1 veellä on nuha ollu muutaman päivän ja häneltä tulee välillä vähän sellasta verestävä räkää nenästä, ei siis oikeen suoranaista verta, mutta kuitenkin sellasta punertavan rusehtavaa,eikä mun mielestä ole likaa... Huolestuttaa. Muuten tyttö on pirteä...

Yhteistyössä