Hakutulokset

  1. P

    muita,joille riittää yksi lapsi,löytyykö?

    Yhdyn tähän. Maapallo ei tällä hetkellä ole lainkaan kestävä, vaan kulutetaan huomattavasti yli luonnonvarojen- eikä tämä yksinkertaisesti voi jatkua. Yhden lapsen politiikka voitaisiin hyvin maailmanlaajuistaa, voitaisiin turvata kaikille lapsille elämisen arvoinen elämä ilman nälkää ja...
  2. P

    muita,joille riittää yksi lapsi,löytyykö?

    Danahan vaan sanoi haluavansa pystyä tarjoamaan lapselleen kaiken ja kustantaa kaikki tarpeellinen. Mikä on minusta ihan hyvin ajateltu, kuinka moni useampilapsisella on jatkuvasti rahahuolia, puhumattakaan energiaa ja aikaa antaa lapsilleen. Ymmärrän kyllä ällötyksen tiettyä elämäntyyliä...
  3. P

    Vauva pyörittää päätään ennen nukahtamista

    Ja viides huutaa... ole onnellinen että heiluttaa päätään eikä huuda :)
  4. P

    varpaankynnen sisäänkasvu

    Miehelläni on sama vaiva ja hän käy aina parin kuukauden välillä pedikyyrillä leikkauttamassa sen kun ei itse pysty leikkaamaan sitä oikein ja kunnolla. Tyhmä siitä on aina maksaa, mutta minkäs teet mokomalle.
  5. P

    Äidin tyyli lapsille... tätä en käsitä

    Tottakai sitä ostaa lapsilleen vaatteita joista itse pitää, ei siinä minusta mitään kummallista ole. Meillä tosin tyttö haluaa ehdottomasti pitää vaaleanpunaisia prinsessa-vaatteita, ja itse en pidä vaaleanpunaisesta tahi prinsessajutuista yhtään, mutta kunnioitan lapsen mielipidettä ja annan...
  6. P

    Uusi hammas

    Onko kellään kokemusta tekohampaasta? Minulla ei ole enää toista etuhammasta, ja tarvitsen siis tilalle uuden. Koko hammas on siis pois. Minulla on jo parin viikon päästä aika hammaslääkäriin, ja tarkoitus oli tehdä väliin uusi hammas ja kiinnittää se viereisiin hampaisiin sillalla... mutta...
  7. P

    Tiedän pahoittaneeni mieli ihan turhasta

    Onneksi onnellisuus ei ole mehusta kiinni, vaan kaikkea kivaa voi tehdä ja saada vaikka söisi pelkkää vettä ja perunaa. Onneksi yhdessäolo ja puuhailu ei maksa mitään.
  8. P

    Montako lasta meinaatte tehdä?

    Ehdottomasti kaksi. Meillä on kolme... :)
  9. P

    Matkustaminen yksin pienten lasten kanssa?

    Minulla on toiminu niin, että pienin on kantorepussa, yksi istuu rattaissa ja isoin kävelee. Ja matkatavarat saa rattaisiin roikkumaan/selkään. Se kannattaa ehdottomasti ottaa huomioon että saa matkatavarat jotenkin helposti raahattua mukana, jotenkin rattaisiin roikkumaan tms.
  10. P

    Matkustaminen yksin pienten lasten kanssa?

    Olen lentänyt yksi kolmen lapsen kanssa (4v, 2.5v ja 0.5v) ilman minkäänlaisia ongelmia. Ja yhden lapsen ja kahden lapsen kanssa lyhyempiä ja pidempia matkoja... eikä oikeastaan koskaan ole ollut mitään ongelmia. Päivastoin, lapsille se on jännä seikkailu. (uuvuttavaa se kyllä on, ja...
  11. P

    Mitä maksaisit kirppiksellä suomalaisen Lapsiperheen lääkärikirjasta (WSOY)?

    Aivan. Ja miksi joku myisi käyttämättömän kirjan, jos sillä olisi vaan jotain käyttöä...
  12. P

    Millä kutsutte puolisonne alapäätä?

    Meillä on Larry. Tai sitten että penis.
  13. P

    Päiväunien lopetus

    Esikoinen lopetti päiväunien nukkumisen joskus vajaa 4 vuotiaana, mutta siitä on jo vuosia aikaa ja poika edelleen kaipaa lepoa ja rauhaa iltapäivästä, ja menee illalla aikasemmin nukkumaan (viimeistään seitsemältä) kuin pikkusiskonsa (3v), joka nukkuu päiväunet.
  14. P

    Hevosihmiset APUA.

    Aina oppii jotain uutta :)
  15. P

    Etelään lentäen 7 kk kanssa?

    Lentäminen on lapsista hauskaa, olen lentänyt lasten kanssa alati pidempia ja lyhyempiä lentoja eikä ole ollut ongelmia. Lapsia on maailman joka nurkalla, ja lapset aina syövät- eli ruoka ei ole mikään ongelma. Turha kantaa kamalasti mitään ylimäärästä mukana. Rattaat kannattaa kyllä...
  16. P

    Hyi helkkari tätä pärstää!

    noo, onneksi raskaus loppuu aikanaan... (tosin iho saattaa häiriöidä vielä koko imetysajankin, mutta kyllä se joskus loppuu joka tapauksessa)
  17. P

    Ei hyvää päivää!! Ulkomaalainen tk- lääkäri

    Ja se ulkomaalaisuusko tässä oli pointtina?
  18. P

    Vauvan ihottuma

    Joka tapauksessa ainkin kiva ettei olla yksin tämän kanssa :)
  19. P

    Miehen vai naisen nappi?

    Etupuolella... :D
  20. P

    Vuokraako kukaan asuntoa meille???

    Joka tauksessa ei auta kun hakea vaan?

Yhteistyössä