Hakutulokset

  1. H

    äiti ystäviä Helsingistä

    Olen 27 vuotias kolmen lapsen äiti.lapset 8v,4v ja 7kk. Asumme itä helsingissä.olen iloinen ja sosiaalinen ja sosiaalisuus lisääntyy kun tutustutaan. Olisi kiva saada lapsille puistoilukavereita jne. Lisäksi itsellenikin kaipaisin sitä tosiystävää jonka kanssa voisi tehdä myös asioita ilman...
  2. H

    apua 6kk:n syömiseen

    meillä ei enää neitille uppoo aamulla eikä illalla puuro, joten mitä keksisin siihen tilalle kun vaikuttaa hirveesti yöuniinki ku ei illalla syö.ja vellitkää vei uppoa. ja muutenki millo vois alotella et antas 2 lämmintä ateriaa. meiijä rytmi nyt tälläne: aamupuuro,lämmin sose,hedelmäse...
  3. H

    suositteletteko vielä ottamaan sik.inf. rokotteen??

    tyttö tulee huomen 6kk ja maanantaina neuvolassa sais rokotteen mut tuntuu jotenkii hölmölt ottaa ku tuntuu et koko "aalto" on menny jo ohi??? mitä mielt ootte??
  4. H

    Otatteko te sen sikainfluenssarokotteen vauvalle ???

    On nyt ollut niiin keskustelun aiheena se että ottaako se sikainfluenssarokote. itsellä lapsi tulee kohta 5kk joten kai se sitten 6kk:sena saisi kyseisen rokotteen. olen vaan joka puolelta kuullut niistä todella kamalista sivuvaikutuksista joita on mahdollisuus tulla ja esim rokote joka suomessa...
  5. H

    1 vuotiaan syömiset kotona ja ulkomailla?

    Eli siis oon miettiny että syökä teijän 1 veet 2 lämmintä ateriaa päivässä. esikoinen kun oli vuoden ikäinen niin hän ei kyllä päivän aikana syönyt kuin yhden lämpimän aterian ja hyvin kasvoi ja jaksoi joten onko tuo 2 lämmintä ateriaa jotenkin must koska muu perhekkin syö päivässä vaan yhden...
  6. H

    Matkustus vauvan kanssa sikainfluenssan "aikaan" ? Muita matkustelleita ?

    Mitä mieltä olette siitä että matkustellaan nyt pienen vauvan ja perheen kesken kun on tämä sikainfluenssa. minä olen sitä mieltä että hygieniasta täytyy pitää hyvin huolta, kuin myös suomessakin..voihan se täälläkin iskeä.. tulee heti olo olenko huono äiti jos vien lapseni ulkomaille "...
  7. H

    Kuuluuko neuvolaan kertoa ?

    taas näitä tyhmiä kysymyksiäni :D Kuuluuko neuvolaan kertoa että olemme lähdössä ulkomaille tuon 3kk:n ikäisen kanssa kun on "vaara" saada tämä sikainfluenssa ?! vai eikö se hänelle kuulu ? :D
  8. H

    vauvan vaatetus ulkomailla ?

    olisin siis ihan kysellyt että voiko vauva n 3kk olla vaunuissa nukkuessaan ihan bodyssa tai mekossa tai muussa viileässä vaatteessa ulkomailla jossa on todella lämmin.. kun vaunut ovat tietysti varjossa ja harsoilla vielä muuten suojaan ettei aurinko tunge vaunuihin vai pitääkö lapsella olla...
  9. H

    Vauvan vaatetus ulkomailla ?

    olisin siis ihan kysellyt että voiko vauva n 3kk olla vaunuissa nukkuessaan ihan bodyssa tai mekossa tai muussa viileässä vaatteessa ulkomailla jossa on todella lämmin.. kun vaunut ovat tietysti varjossa ja harsoilla vielä muuten suojaan ettei aurinko tunge vaunuihin vai pitääkö lapsella olla...
  10. H

    Vauva hoitoon mummon kanssa kun muu perhe ulkomaille?

    Olemme perheen kanssa lähdössä ulkomaille ja pitkän pohdinnan jälkeen päätimme että meidän pienimmäinen jäisi loman ajaksi mummon ja ukin hoiviin. Viikoksi. Vauva olisi tuolloiin 11kk:n ikäinen. Minulle on iskenyt jo nyt "masennus" että olenko huono äiti kun näin teen ja tiedän kumminkin miten...
  11. H

    Vauva pukeltaa aina kun vie päiväunille sänkyyn ? :O

    Meillä on neidin kanssa sellainen ongelma että sitterissä nukkuu päiväunia vaikka kuinka ja ei herää pukellukseen, mutta aina kun neidin laittaa unille omaan sänkyynsä niin menee max 30min niin herää siihen kun sänky on ihan märkänä pukelluksesta. yöllä kun mennään yöunille niin silloin neiti...
  12. H

    Voiko Uä:hän luottaa ??

    Mua vaivaa tosissaan :) minnuu mietityttää et voiko ultraan luottaa ?? siis jos ne sanoo näin että: " kumpis sinulla se edellinen oli?- poika. -Selvä, no nyt ei ainakaan ole poika tulossa,että pojan kyllä jo huomaisi niin selvästi. ja kysyin vielä uudelleen ultrauksen lopussa... hmmmmm...
  13. H

    Miten saan nämä rinnanpäät kuntoon ??

    Mulla siis on ollu koko raskauden nuo nännit ja ne reunat ennenkaikkee herkillä..ne on auki ja mie oon yrittäny niitä rasvata vaikka millä rasvoilla ja ei auta..!! lansinohia ja ceridalia ja perusvoidetta ja eiii........ atooppinen iho on mulla muuten joten nekin sit kärsii..mulla on kiire saaha...
  14. H

    Miten saan nää rinnanpäät kuntoon? :(

    Mulla siis on ollu koko raskauden nuo nännit ja ne reunat ennenkaikkee herkillä..ne on auki ja mie oon yrittäny niitä rasvata vaikka millä rasvoilla ja ei auta..!! lansinohia ja ceridalia ja perusvoidetta ja eiii........ atooppinen iho on mulla muuten joten nekin sit kärsii..mulla on kiire saaha...
  15. H

    Ystäviä ja jutteluseuraa,shoppailuseuraa ja lasten leikkikaveria Helsingistä :) ?

    Ajattelin että jos tätä kautta voisikin löytyä ehkä jopa se sydänystävän mutta myös olisi kiva tutustua muihin äiteihin helsingissä joitten päivät ovat vaikka tekemistä ja seuraa.:D Isukki on päivät töissä joten hänestäkin saadaan seuraa vasta illalla. Sukulaisia meillä ei täälläpäin asu. Jos...
  16. H

    Mitähän tämä sitten taas on?

    Juu eli mulla alko "menkat" kp 38 kun yleensä kp on 30-32 mut viimex kyl oli 35.. nooo nyt ne kesti eilen muutaman tunnin ja sen jälkeen ei oo tullu kun pientä tuhrua? mitä tää meinaa ? just mittasin lämmön..tosin päivälämpö mut oli 37..en jaksa ymmärtää olla nainen...
  17. H

    one step testi...onko luotettava jne ??

    aamulla mulla ainakin tuli nega..tosin voihan se olla et se on nega..koulupäivän jäålkeen siihen oli ilmestynyt haalea viiva..olenko siis hullu...
  18. H

    Täälläkin kaivattaisi Tosi Ystävää PK seudulta !

    Elikkä tuntuu tosiaan että kaverit on hävinny ja ei ole oikein ketää kelle puhua ja ennenkaikkea kenen kanssa tehä kaikkea kivaa :) esim juuri lenkkeillä ja käydä kahvittelemassa jne, mitä ystävän kanssa tehdään.. Minulla on poika joka kohta 3 w ja myös olisi kiva tehdä jotain lastenjuttujakin...
  19. H

    Selkäkipukin??

    Mulla ainakin ennen ollut myös menkkojen aikaan selkäkipua?? Miten..voiko se myös olla raskausoire ? Onko muilla ollut ??
  20. H

    Ulkoiluseuraa ja muutenkin ystävää pihlajamäestä ja ympäristöstä :)

    Tosi ystävää ja kaveria muutenkin helsingistä.(pihlajamäki + lähipaikat) Olemme heinäkuussa muuttaneet perheemme kanssa tänne pihlajamäkeen ja olisi kiva saadaa kavereita täältä.. tästä lähialueelta tai miksei muualtakin helsingistä. Päivät ovat alkaneet tuntua tylsiltä kun olen vain päivät...

Yhteistyössä