Hakutulokset

  1. viidenmamma

    Ennätyspitkä Jälkivuoto (***ällövaroitus****)..näitä taas

    Mulla samanlaisia vuotoja, niin ajattelin vastata. Eli huomenna 3 kk synnytyksestä ja edelleen vuotelee. Jälkivuotoa oli 6vk ja 2vk:n tauko, kunnes alkoi nää oudot vuotelut. Nyt on kuukauden aikan ollut 3 erillistä vuotoa. Kestää monta paivää aina kerrallaan. Vuoto ei ole kovinkaan runsasta, ei...
  2. viidenmamma

    Vastasyntyneen aukile

    Meillä melkein vastaava tilanne kuin alkuperäisellä kirjoittajalla. Nyt vauvalla ikää 3 vk ja tosi pieni aukile. Oltiin myös viikko sairaalassa viikko synnytyksen jälkeen tulehduksen takia. Siellä ei kukaan maininnut että aukile olisi pieni, enkä itekkään sitä huomannut ja vasta terkkari 3vk:n...
  3. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Tervehdys naiset! Meille syntyi 1.9 pikku prissi, 4310 ja 52 cm pitkä pötkylä. Eli eilen tuli viikon vanhaksi. Tänään mennään neuvolaan näyttäytymään. Ennen kävivät kotona, nyt eivät tule. Pojulla on nopeata hengitystä tai sellaista pinnallista ja syödessä kauheeta puuskutusta. Edellisellä...
  4. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Tervehdys naiset. Tänään olisi viikkoja 40 kasassa. 16.8 ultrassa kaveri oli 3,9 kg. Vois pikkuhiljaa alkaa syntymään. euvola on kohta, sanon kyllä siellä, että ainakin ultraan laittaa, voihan se olla,että ottavat sisälle. Supistuksia ei kovinkaan paljon ole ollut, mutta nyt lähipäivinä jo...
  5. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Heippa! Onnea mur-mur koira vauvasta.:) Mulla kans jo ikävä vauvamasua, vaikka vielä on muutama viikko jäljellä. Toivottavasti ei käynnistetä viikon päästä kun on painoarvio saikulla. Minä niin tykkään olla raskaana ja ikuinen vauvakuume on päällä kokoajan:D Tästä kuudennesta mekin tiedämme...
  6. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Terve pitkästä aikaa. Täällä on näköjään tullu paljon uusia odottajia ja vauvoja on syntynyt, ONNEA:heart: Minulla tuli tänään täyteen jo 36 viikkoa. Kyllä on aika hurahtanu alku hitauden jälkeen. Parin viikonpäästä on painoarvio, saa nähdä joko sitä silloin jään saikulle käynnistykseen...
  7. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Ja vielä, Paljon tiedän vauvelit on painaneet rakenneultrassa. Meidän oli 390g. Kattelin vanhempien lasten kortteja, mutta niisä ei ollut painoja.
  8. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Heippa naiset:wave: En ole kirjoitellut aikoihin, joten en jaksa ja kehtaa jokaiselle erikseen kommentoida. Siis suoraan asiaan. Rakenneultrassa käyty. Kaikki muuten ok, mutta meilläkin toinen munuaisallas laajentunut, mutta vielä normaalin rajoissa. Oliko Wiivin masuasukilla allas...
  9. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Tohtori Tolosen Cardi omega on paras markkinoilla laadultaan. Omegan tiedetään ehkäisevän synnytyksen jälkeistä masennusta, omegaa syovät äidit synnyttävät älykkäämpiä ja sosiaalisesti paremmin pärjääviä lapsia kuin muut. ja paljon muitakin hyötyjä.
  10. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Multivitamiinit ja tabsit on synteettisesti valmistettu ja näin valmistetuista imeytyy vain 30% elimistöön. Luontaistuotekaupassa asioista tiedetään enemmän, mitkä on sellaisessa muodossa että imeytyvät.
  11. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Mintulle kovasti jaksuja, tiedän kokemuksesta miten piinaavaa on odotella:hug: Ihana kuva Morticia Rominakselle onnittelut hyvistä ultra kuulumisista:heart: Vitamiineista joku kysyi minin ne vaikuttaa. Odottavan ja imettävän äidin tulee syödä monipuolisesti. Hän tarvitsee kahden edestä...
  12. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Heippa naiset. Ompas tänne tullu tekstiä. Ja uusia raskautuneita, hienoa:heart: Onnea vauvan saaneille, en muista ketä oli:heart: On: Nyt alkaa olla olo jo korjaantunut, mitä nyt välillä tulee huono-olo kun ei ole syönyt ja ruuan jälkeen, vaikka sokerit no normaalit. Olen mittaillu kohta...
  13. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Huomenta. Mulla kans nyt se rd jo kolmannessa raskaudessa. Nyt oli vain paastoarvo koholla ja neljästi päivässä mittaukset. ne on ollu kyllä ihan hyvät lukemat. Meillä neljä lasta viidestä ollu yli nelikiloisia ja yksi poikkeus poika joka oli vain 3190g, kolme viikkoa etuajassa. Tää viimeinen...
  14. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Päivää naiset. Ihanaa kun on uusia tullut:) Ja Minttu sulla tai teillä on varmasti ollu kauhee vuosi, voin kuvitella:hug: Mullakin maha jo näkyy kunnolla, että ei tarvii peitellä, eikä voikaan. kävin eilen sokerinrasituksessa ja ei ollu kun paastoarvo koholla. Joten mittarin hakuun ja...
  15. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Tervetuloa Rominas tänne puolelle:heart: Kävin eilen siellä np ultrassa ja kaikki näytti hyvälle. Turvotus oli 0,6 ja viikon pitemmällä oltiin. Eli la on 30,8 ja viikkoja ois tänään sit 13. Vielä viikko pitäs odotella niitä verikokeen tuloksia. Luulin, että ne saa jo eilen, mut tällä ei ole...
  16. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Heippa! Minä sain vihdoin sellaisen talon kun halusin yli neljä vuotta. Muutettiin lokakuussa uuteen taloon. Entinen kävi pieneksi. Nyt on kahdessa kerroksessa yht 200 neliöö, kuusi mh:tta, jokaisella omansa. Mut nyt kun kuudes tulossa, ei niitä huoneita kaikille ole. Mutta eiköhän sitä...
  17. viidenmamma

    40+ odottajat Vol 3.

    Huomenta! Pikkumyy68 mulla on myös tässä raskaudessa tuo rd. Ei ole vielä tehty rasitusta, mutta selkeet oireet on, ja olen karkilla testannut. Kahdessa edellisessäkin oli ja mittaukset myös, ruokavaliolla olen selvinny. Mut nut tuntuu siltä että se ei riitä, kun tässä vaiheessa jo heittelee...
  18. viidenmamma

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Ai niin, mur-mur mahtavaa, jos sullakin ois nyt se tärppi käyny:hug:
  19. viidenmamma

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Mihin mie oon hävinny listalta:| Mulla tää huono-olo on nyt niistä sokerin heilahteluista. Testasi eilen. Söin ihan karkkeja ja olo oli sitä ennen ihan hyvä. Ja hetken päästä nautittuani pari kourallista namuja tuli ihan kamala olo.:x Kahden viikon päästä on se np ultra, täytyy siellä sanoa...
  20. viidenmamma

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Taavi166 ei tää pahaolo siitä kilpparista johdukaan, vaan niistä sokereista minäkin sen tiedän johtuvan, varsinkin iltapäivällä. Minä en voi olla edes kolmea tuntia syömättä. Mulle ei riitä välipalaksi pelkkä hedelmä tai jogurtti. Pakko otta leipää useampi pala. Se on kyllä ollu myös vaaleeta...

Yhteistyössä