Hakutulokset

  1. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Kiitos kysymästä, ainakin sinulla oli hyvä ajoitus kysymykselle. Meille näet syntyi ihanainen poikavauva juuri 7.12. :) painoa 3410kg ja pituutta 50cm. Synnytys meni nopeasti. Vedet meni kotona klo 8.30 ja 5h myöhemmin oli poika maailmassa. Kullankerän kammottavan pitkästä 1,5h...
  2. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Heissulivei ihanaisten Kullankerien ihanat äityilit! Täällä ollaan edelleen. Vaikkakin harvakseltaan tulee poikettua tänne pinoon lueskelemaan. Meillä neiti aloitti tällä viikolla päivähoidossa, ja mä palasin töihin reilun 3v jälkeen. Olin siis koko "laillisen" hoitovapaan kotosalla. Ihanaa...
  3. T

    Inseminaatio 2011

    Suuret onnittelut sinullekin Ni Plussasta :wave: Nyt toivotaan, että pysyvät matkassa. Mä menen keskiviikkona labraan, niin katsotaan tuo HcG-arvo. Hiukan jännittää, ja googlaaminen vaan lisää huolestuneisuutta. Vaan eipä se murehtimalla parane. Paljon jaksamista kaikille ja plussatuulia!
  4. T

    Inseminaatio 2011

    Meillä reilu 10 vuotta lapsettomuutta takana, ja joskus aikoinaan v. 2004 jätettiin hoidot lopulta kesken (ISCI). Tehtiin surutyötä ja päätettiin elää kaksin. Luomuplussa v. 2007, ja nyt sitten ekasta inssistä tärppi! Ihan uskomatonta kyllä!!!
  5. T

    Inseminaatio 2011

    Tänään aamulla tehty PLUSSA! :p Eka inssi, ja me mahduttiin siihen huimaan 10-15% onnistumisprosenttiin. Ooon niiiiiin onnnnnellinen! Nyt vaan toivotaan, että pysyy kyydissä. Toivottavasti tämä antaa toivoa kaikille muillekin, että onnistuminen insseillä on tosiaan mahdollista! :)
  6. T

    markkinoinnin osaajia?

    Maksetut mainokset sivuillla?
  7. T

    Inseminaatio 2011

    Tervetuloa Ni piinaviikoille mun kanssa. Koska saat tehdä testin? Mulla virallinen testauspäivä 3.4., ja aattelin kärsivällisesti siihen asti odotella.....katotaan vaan oonko samaa mieltä lähempänä ajankohtaa :D Oon koittanut asennoitua hommaan rennolla asenteella (ainakin toistaiseksi)...
  8. T

    Inseminaatio 2011

    Pumpulienkeli Meidät laitettiin IVF-jonoon heti ensikäynnillä. Monessa paikassa ilmeisesti inssit (1-4kpl) pitää olla tehtynä ennen kuin jonoon pääsee. Me onneksi saadaan tehdä inssejä tässä jonotellessa. Ja jos niillä ei onnistuta niin eka IVF jo kesäkuussa (jos ehtii ennen kesätaukoa) tai...
  9. T

    Inseminaatio 2011

    Ihanaa Ohka! Onnea! :heart: Nuo onnistumiset kyllä valaa uskoa, että insseilläkin voi onnistua.
  10. T

    Inseminaatio 2011

    Rödluvan :hug: Höh!
  11. T

    Inseminaatio 2011

    Mulla 1x200mg/vrk ja iltaisin.
  12. T

    Inseminaatio 2011

    Täällä uusi joukkoon. Tänään tehtiin ensimmäinen inssi, ja lähetettiin 49miljoonaa uimaria matkaan. Meillä siis Pumpulienkeli suunnilleen sama aikataulu. Mulla myös keskiviikon ultrassa 17mm ja 12mm rakkulat. Mulle ohjeistetiin aloittamaan Luget maanantai-iltana, joten sulle sitten...
  13. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Jeeeeee!!!! :wave: Mä kans päätin Piggyn innoittamana, et nyt saa vaipat jäädä meilläkin. Alkuviikon saldo 2 kuivaa päivää, ja yksi hiukan märempi. Päivä kerrallaan, päivä kerrallaan.... :whistle:
  14. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Tässä ihana edustus Kullankeristä :heart:
  15. T

    Kauanko menee vauvan nimen vahvistamisessa?

    Meillä kesti hieman vajaa kuukauden, kun nimeä piti varmistella vielä jostakin. Saatiin tieto nimen hyväksymisestä tekstarilla papilta kastejuhlaa edeltävänä iltana =)
  16. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Kiitos kaikille osallistujille tosiaan! Oli mielettömän hauska nähdä teitä ja saada nimimerkeille kasvot =) Ens kesänä uusiks taas, eiks jeh? :saint: Sofia väsähti tosiaan delfinaarion jälkeen totaalisesti, joten saatiin sitten rauhassa käydä miehen kanssa laitteissa :whistle: Voitteko...
  17. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Meillä rannekkeet ostettuna, joten ilmestytään suoraan sinne eläinpuiston eteen. Otetaan varmaan isot rattaat mukaan, eli meillä siis luonnonvalkoiset kärryt. Niitä ei ainakaan kovin monella ole - helppo siis tunnistaa. Tosi kivaa!!! Nähdään! :wave:
  18. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Joo, passaa kyllä. =) Toinen juttu onkin, et miten saa maltettua tuon lapsen mielen, ettei pääse katsomaan niitä aidan takana olevia elikoita - jos siis siellä lippujonossa oikeasti kestää tuhottoman kauan...mut yritetään ainakin tuolla suunnitelmalla. :D
  19. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Pitäiskös sopia treffit sit vasta klo 13...? Vaikka siellä eläinpuiston edessä. Jos sitten tähdätään siitä klo 14 sinne delfinaarioon.
  20. T

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Niin siis mikä se treffipaikka ny sit on ja mihin aikaan? Klo 11 lippuluukulla vai klo 12 siel eläinpuiston edessä? Tai joku muu vaihtoehto? :/

Yhteistyössä