Hakutulokset

  1. A

    teutonia fun ja seisomalauta

    Onko kellään kokemusta Teutonia Funista seisomalaudan kanssa?
  2. A

    Esikoinen mukaan perhehuoneeseen?

    Hei uudelleensynnyttäjät, onko teistä kenelläkään ollut esikoista mukana perhehuoneessa? Miten sujui? Esikoiseni täyttää kohta neljä, eikä meillä ole ketään sukulaisia, ketä hänestä voisi huolehtia, joten mietin olisiko perhehuone hyvä vaihtoehto.
  3. A

    Parvorokko

    Onko muita, joiden lapsella ollut raskausaikana parvorokko? Meillä se ilmeisesti on, neuvola ei pitänyt tarpeellisena nähdä lasta, vaan piti kuvaukseni perusteella parvorokkona ja menin heti tänään vasta-ainetestiin. Inhottavaa odottaa viikko tuloksia. Tietääkö joku, kuinka yleistä, ettei sitä...
  4. A

    Kantoliinakysymys

    Millaista solmintaa tulisi käyttää vastasyntyneellä? Olen käyttänyt liinaa vasta parikuukautisella, joten en tiedä käykö sama solminta vastasyntyneelle.
  5. A

    Miten pitkään 60 cm vaatteet mahtuvat?

    Ne kenellä jo ennestään lapsia, muistatteko miten pitkään nuo 60 cm vaatteet menivät?
  6. A

    4D ultran lääketieteellinen merkitys

    Onko 4d ultrasta oikeasti jotain hyötyä? Muuta kuin että näen miltä vauva näyttää? Siis sellaista hyötyä, mitä 2D ultrasta ei saa? Olin rakenneultrassa hiljan erittäin pätevällä ja kokeneella lääkärillä ja hän piti 4D:tä lähinnä kivana juttuna, ei muuta.
  7. A

    4D-ultra Helsingissä

    Missä muualla olette käyneet 4D-ultrassa kuin Femedassa? Joku joskus maininnut, että siellä vähän liukuhihnameininkiä.
  8. A

    kuinka paljon tullut kiloja viikolle 18 mennessä?

    Siinä se kysymys tulikin. Minulle kertynyt jo 10 kiloa ja olo tuskainen etenkin iltaisin (pahoinvoinnin lisäksi). Esikoisen kanssa 10 oli kasassa pari viikkoa myöhemmin ja yhteensä kertyi 20 kg, itku, ilmeisesti taas sama edessä. En syö kahden edestä, mutta en nyt erityisesti kontrolloikaan...
  9. A

    ruokalappu päiväkodissa

    Käyttääkö joku toinen 3-vuotias ruokalappua päiväkodissa? Tiedän, että suurin osa tuon ikäisistä ei käytä ruokalappua, mutta koska lapseni ei sitä vastustele ja vaatteita säästyy sen avulla paljonkin, haluaisin sitä käytettävän myös päiväkodissa. Syksyllä se vielä sopi, että hänellä oli oma...
  10. A

    kotidopplerit

    Millaisia kokemuksia teillä on kotidopplereista? Onko sydänäänet aina löytyneet?

Yhteistyössä