Hakutulokset

  1. K

    millä home pois?

    meiltä löytyi varastosta vanhat vaunut.. Ainoa että niissä on home?pilkkuja. Pesin pesukoneessa vaunun päälliset, ja sinisestä osasta hävisi homepilkut kokonaan, mutta beigestä osasta ei.. Onko mitää tietoa millä homeet saisi pois? Hyvät rattaat mutta ei niitä homeisena voi käyttää :(
  2. K

    vauvan ummetus

    Joo siis korviketta saa!
  3. K

    vauvan ummetus

    Elikä 3kk vauva ei vaan saa kakkaa tulemaan. On kokeiltu kuumemittari, luumu, levolac ja mallasuute. Siltikään ei mitään tulosta, vauva yrittää kovasti kakata, mutta tuloksena on pienen pieni ja kova pökäle joka jää takapuoleen kiinni.. Mikä avuksi? Kohta on viikon ollut jo kakkaamatta.. Tiedän...
  4. K

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Meille syntyi poika 28.7, klo 20:09.. 3165g ja 49cm! Viikkoja oli 39+1. Vielä ollaan sairaalassa, torstaina pääsemme ilmeisesti kotiin.. Katham+poju <3
  5. K

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Heido mammat! TUlin ultrakuulumiset kertomaan.. Elikkäs maanantaina 37+1 viikolla, neuvolantäti/kätilö teki käsiarvion vauvan painosta, ja sanoi että 2,6-2,7kg painoinen olisi.. Nooo, tänää sitten ultrassa, saivat TÄMÄN HETKEN painoksi vauvalle 3,6kg.. Olin että MITÄ?! kilon heitto?? Mitenköhän...
  6. K

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Heido! Vitsi te kirjotatte ihan hirveesti!! Joka pvä käyn lukeen ja aina on uutta tekstiä tuhottomasti.. Neuvolakuulumisia tulin kertoileen: rv 37+1 paino: 500g/vko (yht 10,7kg) rr: 110/67 pisu puhdas sf-mitta: 32,5cm lapsivedenmäärä: normaali painoarvio: 2,6kg-2,7kg liikkeet ja syke...
  7. K

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Oli pakko toi tänne laittaa, siiis oliskohan se laskeutunu? vasemmanpuoleinen kuva on 36+5 ja oikeenpuolimmainen 35+4 otettu... Tsemppiä ae:lle jos on päässy nyytinhakuhommiin! Mäkin voisin haluta.. Paitsi parempihan sen vaavin on vielä masussa kasvaa rauhassa.. On kyl semmosia kipuja tuntunu...
  8. K

    ~~~~ELOMASSUT HEINÄKUUSSA~~~~

    Siin on mun masua! Viikkoja on kuvassa 35+4 eli tasan viikko sit otetut kuvat.. Synttärionnittelut sankarille! Tulin äkkiä piipahtaan, saunaan olin kyl matkalla.. mut jäin sit tähän.. Hirveesti ootte taas jutellu, joka pvä oon käyny lukeen mutten oo jaksanu kirjotella.. Kahvista ootte...
  9. K

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    Onnea äitix9 pienestä pienokaisesta! :flower: :heart: Jotain asiaahan mulla oli, mutta iski taas dementtia.. Tuttu juttu nykypäivänä että lähtee tekeen jotain ja kun pääsee paikanpäälle nii unohtaa mitä on mennyt tekeen.. :D Niin kun luulin että JIHUU, ei mulle oo tullu yhtää raskausarpia...
  10. K

    Niistä päiväkodin tädeistä...

    Muakin kiinnostaa mihin hoitoon täällä ei voi lastaan laittaa jos tommosta tapahtuu..
  11. K

    paljonko maksaisit palkkaa lapsenvahdille`?

    Kyllähän niille ruoka tarttee vääntää :)
  12. K

    paljonko maksaisit palkkaa lapsenvahdille`?

    Ite hoidin kolmee lasta ( 7v, 3v ja 1,5v) ja 7h/pvä ja sain 1300e/kk.
  13. K

    paljonko maksaisit palkkaa lapsenvahdille`?

    En mä ainakaa neljää lasta hoitais 200-300e palkalla.. Varsinkaan jos on 6 tuntia per päivä..
  14. K

    paljonko maksaisit palkkaa lapsenvahdille`?

    riippuu minkä ikäisiä lapsia ja mitä työhön sisältyy..
  15. K

    ¤¤¤ELOMASSUT KESÄKUUSSA¤¤¤

    Heissan! Tänää mulle soitettiin tilitoimistosta töistä, että ne maksaa mulle 3 ekaa kuukautta PALKKAA!! jihuuuuu!!! Mä luulin koko ajan ettei meillä semmosia makseta, ainakaan mulle. Mutta oli kyl tosi positiivinen yllätys ettei heti joudu niille mammarahoille.. Voi shoppailla enempi sit...
  16. K

    Glukoosi pissassa??

    Oli ihan oikein päin.. Ei oo suvussa ollenkaan.. Ei ees kaukasessa suvussa..
  17. K

    Glukoosi pissassa??

    Ihan oikein olin lukevinani, otin mallia oikein purkista :D
  18. K

    Glukoosi pissassa??

    Kukaan ei tiedä :/
  19. K

    Glukoosi pissassa??

    Eli mitä meinaa noissa pissatikuissa Glukoosi? Vitsillä testasin äsken tikulla kun kävin pissalla, ja sehän holahti VIIDELLE plussalle, ihan vihreeks.. :headwall:
  20. K

    Mansikanpoiminta

    Tietääkö kukaan mitä nykypäivänä maksaa kun menis ite poimiin mansikoita? Paljon kilo? Pakko saada mansikoita pakastimeen ja PALJON :D eikä mitää pakastemansikoita vaan aitoja :laugh:

Yhteistyössä