Hakutulokset

  1. MarjoJ

    G: Ammattisi/Haaveammattisi

    Lähihoitaja olen, nyt tosin äitiyslomalla. Opinnot vielä sairaanhoitajaksi suunnitelmissa joskus tulevaisuudessa.
  2. MarjoJ

    Tylsyyden torjumiseksi - profiilikuvapino

    Omaa kuvaa ei löydy, mutta profiilissa mun rakas tyttötrio :heart:
  3. MarjoJ

    Tulevan lapsesi nimi?

    Meillä on kolme tyttöä: Oona Emilia Aada Elisa Iisa Ellen jos meille vielä lapsi joskus saadaan niin tytölle on jo nimi Eevi Alisa
  4. MarjoJ

    Onko koulureppu ostettu jo ekaluokkalaiselle?

    Reppua ei vielä ole ostettu. Ja vaateostoksillekin pitää vielä mennä, kun tuo likka on kesän aikana venähtänyt pituutta varmaan useamman sentin.
  5. MarjoJ

    Montako lasta alle 30v?

    29 vuotta ja kolme lasta: -96, -99 ja -06 ja ehkäpä tulevaisuudessa vielä yksi? :heart:
  6. MarjoJ

    03-alue, onko meitä...??

    Lahden lähistöltä, minä vm -76, mies -64 ja tyttöjä 3: -96, -99, ja -06
  7. MarjoJ

    sektio,lukekaa,pyydän!!

    Minulle tehty kolme kertaa sektio, ensimmäinen oli kiireellinen ja kaksi muuta suunniteltuja. Kaikista olen toipunut hyvin, pari ekaa päivää enemmän kipuja, mutta kipulääkkeillä pysyivät poissa.
  8. MarjoJ

    Mitkä kommentit ovat saaneet kiukustumaan?

    Kolmannen lapsen syntymän jälkeen olen kuullut lukuisia kertoja säälittelyjä, kun ei vieläkään tullut sitä poikaa vaan taas tyttö, tuskin osaatte poikia tehdäkään ja vielähän se kerkeät yrittämään sitä poikaa blaa blaa blaa. Todella raivostuttavia kommentteja!!!
  9. MarjoJ

    sectioäidit

    Mulla syntyi nyt kolmas lapsi sectiolla Ensimmäisen ja toisen väli 2v 8kk ja siitä väliä tähän kolmanteen 7v ja vielä ehkä yksi toiveissa. :heart:
  10. MarjoJ

    samana kuukautena syntyneitä

    Meillä kaksi nuorinta syntyneet helmikuussa 20 ja 22 päivä, ikäeroa on kaksi päivää vaille 7v
  11. MarjoJ

    sektio: nukutus vai puudutus?

    Mulle on ensimmäinen sektio tehty nukutuksessa ja kaksi muuta puudutuksessa. mun mielestä puudutuksessa tehdyn sektion jälkeen toivuin nopeammin kuin ensimmäisestä, en tiedä johtuiko nukutusaineesta vai mistä, mutta voin pahoin yli vuorokauden leikkauksen jälkeen ja olo oli todella tokkurainen.
  12. MarjoJ

    20 vuotiaana äidiksi???

    Mä sain ensimmäisen lapsen 19-vuotiaana. Olin juuri valmistunu ammattiin, mutta töissä en ehtiny olla kun muutaman viikon ennen tytön syntymää. Tein perhepäivähoitajan töitä kunnes toinen tytär syntyi (olin sillon 22v). Sen jälkeen opiskelin toisen ammatin, josta sainkin sitten vakituisen...
  13. MarjoJ

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Hienot nimet siun tenavilla Meillä tytöt Oona Emilia, Aada Elisa ja Iisa Ellen
  14. MarjoJ

    Ikäsi?lasten lukumäärä?

    ite 29 (vielä pienen hetken) Tytöt -96, -99 ja toi tiitiäinen tänään 2 kk :)
  15. MarjoJ

    Kauanko esikoisen kanssa synnärillä?

    mie olin 7 vrk
  16. MarjoJ

    Mikä olet ammatiltasi ja milloin menet töihin jos olet koton

    Hoitaja minäkin ja todennäköisesti palailen töihin, kun äitiysloma loppuu ja kesälomat on siihen perään pidetty. Onneks toi typy on vasta 8 viikkoa, niin ehtii vielä miettiä vaihtoehtoja :)
  17. MarjoJ

    Nukkuu pylly pystyssä

    pöh, meillä on molemmat vanhemmat tytöt nukkuneet pylly pystyssä, päiväunet sekä yöunet eikä kummallakaan mitään vikaa selässä tai muuaallakaan. ;)
  18. MarjoJ

    eskaripakko?!

    Meillä tyttö viihtyy hyvin eskarissa. Nyt kun olen itse äippälomalla ja välillä ehdotan vapaapäivää, kun ei jaksais joka aamu heräillä niin aikasin , niin tyttö nostaa hirmu metelin. Eskarissa kun on paljon kavereita ja tekemistä ja kotona äidin ja vauvan kanssa liian hiljaiseloa.

Yhteistyössä