Hakutulokset

  1. D

    poskiontelotulehduksesta.

    ilmeisesti mulla ei ikinä oo ollu kyseistä tautia, mutt NYT ON! :snotty: kivut tossa kasvojen alueella on ihan järkyt ja muutenkin pää hajoo!! ei auta Panadoli ei. ja tilannetta pahentaa tietty tää raskaus. ei voi ottaa edes hevossannosta noita lääkeitä eikä edes Buranaa. KAUANKO TÄÄ...
  2. D

    suositelkaa vauvakirjaa! :)

    oi ei! oon melkein unohtanut koko opuksen! :o äsken vähän netistä selailin ja löysin kolme erihintaista ja erilaista. Mauri kunnaksen vauvakirjan ja sit "ensimmäiset vuoteni" sekä Nalle Puhin. Aikaisemmilla pojilla on Nalle Puhit ja sit toisina kirjoina jotkut muut vähän yksinkertaisimmat...
  3. D

    ristiäismekosta?

    eihän siinä oo mitään "sääntöä" että millaisessa mekossa se vauva kirkkoon kastetaan? :whistle: - valkoinen nyt tietenkin, mutta muuten? millaisiin erilaisiin olette törmänneet? vai onko omilla lapsillanne ollut jotain muuta kuin perinteinen versio?
  4. D

    mitä juustoa Pizzeriat käyttää??

    olis kiva tietää, jotta sais yhtä hyvää pizzaa.. onhan tää omatekemäkin(karppi) ihan hyvää, mutta jotain uutta tarvis saada. vai mikä niistä pizzoista tekee "melko" hyviä? B) (en ole pizzerian pizzoja yli 2 vuoteen syönyt PAITSI tiistaina ostin gluteenittoman pizzan ... mikäs se...
  5. D

    kuka katsoo "meille tulee vauva" tai Make me a baby? (vai mikä se oli)

    katson just parhaillani... meillä nyt on tietty eri tilanne, kun molemmilla on lapsia... mutta entäs te joilla ei oo? jotenkin ristiriitaisia fiiliksiä herättää... ja riippuu ihan siitä omasta vaiheesta, missä mennään, että miten vaikuttaa. ja sit se Make me a baby... sitä oon...
  6. D

    nopsa kyssä IVF+SYNARELA+Pregnyl...

    äääk. laittoiko se lääkäri nyt oikein, että tänä aamuna oli VIIMEINEN suihkaus SYNARELAA... mietin että luin just jotain Blogia, jossa Synarelaa otettiin vielä seuravanakin pvnä Pregnylistä... äääk... enkä yhtään muista miten se keväällä meni. tai siis sen muistan että yksi päivä oli...
  7. D

    *tähän IVF/ICSI punktiokokemuksia*

    itellä oli viimeksi punktio(ihme sana, kun sitä monta kertaa toistaa :laugh: ) toukokuussa. munasolut kerättiin tiistaina ja siirto oli perjantaina. sain sairaslomaa jo ed. perjanataina ja olin sairaslomalla vielä siirtopäivänkin. eli olin kai aika turvoksissa ja kipeä. nyt arveluttaa tuo...
  8. D

    Kenenkään miehellä verenpainelääkkeitä?

    moi. asia vaivaa niin paljon, että piti oikein uusi ketju aloittaa. eilen mies googlasi lääkkeitään ja niiden vaikutuksia simppoihin... Ja kuinka ollakaan tuloksena se että monet verenpainelääkkeet aiheuttavat alentuvaa hedelmällisyyttä miehellä. MUTTA asiaa lääkäreiltä kysyttäessä, ei olla...
  9. D

    ***** vkon 34 plussaajat *****

    jaha. tällaista en löytänytkään. Hypätkää kyytiin mukaan jännäilemään. täällä lähti yk5 käyntiin sunnuntaina. Meikä kuumeilee 3. lasta ja 1. yhteinen lapsi olis haaveissa. Minä oon 29,5-v. ;) ja mies 32... lapset: mun 2x6v. ja miehen 1x9v. dreamer78......kp3/30...yk5....3./1. yht lapsi...
  10. D

    kauanko olet pyörinyt täällä?

    HEIPPA! Tuli vaan mieleen, kun selailin eri pinoja, että mikä mahtaa olla pisin aika, jonka joku on täällä kuumeillut? Veikkaan että varmasti joku jolla on ongelmia raskaaksi tulossa. :( Ja ootteko ollu samalla nimimerkillä (erikin käy)? Tai jos ootte jo kuumeilemassa aikaisempien kuumeilujen...
  11. D

    --- viikon 20 TÄPINÄT ja TÄRPIT ---

    täti tuli ja nyt laskin että kierron loppu olis viikolla 20 TAI viim 21. Dreamer78 JOKU MUU vois keksiä hyvän otsikon meille! ;)

Yhteistyössä