Hakutulokset

  1. B

    Toivotut taaperot '09

    Heippa kaikille pitkästä aikaa. Nopeasti aika menee kun osalla kakkosetkin on jo toisella vuodella, vaikka äskenhän nuo ekatkin syntyi... Meidän tyttö on nyt sitten sen 2v ja 10kk. Kohta saadaan juhlia synttäreitä. Päivät menee haipakkaan touhutessa. Perhepäivähoitajalla tuo tyttö on hoidossa...
  2. B

    2-vuotiaan raapiminen ja pureminen

    Meillä tyttö 2v4kk ja samanlaista käytöstä ollut. Alkoi hieman ennen kahden vuoden ikää ja pureminen on jäänyt lähes pois, mutta raapiminen edelleen kuvioissa lähinnä silloin kun on väsynyt. Hoitotäti on saanut ennakoitua aika hyvin tilanteet hoidossa ja muut lapset vanhempia niin osaavat...
  3. B

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Iron maiden: paitsi näissä hoidoissa lasketaan erilailla rv:t
  4. B

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Miimi: pariskunta on oikein läheinen ja luovuttaja lapsemme kummi. Ollaan kerrottu muutamille ihan läheisille ihmisille. Ollaan paljon juteltu asiasta nytkin eikä mitään tuntemuksia ole hälle tullut et olis hänen lapsi tai mulle että olisi jonkun muun. Kauheesti vaan ihmiset löytää tytöstä munki...
  5. B

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Miimi78:meillä oli tuttu luovuttaja. Ei sukulainen. Keskusteltiin ja kypsyteltiin asiaa pitkään eikä ole päätös kaduttanut. Heippa kaikille jotka mut muistaa. Mehän päädyimme lahjasoluhoitoon aikanaan 3 epäonnistuneen ivf:n jälkeen. mun solut vaan oli kehnot. lahjasoluhoidon 3.s pas sit...
  6. B

    2-vuotias läpsii ja tönii - kaivataan neuvoja

    Kitir: meillä oli vähän vastaavanlaista pph:lla kun alle 2-tyttömme raapi toista lasta. Joka päivä tuli hoitajalta "moitteita" meille ja valitusta kun tyttö ei usko kieltoa ym. Kotona ei juurikaan tätä tehnyt. Viimeinen niitti oli kun pph laittoi rattaissa tytön takin hihat naruilla kiinni että...
  7. B

    Toivotut taaperot '09

    Heippa kaikille pitkästä aikaa. Melkein jo unohdin koko palstan. Niin tuo arki vie mennessään. Onnea Pantsulle vauvasta! Ja HILMAlle raskaudesta Toivotaan myös Lionille tarrasukkia matkaan ja plussatuulia KAUNISKUU: Samassa veneessä ollaan tuo kakkosen suhteen. Me on sovittu, että...
  8. B

    maidolla nukuttaminen - koska olette lopettaneet?

    Niin ja meillä tyttö nyt 1v 7kk
  9. B

    maidolla nukuttaminen - koska olette lopettaneet?

    Meidän tyttö nukutettu aina ilman maitopulloa. Tietty rinnalle vauvan nukahti, mutta muuten ruoka ja nukkuminen erikseen. Tutista vieroitettiin juuri kuukausi sitten niin, että leikkasin aina pienen palan siitäkään pois. Noin viikossa hylkäs tuttinsa ilman sen kummempaa itkeskelyä tms. Vaikka...
  10. B

    Toivotut taaperot '09

    ANSELMIINA: Meillä meni taas vauva-aikana neuvolakäynnit hyvin ja nyt taas sit huudetaan. Tosin leku sanoi, että aika tyypillistä tuo huuto tän ikäisillä.. PANTSU: Hienoa, että ultrassa kaikki hyvin. Toivottavasti lapsonen kääntyy masussa oikein päin. Meidän neitihän oli visusti pylly...
  11. B

    Toivotut taaperot '09

    KAUNISKUU: Oli meillä juu 1,5vuotisneukkulääkäri jo. Painoa 9,6kg ja pituus siin 76cm. Kaikki muuten ok, mutta tyttö huusi koko ajan niin,että lekun tutkimisesta ei oikein tullu mitään :ashamed: EMILYLLähän on tosiaan jo komeat viikot. Niin se aika rientää. Illat on niin lyhyitä, että ei...
  12. B

    Toivotut taaperot '09

    PANTSU: Meil on ainaki pihassa niin paljo vielä lunta, että ei toivookaan, että mitään kukkia vielä näkyis, mut toivottavasti sulaa nopsaan. KAuniskuu: Tuolla hoitotädillä on pari niin isoo, että ne ei nuku ollekaan päiväunia, joten ne tarvii vahtaamista ja siks tuo ei kerkii kuulemma...
  13. B

    Toivotut taaperot '09

    KAUNISKUU: Onnea omalle asunnolle! En mäkään ihan mistään 200 neliön kämpästä tykkäis, juurikin kun ei ole varaa ulkopuoliseen siivoojaan ;) Nytkin on vaan 4h+keittiö ja sitten tuo saunarakennus 79neliöö päälle ja noidenkin siivoomisessa on täysi työ. Mä myös tykkäsin kotona olosta juurikin...
  14. B

    Toivotut taaperot '09

    KAUNISKUU: Tyttö sairastui keskiviikkona ip:llä ja mies haki hoidosta pois. Mä olin sit torstain pois töistä, kun mun helpompi jäädä koska en tarvi mitään todistuksia vaan esimiehen lupa riittää. Perjantai mulla olis sit muutenki ollut vapaa. Meilä on töissä suuri osa asukkaista tossa taudissa...
  15. B

    Toivotut taaperot '09

    Meillä on nyt tyttö yskässä vatsataudissa ja rankkaa on ollut hälle. Keskiviikkona tuo alkoi ja vielä viime yönä oksensi urakalla. Tänään oli ihan veto pois ja käytiin varmuudeks lääkärissä kun ei nesteitäkään oikein menny mutta ei tarvinnu onneks tippaan lähteä vaikka hiukka kuiva olikin. Nyt...
  16. B

    Toivotut taaperot '09

    KUUMETTA: meillä mennään arkisin nukkumaan jo klo 19. On tosi aikasta, mutta niin on aikaset aamutkin. Illat jää sit tosi lyhkäsiksi. PANTSU: Hui, kiva, että olet jo paranemaan päin. VÄLIKAUSIvaatteina meillä on Reimatecin haalari. Löysin edullisesti kirppikseltä. EMILY: meillä ainaki...
  17. B

    Toivotut taaperot '09

    KAUNISKUU: Mä pääsin itse taudin takia helpolla, kun tyttö oli niin veto pois, että ei jaksanu muuta kun makailla mun sylissä...tyhjensin sit digiboxin kovalevyä urakalla :) KESÄSUUNNITELMAT: Meillä ei vielä ihmeitä olla tehty, kun ei varmaankaan pidetä kesälomia yhtäaikaa. Tai tavoite olis...
  18. B

    Toivotut taaperot '09

    Heippa pitkästä aikaa. ELLASTIINAlle suuret onnittelut plussasta! Täällä ollaan tänään kotosalla, kun neitiin iski korvatulehdus. Hoitotäti soitti eilen puolilta päivin, että tytöllä on lähes 39 kuumetta...hain sit kotiin ja ilta siinä sit kuumeiltiin ja tänään käytiin näyttään korvat niin...
  19. B

    Toivotut taaperot '09

    ANSELMIINA: Ei meilläkään vielä kävellä ilman tukea, vaikka ikää on 1,3kk. Neukkutäti sanoi, että olis hyvä jos alkais kävellä 1,5v mennessä. Meillähän kontattiinkin vasta 1v iässä ja ryömittiin 8kk:na Nyt tutustumaan varahoitopaikkaan. Bartsu
  20. B

    Toivotut taaperot '09

    TUTKIMUSROKOTTEESTA: Kyllä mäkin olen noista finipin tiedotteista ymmärtänyt, että se on joko pneumo- tai hepatiittirokotus eikä molemmat. Eihän siinä muuten olis mitään järkee, kun nimenomaan on tarkoitus verrata pneumon saaneita verrokkiporukan sairastavuuteen. RIIO: Oho, teilläkin iloinen...

Yhteistyössä