Hakutulokset

  1. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Niin ja lähetän paaaljon supparituulia vielä oottajille!!! Lähtö synnyttämään tulee jokkaiselle ja saattaa tulla "puskan takaa"
  2. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Moikkelis taas! Tulipalopakkasista ehkä selvitty :D nyt on enää -25 jee! Maanantaina kävi jo alle -10 ja luntahan sitä tuli varmaan 5 metriä...noo eiku jotain 10-20cm varmaan =) Maanantaina oli myös neuvolakäynti mulla ja siellä hommat hyvin, hemo oli jopa noussut 116---> 122! ja...
  3. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Niin, minäki kävin alkuraskaudessa verikokeessa, mutta nyt täytyy mennä toisen kerran...eiku nytkö katoin tuota näytetutkimusta minkä sain silloin alkuraskauden verikokeesta niin on huomautuksena että "äidin aikaisemman keltaisen lapsen vuoksi pyydämme seurantanäytteen raskausviikolla 36...
  4. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Huomenia tännekin!! Ja pakkasta vaivaiset -36...vieläkö ennusteiden mukaan jaksais kärvistellä maanantaihin niin lupasi jo lauhempaa...jee! Onnea oikein paljo Sinisilmälle tytöstä ja Baby Wipelle pojasta :heart::heart: Sairaalakassi: Mikä se on? :whistle:...eli ei oo...
  5. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Iltaa! Tääkin vastailee noihin kalluppeihin... =) eli Yöllä ei tarvi vessassa käydä kuin hyvin harvoin. Mutta jos herää kesken unien, niin silloin samalla käyn asioilla. Päivällä tulee käytyä hirveesti =) Nukkuminen: Yöt menee kuin menee, toisinaan nukuttaa kuin tukki että vaikka...
  6. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Pitää vielä häiritä ja jakaa teillekin tämmönen hassu juttu omasta mielestä... Jouduin eilen kuukauden tauon jälkeen ajamaan töihin pyörällä, olihan se poijaat hankalaa ja varmasti niin hassun näköistä :laugh: Jalat haarallaan ja selkä suorana yritin polkea...mutta voi helmeri kun oli...
  7. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Moikkelis! Hiivatti mikä keli! Nyt on semmonen fiilis, että sulais nuo loputki lumet ja jäät ja olis loppu"talven" +10 jha kuiva keli. On tuolla niin s*tanan liukasta ja kevyenliikenteenväyliä ei hiekoteta ikinä ärrinmurrin ja pyörällä täytyy tällä töihin huristella... ihan jäätikällä on ja...
  8. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Iltaapa iltaa! Tervetuloa uudet oottajat :flower: Ihania mahakuvia :heart: Influenssarokotus: En ota eikä kukaan meiän perheestä ota. Jos sairastuu, niin sitten sairastuu.. En oo ikinä ottanu kausiflunssa rokotteita, sikapiikin otin melkoisen painostuksen jälkeen. Muuten olen...
  9. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Moi! Onnea taas tyttö-ja poikalupauksista :heart: Tervetuloa minunkin puolesta uudet oottajat :flower: Suklaa: Hulluna suklaaaseen..en käsitä, nyt oon ollu maanantaista lähtien karkki-ja suklaa lakossa, PAKKO! Ei enää mitään järkeä kun ihan pakko ostaa joka kerta ja niitä esim. 3kpl...
  10. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Pätkis: Tukisukkia myydään ihan normi marketissa, itse olen Prismasta ostanut ja taisi olla Lentosukkien nimellä tai sitten ihan Tukisukat..ei ihan muista. Miehen baareilu: Tämän raskauden aikana ei ole tainnut käydä kuin kerran baarissa ja kerran käytiin yhessä kesällä. Ja ei juo kyllä...
  11. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Minnarun ja Ruska: Kiitos onnitteluista, täytyin jo tuolla lokakuun puolen välin paikkeilla vuosia =) Huhhei mikä romuska mulle annettu, puoltoista viikkoa jo kärsiny, ensin lähti ääni lähes kokonaan ja nyt on korvat tukossa, vasen jo humpsahti auki, mut oikea vielä tukossa....jospa tää...
  12. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Jadeza: Niimpäs onkin samana päivänä rakenneultra...Minä pääsen täällä omalla paikkakunnalla käymään nämä ultrat ja Ouluun tullaan sitten synnyttämään täältä itä-rajalta. Mariaja: Mulle vois sellasen pikkujutun päivittä että olen nyt 33v Noniin ja nyt jos lähtis pyöräilee töihin...
  13. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Pööppis: Onpa ollut pelottava uni sulla, mutta, jos näkee jonkun toisen ihmisen kuolevan, niin se tarkoittaa hyvää sille henkilölle. Minäkin näen paljon unia ja enneuniakin. Tervetuloa uudet oottajat :flower: Ihania massukuvia :heart: Ja onnea poika-ja tyttölupauksista :heart...
  14. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Kirskis: Olisko kyse kohdun kiinnikkeiden venymiskivusta, eli ihan normaalia on. Mullakin nuita on vähän väliä ja varsinki yleensä kävelyllä ollessa. Tässä lainaus Vau.fi:n vauvan odotus kirjasta 18. viikon kohdalta: "Näihin aikoihin jotkut kokevat äkillisiä, koviakin kipuja nivusissaan. Se...
  15. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Moikkelis moi! Yritän taas pitkästä aikaa kirjoitella kuulumisia.. Tervetuloa uusille oottajille :flower: Kina: Lähetän sulle ja perheellesi voimia voimia voimia :hug: yritähän kaikesta huolimatta iloita kasvavasta vatsastasi, itkee silloin kun itkettää ja nauraa kun naurattaa.. (Itse...
  16. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Moikkelis! Ihana syksyinen ilma :heart: Tervetuloa uusille oottelijoille :flower: Juupe: Toivotaan että on väärä hälytys ja voimia sinne epätietoisuuteen :hug: Katikaish: Hyvä että oli väärä hälytys Ihania massukuvia! Vitamiinit: Otan Multitabsin raskaus monivitamiinia 2kpl...
  17. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Moi! Löysin tuohon toksoplasmoosi-juttuun tämmösen artikkelin: Kissan kakasta keskenmeno? Totuus toksoplasmoosista - MTV3.fi - Uutiset - Kotimaa Katikaish: Voimia sinne epätietoisuuteen!! :hug: tekuin hille+möykky
  18. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

    Moikka moi! Tervetuloa uusille :flower: Auto:Meillä on Volvo V70, 2.4 tdi ja lastutettu vuosimalli on -97...Tykkään kovasti tästä autosta, on mahtava ajettava..menee kuin juna maantiellä, ei tarvihe palijo ohjastaa :) ja tilaa on ihan sopivasti...on ollut puheissa ja kattelussa vaihtaa...
  19. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Moikkelis! Jos tässä joutais vähän ottaa osaa ketjun puheisiin :) Tervetuloa uudet maalismasut!! Ja onnea matkaan :flower: Jendde ja Nelly2: Wau! Kaksoset :D ite olisin toivonu esikoista oottaessa kaksosia, kun kaikki edellytykset siihen olis, mutta toiveeseeni ei vastattu ;D Onnea...
  20. hille78

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Terevehdys taas! Huomaamatta ei tuu kirjoitettua tänne, kylläkin luen päivittäin...ite laiskempi kirjottamaan vaan :D Pahoittelut km:n saaneille ja voimia selviytymiseen :'( Tervetuloa uudet :wave: Täällä ollut niin paljon asiaa ja juttuja...koitan tässä nyt kommentoida itekkin :D...

Yhteistyössä