Hakutulokset

  1. Churri

    Huomenna ysiltä HOUSEN uudet jaksot <3

    :heart: :heart: :heart:
  2. Churri

    Kirja: Erkki Liikka, tee-se-itse-uusperhe?

    Onko kukaa lukenu, oisko hyvä alussa olevalle uusperheelle? Vasta muutama kerta ollaan miehen ja lapseni kanssa kolmistaan puuhattu. Ollaan ekakertalaisia tämmösissä merkeissä ja olisi mukava lukea asiasta vaikka jokainen tietenkin tekee sen omanlaisensa perheen. Entä onko ehdotuksia muista...
  3. Churri

    Nyt on tiimarivihko ostettu :D

    Ja kyniä, kumi, terotin, viivotin sekä penaali noille :laugh: Olo on kuin pikkutytöllä. Ihanaa kun taas pääsee alottaan koulun =) Jospa nyt sais kunnon ammatin jota pystyn tekemäänkin.
  4. Churri

    Millä lailla EKAA kertaa olette miehelle sanoneet että rakastatte..?

    Mie tällä hetkellä ootan sitä oikeaa hetkeä että sanoisin rakastavani :heart: On vaa nii pirun vaikeeta erottaa se rakkaus muista tunteista. Ja kun rakkaushan kasvaa ajan myötä isommaksi, nii koska tietää et tää on nyt se pieni alku.. Mutta onko teillä asiaan liittynyt joku hauska tapahtuma...
  5. Churri

    Miten voikin päästä yli miehestä josta joskus luuli ettei voi kuvitella elämää ilman?

    Kun lapsen isän kans asuttiin ja meni huonosti ja ero mielessä. Silti en voinu kuvitella mitä on ilman toista. Ajattelin etten voi olla ilmankaan. Että elämä voi olla ihanaakin ;) Eiku tosissaan ilman niitä toisen eleitä, tuoksua, ilmeitä, pikkujuttuja.. Muistan toki ne jutut nytkin mutta se...
  6. Churri

    Apua. Mua uhkailtiin oikeustoimilla kun en anna isän tavata lastaan.

    Exän uusi tyttöystävä nimittäin. Ja todellakin annan tavata niin paljon kuin herra suomen toisella puolella tahtoo. Mutta siitä lähden että tapaamiset toteutuu meidän kaupungissa. Noh, pitkä tarina ja monimutkainen. Kuinkahan vahvoilla voin olla jos oikeuteen mennään kun kuitenkin minulla on...
  7. Churri

    Ihanaa ku poijan ilme suorastaan valaistui!

    Mikki Hiiren kerhotalo taas alkanut.. =)
  8. Churri

    Mikä ruokatavara koukuttaa?

    Nyt vedän paprikanmakuisia tuc-suolakeksejä ruohosipulituorejuustolla :p En voi lopettaa!!! :p Onneksi keksit loppuu kohta luonnollisesti..
  9. Churri

    Puolison/avokin tissuttelu.

    Toisen ketjun innoittamana onko yleistä että naista EI niinkään haittaa lähes jokailtainen tissuttelu? Jos ei kovin näyttävästi humallu vaikka. Mulla ei oo kokemusta kuin alkoholistista ja se kyllä haittasi :kieh: :headwall: :laugh: *sen koti ei oo enää täällä*
  10. Churri

    Kuinka usein on liikaa baari-iltoja miehelle?

    * tyttökaveri kotona lapsen kans*
  11. Churri

    Apuja, mitähän minun nimimerkki meinaa?

    Serranoja seuranneet, tarkottasko tää sitä miten he useesti kutsuvat rakkaitaan? Lausutaan suunnilleen "tsuri" ? Suomennetaan tekstityksessä "muru" . Ei tuo quiero kuullostas lausuttavan noin mut en sanakirjasta juuri muuta vastaavaa löytänyt.. Tietäskö kukaa? Pitäs lähtee espanjan kurssille...
  12. Churri

    Hyviä syitä lapsen sukunimen vaihdolle?

    Olen vakavasti hatkinnut asiaa ja varsinkin ennen tarhan ja myöhemmin koulujen aloitusta vaihdos sujuisi varmasti kivuttomimmin. Kun perhettä lukuunottamatta ei olla totuttu "vanhaan" nimeen. Arvelisin että yhteinen sukunimi olisi helpompi käytännössä. Virallisissa tahoissa. Miten on...
  13. Churri

    Lapsen sukunimen muuttaminen toisen vanhemman nimelle.

    Maistraattiinko otan yhteyttä vai mihin ja onko isoki prosessi? Maksaako?
  14. Churri

    Sampo(?) velottanut ostoksen kaksi kertaa.

    Missä korjata vääryys, pankissa vai siellä liikkeessä missä tein ostoksen? Kun yksi ostos peritty tililtä kaksi kertaa. Tosin vain reilun kympin juttu et viittiikö lähtee hakee korjausta. Ja nyt vasta näkyy tilitiedoissa vaikka viikko sitten ostettu!! Miten näin hidasta? Ei oo ennen kyllä ollut..
  15. Churri

    Saako nukkumatille antaa vettä tähän aikaan?

    Ku sehän sulkee yöksi lehtensä nii pitääkö sen antaa olla rauhassa yö ja antaa vettä vasta aamulla?
  16. Churri

    Digiboxi ei sammu prkl.

    Sammuu vain ottamalla johon irti. Muutoin valo vaa vilkkuu punasta ja vihreää ja oranssia. Tietääkö joku mitä tehä vai joko se meni rikki? Tässä digiajassa ei oo mitää järkee.
  17. Churri

    KAKKU -taiteilijat apua koristeluun?

    Pitäisi saada maalattua kuva kakun päälle, niin miten/millä tehdään ne TUMMAT ja kirkaat värit?? Josku oli esim tehnyt sillä lailla salama mcqueenin kakun päälle..
  18. Churri

    Makeaa laihduttajalle!(vinkki)

    Sellanen vanhanajan tikkunekku, kaikki tietää. On niin sitkasta tavaraa et yksi pieni riittää yli tunniksi!!! Ei pysty puremaankaan rikki, prkl :laugh:
  19. Churri

    Tulkaa meille kylään !

    Just pyyhin pölyt kahvipöydän istuimilta kun ei niillä kukaan käy istumassa kahvilla :'(
  20. Churri

    Juurihoidon hinta??

    Mitä maksaa juurihoito kunnallisessa ja yksityisellä? Yksityisestähän lähtee se kelan korvaus 60% ja menisin kyllä sinne missä halvempaa.. Omaan kunnalliseen lääkäriin olen kyllä tyytyväinen ettei siitä ole kiinni (kun heitä kritisoidaan paljon)

Yhteistyössä