Hakutulokset

  1. P

    nännilävistys

    aattelin et osaisko joku suositella et kumpi kannattaa laittaa nänniin tappi vai rengas? imetyksestä ei ole pelkoa se on tehty jo ajat sitten kiitos vastauksista :D
  2. P

    Meillä ei melkein 4v tyttö pyyhi pissan jälkeen

    ei meilkään 5 vee aina muista pyyhkiä niin siksi vaihdetaan joka aamu puhtaat pikkarit ja välillä jopa aamusin ja samana iltana =)
  3. P

    Voinks mä värjätä mun tyttären hiukset vaaleiks?

    pistä se lapsi ennemmin heti kaljuks niin ei tarvii hius värin sitä tehdä ite en laita edes vappu hius värejä 5 vanhalleni
  4. P

    kuinka moni pohtii???

    itse olen joskus kauhea pohdiskelia mielessä pyörii miljoona asiaa välillä mietin että minkä laista olisi elää lasten kanssa yksin ei olisi miestä passattavana ja saisi elää ilman sitä tunnetta että on koti orja koska aamuni alkaa 7 joka päivä kun pienempi herättää sitten ehdin tekee aamu palan...
  5. P

    rotanvirus rokote miten se suoja olikaan?

    aattelin udella et mitäs kaikkea toi rokote suojaa ku meil neiti sai sen vauvana ja nyt on jo ikää 2 ja puol eikä ole muutkaan vatsa taudit tarttuneet eli mahtaako se suojata myös joiltain muilta vatsa pöpöiltä?
  6. P

    mahtoko olla liian helppo vatsatauti???

    no mutta kai tää tästä :D ja nyt hakee neitei pikku hiljaa koto kohti :D
  7. P

    minkä ikäiselle antaisitte näitä?

    1 vee oon antanut lauantai makkaraa kun on aikas pehmosta ja kaakaoo pikkasen kan 1 vanhana kun on lehmän maitó alotettu... maksamakkaraa ehkä 2 vanhana
  8. P

    mahtoko olla liian helppo vatsatauti???

    oon niin saakelin vatsatauti foobbinen et aattelin kysellä tääl ihmisten mieli piteitä :kieh:
  9. P

    mahtoko olla liian helppo vatsatauti???

    tosiaan eilen aamusta asti kärsisin huonosta olosta ja sitten 16.00 alko yrjö lentää ja jatku 22.00 asti ja sain tunnin nukutuksi kun sitten tuli tuo lievä suoliston tyhjennys ei se kyl niin sanotusti helppo ollu ku sen 5 tunnin aikana ravasin 15 min välein oksentaa mut pelkään et jos olikin...
  10. P

    mitä väki tekee tähän aikaa???

    ite alan kiroo ku ei saa unta helvetti sentään....
  11. P

    Onko netti-pöllö kadonnut ;(

    siellähän se juuri kävi=)
  12. P

    Yöpalan aika..

    ite aattelin sipsei vetästä täs aikani kuluks=) =)
  13. P

    mitä väki tekee tähän aikaa???

    jipii mul sittaas mies kuorsaa kiitettävti tos viere :D eli ei toivoa :heart:
  14. P

    mitä väki tekee tähän aikaa???

    ite en vaan saa unta ja pyörin netissä ja nyt aattelin hakea sipsi pussin viereeni :laugh: :D
  15. P

    Ketä kaikkia vielä paikalla?

    muo kyl vituttaa ku ei uni iske :D
  16. P

    Ketä kaikkia vielä paikalla?

    :attn: :laugh:
  17. P

    Huolettaako toi sikainfluenssa teitä?

    ja jos tosiaan mitetitään ni kyl itse murhiin melkeen enemmän kuolee ihmisiä ku noihin tauheihin...
  18. P

    Huolettaako toi sikainfluenssa teitä?

    on se nyt kumma ku melkeen joka vuos on joku uus influenssa juttu tänä vuonna sikainfluenssa mahtaako ens vuonna olla pöly influenssa vai joku muu tauti ei sitä kyl 1800 luvulla eikä kauheesti viel 1900 luvullakaan noista taudeista tiedetty vaikka onhan tuo teknologia muuttunut vuosien myötä,vai...
  19. P

    ja taas uus influenssa

    on se nyt kumma ku melkeen joka vuos on joku uus influenssa juttu tänä vuonna sikainfluenssa mahtaako ens vuonna olla pöly influenssa vai joku muu tauti ei sitä kyl 1800 luvulla eikä kauheesti viel 1900 luvullakaan noista taudeista tiedetty vaikka onhan tuo teknologia muuttunut vuosien myötä,vai...
  20. P

    syön naposteluporkkanoita ja juon vichyä. mitä te muut?

    mä revin hiuksii koht päästäni tuon ihanan ja ei niin ihanan 5 vee UHMA ikäsen neidin takia :'(

Yhteistyössä