Hakutulokset

  1. M

    Olisitko ollut tyytyväinen tänä aamuna?

    En saanu mitään. Mies toivotti vaan hyvää äitienpäivää. Poika viel niin pieni ettei osaa mitään väsätä.
  2. M

    Aargh, toi mies ei osaa olla tyytyväinen IKINÄ!!

    Oon siis huhkinu keittiössä väsää lasagnee alusta loppuun (juustokastikkeet ja kaikki herkut) kun mies kävi pojan kanssa pihalla. Noh herra tulee sisälle ja katsoo keittiöö ja alkaa: "Kauhee sotku! Kuka tän nyt sit siivoo?? Oisit vaan hakenu pitsan ni ois päässy ilman tätä roskaa!") Minä ihan et...
  3. M

    Tekisittekö abortin, jos mies pyytäisi?

    En tehnyt. Vauvan synnyttyä miehen ajatuksen kyllä muuttui, ja varmaan katuu aborttipuheitaan.
  4. M

    Kuukautiset raskauden jälkeen käynnistämällä?

    En ole raskaana. Tein testejä muutaman tuossa jokunen kuukausi sitten, aina negaa. Ja esikoisesta oli karmeaa pahoinvointia, niin uskoisin raskauden jossain tuntuvan. Mutta siis, onko tuo tosiaan terveydelle haitallista, jos menkkoja tässä vielä puolisen vuottakin odottelisin?
  5. M

    Kuukautiset raskauden jälkeen käynnistämällä?

    Vaavi on jo vuoden, eikä menkkoja näy. Imetys on hyvässä käynnissä edelleen, eli en niiden poissaoloa kovasti edes ihmettele. Neuvolasta kysyessäni sanoivat että jollen halua lopettaa imetystä, niin kuukautiset pitäisi jo käynnistää. On kuulemma terveyden kannalta tuo vuoden poissaolo...
  6. M

    Vahinkolaaki?

    Mulla oli hieman samankaltainen tilanne reilu vuosi sitten. Sain tietää olevani raskaana on/off suhteessa, jossa siis mies enemmän se off ja minä se on :| . Hän kertoi suoraan, että tahtoo minun tekevän abortin, eikä tulisi olemaan isä tälle lapselle. Päätin perheeni tuella pitää lapsen, en...
  7. M

    Miksi tuo vauva ei nuku ilman tissiä ja miksei sille voi kelvata tutti!!?

    Tarkoitus olisi tässä lähipäivinä laittaa poika nukkumaan isänsä kanssa pari yötä, niin että minä ja maidonhaju oltais toisessa huoneessa. Pelottaa vaan et siitä tulee aivan järkkyä huutoa... mutta eihän siinä montaa yötä mene, niin vauva tottuu nukkumaan ilman tissiä ja yösyömistä?
  8. M

    Miksi tuo vauva ei nuku ilman tissiä ja miksei sille voi kelvata tutti!!?

    Täällä ihan samaa! Poika 8,5 kk, nukkuu vaan tissi suussa. Mun nukkumiset päin peetä. Jotain pitäis tehdä, ei tää näin voi jatkua. Pelottaa vaan se hirvee huutoshow, jos tuon vaavin koittais laittaa pinnasänkyyn ja nukkumaan ilman tissiä. Illalla tukeva satsi puuroa, ei auta. Herää silti, joskus...
  9. M

    Uskomukset, jotka eivät pidä paikkaansa (kerätään listaa)

    Itkeminen/huutaminen vahvistaa vauvan keuhkoja. |O
  10. M

    äidin ja isin ikäero

    Kivasti tullut muitakin "ikäerollisia" esiin :) Siis suurin ikäero tähän mennessä 26 vee? Pistääkö joku vielä paremmaksi? Tuolla oli tuo toinen ketju, jossa kysyttiin onko nainen miestä vanhempi, siellä heti paljon pienempiä ikäeroja. Miksiköhän se on niin, että harvoin mies olisi paljoa...
  11. M

    Voiko muut näin pahoin alkuraskaudessa? 6 krt nyt oksentanut / vrk

    oksensin kun oli nälkä, oksensin kun oli syönyt tms. ja sitä riitti siis synnytyslaitokselle asti. lapsivedet meni kun oksensin ihan hulluna :) synnytyksen jälkeen oli ihana syödä kun ei oksentanut!
  12. M

    Imettäviä kuumeilijoita?

    tungen mukaan! mauriina, yksi 7 kk vaavi. ei menkkoja, imetystä vielä.
  13. M

    koska ne menkat alkaa?

    elikkäs vaavi kohta 8 kk, yhä imetystä, ja maha ollut jo viikon sen oloinen että ne menkat alkaa heti huomen aamulla. mutta ei näy, ei kuulu. raskaana en usko olevani, kun ei oo mitään muita oireita (ekasta raskaudesta oli todella paljon kaikkea heti alussa). eli tarkoittaako tuo mahakipu, että...
  14. M

    äidin ja isin ikäero

    onko muita, joilla paljoa ikäeroa miehen kanssa. minä siis 26 vuotta, mieheni 44 ja meillä on yksi lapsi. hyvin menee, eikä ikäeroa yleensä huomaa. muilta foorumilaisilta kokemuksia?

Yhteistyössä