Hakutulokset

  1. M

    Tammiston/tammistonrannan päiväkodit!

    Kokemuksia kaipailisin, maaliskuussa muutetaan ja toiseen noista toivoisin lasten pääsevän :) Muutenkin alueella asuvat, kertokaa mitä pidätte alueesta!
  2. M

    kurkunpääntulehdus(ko?) 6kk vauvalla

    kirjoitan yksikätisesti nyt joten tulee lyhyesti, kuuluuko oireisiin makuuasennossa hengityskatkoksia? kestää n. 2-4s ja vaikuttaa ihan siltä kuin vauva pidättelisi henkeä sen aikaa ja sitten on hieman hengästynyt. Se haukkuva yskäkin puuttuu.. :/ pystyasennossa näitä ei tule ja muutenkin olo...
  3. M

    Mikä nimi vauvalle jos lempinimi on Lilli?

    Lilli ja Lilja eivät käyneet :/
  4. M

    Hammas vai mikä ihme vauvan suussa? (sis.kuva)

    http://www.aijaa.com/v.php?i=6065338.jpg Vauva 5,5kk ja yhtään hammasta ei ole vielä. Tuo on ihan kova juttu mutta näyttää mielestäni olevan vähän kummallisessa paikassa ollakseen hammas..
  5. M

    mistä valuttava kynttilä?

    Tiedättehän hämyisät ravintolat missä viinipulloissa palaa kynttilät ja pullot ovat kauniisti kasanneet kauloilleen steariinia isoiksi kasoiksi? Mistähän tälläisiä kynttilöitä saa jotka valuttavat oikein kunnolla? Olen nyt muutamia erilaisia halpiskynttilöitä kokeillut (käsittääkseni...
  6. M

    Tilatkaas joku

    meidän perhe -lehti niin mä saan ton ystävälahjan ja sulle tietty tulis lehti halvalla :whistle:
  7. M

    Onko toinen lapsi syntynyt aiemmilla viikoilla kuin ensimmäinen?

    Usein kuulee sanottavan että ensimmäinen raskaus menee pidemmälle kuin toinen ja kiinnostaisikin tietää palstalaisten kokemuksia tästä =) Itselläni ensimmäinen syntyi rv 40+3 ja nyt toinen tulossa vasta marraskuussa joten vielä en tiedä miten käy :D
  8. M

    Leikkipuisto Sanna

    Ollaan käyty tuolla mutta usein saadaan leikkiä pojan kanssa kaksistaan :/ huhuilisin tätä kautta onkos kaksplussalaisissa siellä kävijöitä? :D :wave:
  9. M

    Rauhallisemmat loppuvuoden odottajat?

    Marraskuussa toisen lapsen laskettu aika enkä oikein koe oloani kotoisaksi marraskuisissa. Olen lueskellut myös loka- ja joulukuisia välillä ja nyt utelisin onko muita rauhallisia odottajapalstailijoita kuin minä ehkä hieman hidastempoisempaan kirjoitteluun? Tarkoitan siis että en jaksa/ehdi...
  10. M

    Tässä Bonakoodeja

    Eli jos joku tarvitsee niin ottakee, pistän koodin/viesti ja nopeat syö hitaat tietty. Eka on 2pist ja loput 7pist. 3WEG5A579
  11. M

    Maaliskuu 2008 odottajat?

    Ketäs kaikkia meitä nyt on taas odotuspuolella ja mikä rv menossa? Mulla nyt 9+2 suurinpiirtein :)
  12. M

    1-v parturointi Helsingissä

    Nyt on pojalla niin kauhean paljon tukkaa että alkaa parturi olla ajankohtainen. Itse en ala keittiösaksilla sohimaan (etutukan nyt voisinkin mutta se ei riitä joten ammattilainen hoitakoon asian) ja kaipailisin vinkkejä hyvistä lasten partureista Helsingissä =)
  13. M

    Unissaan vaeltava yksivuotias

    Viime yönä taas en voinut kuin nauraa nukkumaanmennessäni kun seurailin pojan univaellusta. Tämä on siis hauskaa vain silloin kun en itse ole vielä nukahtanut, yöllä todella rasittavaa. Poika nukkui siinä isänsä vieressä ja lähti vaeltamaan. Ensin kipusi miehen pään yli miehen selän taakse...
  14. M

    Osaatko kätellä?

    Siis MIKSI aina välillä tulee vastaan näitä "kuollut kala" -kädenpuristajia? Tai siis mulle on ainakin iskostunut päähän että kun kätellään niin se on sellainen jäntevä kädenpuristus. Ei mikään vanhan ajan "tarjoan kättä suudeltavaksi" -tyyppinen missä toinen vaan ojentaa kättä eteenpäin...
  15. M

    Kerääkö joku niitä nestlen koodeja?

    Itse ostan harvoin niitä ruokia mutta joskus kuitenkin ja voisin pistää vaikka yv:llä ne koodit jollekin joka niitä kerää =)
  16. M

    Kuinka usein ostatte uudet

    huvitutit/tuttipullon tutit? Eilen uusittiin kaikki meidän toisen kerran ja vasta kotona katsoin että pakkauksessa kehoitetaan tekemään se 1-2kk välein hygienia- ja turvallisuussyistä. Ihan noin usein ei olla kyllä uusittu, mutta oon tietysti pessyt tutitkin usein. siitä vaan tuli mieleen...
  17. M

    Ostaisitko valmisruokaa

    jos olisi putiikki jostai saisi toivomillaan raaka-aineilla vauvalle sosetta niin tilaisitko? Lisäaineetonta,kotona tehtyä ruokaa sulatusvalmiina pakasteena jonka voisi noutaa itse tai tilata kotiinkuljetuksella. Jokaiselle ruoka-aineelle omat valmistusvälineensä jne ettei pääse ylimääräistä...
  18. M

    Kenenkään muun lapsella tälläisiä kohtauksia?

    Poika 9,5kk saanut aina silloin tällöin ns nielemiskohtauksia. Rupeaa siis nieleskelemään suht kuuluvasti muutaman minuutin ajan, ihankuin ei pystyisin kunnolla silloin hengittämään (eikä varmaan pystykään kun kokoajan nieleskelee). Ei itke tai vaikuta muuten erityisesti häiritsevän poikaa mutta...
  19. M

    korvaako lapsivakuutus

    lääkärin kirjoittaman b-todistuksen yleensä? Meillä on vakuutus Tapiolassa.
  20. M

    kelakorvaus

    Tietäisköhän joku minkä ajan kela ottaa huomioon päätöstä tehdessään kun; Vauva oli 5kk kun maitoaltistus tehtiin ja sai B-todistuksen ilman almironaltistusta. Lääkäri sanoi että jos ei mene läpi niin tehdään valitusajan sisään almirontesti jotta saa siitäkin todistuksen (almiron todettu...

Yhteistyössä