Hakutulokset

  1. S

    raskaus ja olanzapin

    Onko muita kellä kyseinen lääke käytössä? Mulla alkaa olla ihan viimeset viikot menossa ja sain reseptin noita. Puolikas tabletti illalla. Jotenkin vaan arveluttaa tuo lääke ja lääkäri, että onkohan oikeasti turvallinen ja pakkausseloste ihmetyttää. En jotenkin ymmärrä miksi sellaista lääkettä...
  2. S

    raskaus ja olanzapin

    Onko muita kellä kyseinen lääke käytössä? Mulla alkaa olla ihan viimeset viikot menossa ja sain reseptin noita. Puolikas tabletti illalla. Jotenkin vaan arveluttaa tuo lääke ja lääkäri, että onkohan oikeasti turvallinen ja pakkausseloste ihmetyttää. En jotenkin ymmärrä miksi sellaista lääkettä...
  3. S

    Uhma ja äidin huutaminen + väkivaltaiset ajatukset

    Ap:lle, ihan varmaan tuttua jokaiselle tuo, että hermot menee ja mielessä pyörii vaikka mitä. Mutta muuten kirjoittamasi perusteella näkisin sun olevan masentunut (itsemurha-ajatukset ym. itsesi syyttely). Puhu neuvolassa, apua on saatavilla. Ja just masentuneena tuo uhma tuntuu pahemmalta kun...
  4. S

    Masukuvista! ( lihavuus....?)

    Piristävä ketju! :) Mulla on nyt rv 19+jotain ja kyllä sen masun huomaa tiukemmissa paidoissa. Tosin helposti vois löysissä vaatteissa joku luulla mun vaan lihoneen ja ehkä sitte ´muutenki... :/ En oo ottanu yhtään masukuvaa itsestäni, kun oon ollu jollain tapaa masentunut näistä läskeistä. Bmi...
  5. S

    Kannattaako tätä suhdetta enää koittaa pelastaa????

    Hankala tilanne, varsinkin kun olet raskaana nyt. Mutta mulla on ollut aina ajatus mielessä yhdestä kirjasta "en halua että lapseni joutuvat elämään perheessä, jossa vanhemmat eivät halua tehdä toisiaan iloisiksi". Muuten terapiaan, mutta olette jo sitäkin kokeilleet...
  6. S

    Hoitoon viemisen ahdistus :( Lapsi 2v

    Ymmärän hyvin sun ahdistuksen, samaa olen joskus potenut itsekin. Eikai siinä auta muuta, kun koittaa kovettaa itseään. Mulla oli joku aika sitten parin kuukauden s-loma ja lapsi kävi silloinkin hoidossa. Ja sullakin parempi pitää lapsi päivähoidossa, jos itse olet kykenemätön häntä yksin...
  7. S

    Huudan lapselleni joka pv :(

    No tulee täälläkin huudettua :ashamed: Voitko sä keskustella kenenkään kans asiasta? Saisit purettua paineita. Se vois helpottaa, ettei hermo katkeis niin helposti.
  8. S

    2-vuotias räpeltää vielä tissiä nukahtaessaan :/

    Voi kuule, ei tuo epänormaalia ole! Ole huoleti. Mutta jos itseäsi alkaa häiritä, niin eri sängyssä nukkuminen vois auttaa. Vaikka ymmärrän toki perhepedinkin, itse nukutaan kaikki samassa :)
  9. S

    Suutuin ja huusin ihan kunnolla lapselleni 2v :(

    Tää vois olla melkein mun kirjottama... Ja mulla tulee huudettua aika usein... Muistaa pyytää anteeksi ja puhua asiasta, kai kaikki nyt joskus suuttuu. Kunhan ei väkivaltaa käytä. Mun mielestä välillä ok huutaa, kunhan ei sentään vauvalle....
  10. S

    Syyllisyys lapsen laittamisesta isänsä mukaan...

    Vaikutat kyllä masentuneelta myös. Tekee hyvää sulle että saat nyt omaa aikaa
  11. S

    D-vitamiinin liikasaannista

    Soittaisin sinuna ens viikolla neuvolaan. Mutta en usko että mitään akuuttia hätää on. On kyllä käsittämätöntä, että neuvolassa neuvoneet väärin. D-vitamiini on rasvaliukoinen ja varastoituu elimistöön. Sitä ei siis saa syödä liikaa. Itse saattasin sinuna olla nyt jonkun aikaa antamatta tippoja...
  12. S

    Kotona 1,5v kanssa - mitä tehdä lapsen kans?

    No me käydään srk perhekerhossa ja perhekahviloissa tapaamassa muita ihmisiä. Ja lähileikkipuistoon mennään rattailla. Ei sitä äidin tarttekaan koko aika höpöttää lapselle. Mutta ymmärrän kyllä jos välillä väsyttää olla vaan kotona...
  13. S

    Laskun eräpäivästä kysymys...

    Tietääkö joku miten laskujen kanssa menee tämä... Jos eräpäivä on ens torstaina, niin tuleeko vielä mitään huomautusta tai ylim. maksua jos maksaa tulevana maanantaina? :$
  14. S

    Kylpyläreissu 1,5v kanssa, miten pesutiloissa pärjää????

    Antakaa mulle vinkkejä rakkaat ihmiset :) Ollaan varattu minä, mies ja lapsi 3 vuorokauden kylpyläloma ja nyt iski epätoivo... Miten mä pärjään tuon tenavan kanssa siellä suihkutiloissa, kun lähtee varmaan karkuun sillä välin jos esim pesen itseäni jne... Miten te muut ootte saanu hoidettua...
  15. S

    Kaveruudesta...

    Kuulostaa melko törkeeltä! :o En olis tollasten kanssa, ainakaan kolmistaan. Pyydä vaan sitä toista äitiä vaikka kahville sun luo ja sano suoraan miten tunnet. Jos ei ota tosissaan, niin jätä hänetkin. Kyllä uusia kavereita löytyy muualtakin. Masennut tuota menoa, eivät ole sun arvoisia...
  16. S

    Menetin hermoni 15kk ikäiseen lapseeni :(

    No menee mullakin hermo väliin tuon tytön kanssa :ashamed: Ja olen välillä huutanut ja antanut tytön huutaa... :snotty: Ei me äiditkään olla täydellisiä, eikä me jakseta aina. Anna armoa itselles :hug: Mutta jotenkin viestistä kuultaa läpi eräs asia...ethän vain ole masentunut?
  17. S

    Näytelehtien tilaminen

    No ei oo. Tilaa vaan se näytelehti ;)
  18. S

    Millonhan mie saan sitä omaa aikaa :/ Lapsi 1,5v

    Taas"näitä" miehiä |O :/
  19. S

    Kaverini menossa naimisiin, löysin mieheltään seuranhakuilmon netistä...

    Olisin kyllä itsekin voinut sortua tähän... Yhden kaverin nyt ymmärtää, mutta jos tyyliin kaikki muut paitsi tuleva morsmaikku tietää, niin eri asia ja voisin kyllä katkasta suhun välit... Mutta hankalia nää...
  20. S

    Luitteko tämän parvekegrillauksesta?

    :D Onneks asutaan rivitalossa. Kt:ssa asuessa mummot tuli meille valittaan grillauksesta :whistle:

Yhteistyössä