Hakutulokset

  1. A

    Masuasukin nimi

    Meidän masuasukin nimi on apina. esikoinen antoi nimen ultrakuvan perusteella ja se on apina. Esikko oli verneri viisnappi:)Rakkailla lapsilla on monta nimeä :heart:
  2. A

    Raskaus ja yötyö??

    Kiva että on muitakin raskaana olevia jotka tekevät yötyötä hoitoalalla ku minä... Nyt kyllä huomaa et yöt on rankkoja ku on niin pirun väsynyt kokoajan ettei meinaa pystyssä pystyä... Ekan kanssa huomasin ku sikiö oli jo niin iso että liikkua niin meni sikiöltäkin rytmi sekaisin nukkui päivän...
  3. A

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Meillä tyttö Hanne Aada Emilia
  4. A

    GALLUP: erikoisin nimi jonka olet kuullut!!!

    Etta kuulin tänää ja musta se oli aika erikoinen...
  5. A

    Näkeekö yksivuotias unia?

    Meillä oli sama juttu, likka oli aivan umpiunessa ja itku aivan tolkuttomasti... Eikä rauhoittunut millään vaikka otti syliin jne... Kerran puhuin sitten asiasta neuvolassa terveydenhoitajan kanssa, hän kertoi myös omalla lapsella oli samanlaista riehumista öisin niin hän vei lapsen ulos, joka...
  6. A

    sekarotuinen

    meillä on australia karjakoiran ja lapinporo koiran... Ottaisitteko sen teille tarjottaisiin sakemanni uros 8 kk pentua?
  7. A

    teetkö vauvalle mössöt itse?

    Mä tein muksulle aina kanssa itse ruuat... Loppujen lopuksi tuli aika jolloin olisi ollut pakko syödä purkki ruokia niin en ei siiten mennytkään... Sit likka lopetti 8 kk sen mössön syömisen ja rupesi syömään kotiruokaa niin taas alkoi ruoka maittaa...

Yhteistyössä