Hakutulokset

  1. E

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    mulla nyt iskenyt totaalisesti päälle jatkuvapahoinvointi; aamulla nälkä, mut mikään ei maistu ja syömisen jälkeen oksettaa yhä enemmän. Myös vatsa jatkuvasti turvonnut- ihan kuin ilmapallo, vaik en tietääkseni ole syönyt sen kummempaa "turvotusruokaa". Muilla tätä turvottelua? Paino noussut...
  2. E

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    Mäkin olen nukkunut jo viikkojen ajan huonosti. Herää kaikkeen mahdolliseen ääneen ja liikkeeseen. Mies lähtee töihin n.2h aiemmin kuin minä, ja ärsyttävää kyllä, herään aina hänen ylösnousemiseensa ym. :headwall: Wc:ssä joudun käymään 1-2krt/yö. Viime yönä heräsin nälkään.. :laugh: , no en...
  3. E

    pahoinvointi ja sairasloma

    Missä vaiheessa ootte joutuneet jäämään sairaslomalle pahoivoinnin takia? (Siis jo ootte joutuneet jäämään :headwall: ) Aika hankalalta tuntuu ´jo nyt tän pahoinvoinnin takia.. viikoja vasta viissin just 7+. Eikä pelkästään kuvotus, mutta huimaus aika kauheeta. Joutuu pitämään joskus...
  4. E

    ns. Mäkkärin omenapiirakka

    joku tätä aiemmin kyselikin jo..osaisiko kukaan antaa ohejtta,jolla voisi saada aikaan vastaavan lopputuloksen? Kiitos paljon.. :flower:
  5. E

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    huimaa..vaikea istua töissä tietokoneen edessä,kun tuntuu,et jostain pitäisi saada kiinni. Paineet kyllä matalat, siitä johtunee. 106/58..usein yläpaine alle 100. Olen alkanut heräillä öisin kuvotukseen, samalla hoituu vessakäynti sopivasti :D siis oksentanut en ole (vielä), mutta pissalla...
  6. E

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    lievää kuvotusta ilmassa.. :/ rinnat sen kun on vaan arat, ja miehen mielestä kasvaneet! Ensimm.nla-aika ensi torstaina, sit viikkoja jotain 7+ Kahviin ei ole enää himoa,kuten aina ennen. Lähinnä väkisin saa juoda aamukahvit, muutenkin kulutus vähentynyt max 2-3kuppiin /pvä. Odottavan...
  7. E

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    me ei olla kerrottu vielä kenellekään.. kovasti toisaalta haluaisin kerto omalle äidilleni- tietää kyllä, että toivotaan vauvaa. Kyllä mietittiin että ekan ultran jälkeen vois kertoa miehen ja mun vanhemmilla. Mutta luulen et paljastan salaisuuden omalle äidilleni jo viikonloppuna. Mut...
  8. E

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    jännittää ja pelottaa :'( toivottavasti kaikki menee hyvin.. pitäisi muistaa toisaalta, ettei ns.liikaa heitteytdy vielä tähän raskauteen, kun niin alkutaival. Mut itse myös sitä mieltä,et jos mihinkään ei usko tai luota, mitä voi koskaan saadakaan. Tällasta pohdintaa. Mies on sitä mieltä, et...
  9. E

    raskaus ja liikunta

    Onko muita,joilla liikuntainto on vähän niinkuin lopahtanut,kun on saanut tietää olevansa raskaana..? Olen todella innokas liikkuja; harrastanut mm.joukkuepelejä, käyn salila 4krt/vko, juoksen,pyöräilen jne. Nyt raskauden aikana (tosin ihan alkumetreillä) innostus liikkumiseen on laantunut...
  10. E

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    mä en jaksais odottaa tonne huhti-toukuulle asti.. :headwall: no, onhan tässä ainakin aikaa tottua ajatukseen uudesta perheejäsenestä.. ja toivoa että kaveri ylipäänsä pýsyy matkassa mukana- kun ei se mitenkään itsestään selvää ole. Varasin tänään nla-ajan- sain ajan jo ensi viikolla...
  11. E

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    mäkin voisin tulla tähän pinoon. La 29.4.09., Hys. Ensimmäinen Tätä on vieläkin vaikea uskoa todeksi, todella hienoa! =) Vatsaa nipistelee etenkin oik.puolelta, eilen aamulla jouduin jopa vähän nieleskelemään työmatkalla,kun oli kuvotus päällä. Tänä aamuna poljin niin vauhdilla töihin,etten...
  12. E

    ´*- ESIKOISHAAVEISTA PLUSSANNEET -*´

    jos nyt sitten tuppaudun tänne puolelle, kun viimein uskoin silmiäni... eli vahva plussa tänä aamuna testissä. Eka haamu keskiviikkona, nyt sit vaan oireet voimistuu päivä päivältä. Ensimmäinen siis tulossa, kolme kiertoa ehdittiin jännätä ennen kuin tärppäsi.. on tää hienoa, toivotaan vaan ...
  13. E

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    tänään vahva plussa Apteekin omassa testissä aamulla.. Kuvottaa ajoittain, varsinkin jos syömisestä aikaa yli 2h.. mies ei ollut uskoa korviaan,kun kerroin..onnea ja toisaalta epätodellista (vielä) josko sitä ens viikolla soittais neuvolaan..
  14. E

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    eilen pvällä haamu testissä.. eli kp oli eilen 30/28. Jos nyt uskaltaisi vielä huomenna tai alkuviikosta testailla, niin sais varmuutta.. mutta, kyllä tuntuu hyvältä :) kovasti plussaonnea muillekin!
  15. E

    Onko täällä muita kuin minä, joka jännää?

    joo, samassa tilanteessa ollaan.. kovasti haluaisin uskoa olevani raskaana. Tänään kp 30/28, säänn.kierto ollut. Kuvottaa ajoittain- sellasta aaltomaista pahaa oloa, menee ohi hetkessä. Sit toi alavatsan paineentunne.. testaamaan tietty vaan, mitä se miettimällä paranee.. en jaksais odottaa...
  16. E

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    Papanicolaun luokitus * Luokka I + Normaali löydös * Luokka II + Hyvänlaatuinen, tavallisesti tulehduksen, virusinfektion, regeneraation tai metaplastisen prosessin pohjalta kehittynyt soluatypia. Myös lievät HPV-infektiot ja lievät lieriösoluatypiat. * Luokka III + Näyte on...
  17. E

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    KP 30/28 edelleenkin menkkoja odotellaan... toisaalta asennoidun niin, että ne tulee, mutta toisaalta olen NIIN VARMA , että olen raskaana :D Mulla on ollut varmaan kaksi viikkoa sellasta paineentunnetta oik.puolella alavatsalla. Välillä nipistelyjä, múttei sellasta kuin ennen menkkoja...
  18. E

    Kesävauvelista 2009 haaveilevia?

    Voisin liittyä mukaan porukkaan,jos sopii.. ensimmäistä kovasti toivotaan aviomiehen kanssa.. tänään kp 28/28, eilen nega testissä. Ainakin mieli "oireilee" kovasti; rinnat ei esim.koskaan normaalisti ennen menkkoja kipeet, nyt ollu pari pvää. Ihmeellisiä vihlaisuja alavatsalla sivuissa...
  19. E

    Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

    kp 28/28, jännittää... :/ ootteko ostaneet ihan tavallisesta marketista noita herkimpiä r-testejä..vai saako niitä vain apteekista? T: tietämätön..kovastii "oireileva"
  20. E

    *HUHTIKUUN MASUASUKIT*

    liikun paljon, 6-10kertaa vikkossa. 1-2pvänä tulee siis tehtyä jopa kaksi treeniä. Lähinnä salia ja lenkkeilyä, myös joukkuepelejä. Tiedän, et omien tuntemusten mukaan liikkuminen kun raskaana..ja esim.toi salibandy täytynee jättää tauolle varmaan viim. puolivälissä (jos sinne astikaan jaksaa...

Yhteistyössä