Hakutulokset

  1. R

    Syöminen ja lelut

    Meillä on ollut aina huonoruokainen poika ja siksi on houkuteltu syömään jos minkälaisella härpäkkeellä, puhelimesta ja kellosta lähtien. Kun saa tutkittavakseen jotain niin ruoka menee. Jos ei ole mitään niin suu menee kiinni ja pää kääntyy pois. Poika on tällä hetkellä 1v 3kk ja nyt tuntuu...
  2. R

    Voiko olla maitoallergiaa

    jos on sietänyt korvikkeen hyvin? Meidän 1 v. poika kipuilee enkä nyt osaa sanoa onko se siitä kun vähitellen siirrytään lehmän maitoon vai olisiko hampaita tulossa... Korviketta on sietänyt hyvin 3-kuisesta saakka
  3. R

    Unikoulusta

    Kertokaahan te, jotka olette sitä toteuttaneet että miten olette sen tehneet ja onnistuiko? Meillä on pian 8 kk ikäinen poika jonka unet on menneet tosi risaisiksi. Kahden tunnnin välein heräilee. Olen antanut maitoa mutta nyt taitaa olla aika lopetella tuo yöpalvelu :D Lisäksi on mahdottoman...
  4. R

    Soseista

    Miten on, teettekö itse paljon soseita lapsillenne vai käytättekö valmiita purkkeja? Meillä on käytetty valmiita mutta olisi kiva tehdä kyllä omiakin kokeiluja. Poika on pian 8 kk. Olisiko teillä hyviä ohjeita tai vinkkejä?
  5. R

    Miten rattaisiin?

    Meillä poika on pian 7kk ja pituutta alkaa olla yli 75 cm eli ei oikein enää mahdu vaunuihin. Miten voi käytännössä nukuttaa rattaissa? Eli mitä siinä pitää olla pehmusteena? Meillä' on yksi lämpöpussi jonka voisi tietysti laittaa, mutta mitäs muuta? Jotenkin epäilyttää että muksulla voi olla...
  6. R

    Raskaus ja tukostaipumus

    Olen ymmärtänyt että meitä joilla on suurentunut tukostaipumus, olisi aika paljon. Kuinka teillä on ollut jotka piikitätte päivittäin lääkettä? Onko ollut hankalaa? Milloin olette aloittaneet? Mitä maksaa? Korvaako Kela? Ehtiikö tulla hintakatto vastaan? Minulla olisi operaatio alkamassa viikon...
  7. R

    Autossa?

    Eli auttakaa nyt tyhmää... Miten "sitä" tehdään autossa? :)
  8. R

    Laskimotukos - APC

    Useiden keskenmenojen jälkeen sain ylläolevan diagnoosin. Eli mikäli raskaudun :D joudun pistämään päivittäin lääkettä vatsaani. Nyt mielenkiinnolla kysyisin onko teillä muilla vastaavaa kokemusta?
  9. R

    Tuulimunaepäily - mitäs nyt?

    Kävin tänään ultrassa, viikkoja pitäisi olla 7 + 0. Ultrassa ei näkynyt sikiötä, EHKÄ jotain sinne päin, mutta lääkäri arveli että odotellaan kaksi viikkoa ja katsotaan sitten uudestaan. Odottelen siis kaksi tuskaista viikkoa. Mites te joilla on asiasta kokemusta, olette selvinneet? Mitä olette...
  10. R

    Ei mennyt putkeen...

    Tutustuin ihanaan mieheen jonka kanssa asuvat lapset. Kaksi murkkua ja yksi nuorempi. Ex-vaimo ei pitänyt tilanteesta vaikka oli jo muutama vuosi sitten lähteny liitosta toisen miehen matkaan. Alku oli vaikeaa, mutta rauhoittui sitten. Nyt olemme yrittäneet yhteistä lasta ja olen saanut kaksi...
  11. R

    Legoland/ikaalisten matkatoimisto

    Olemme lähdössä Ikaalisten matkatoimiston järjestämälle reissulle Legolandiaan. Onko kellään kokemusta ko firmasta?
  12. R

    Uusperheeseen yhteinen lapsi?

    Miehelläni on entisestä avioliitosta kolme poikaa, kaksi murkkua ja yksi kympin täyttänyt. Pojat asuvat meidän kanssa ja äitiään he näkevät muutaman kerran kuussa koska hän asuu muualla päin Suomea. Meillä menee erinomaisesti, rakastan miestäni ja pidän lapsista. Konkkaronkka oli ollut...

Yhteistyössä