Hakutulokset

  1. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    hienoa että Pyry voi paremmin. :heart: Sompio: voi harmi miehen selkää. Toivottavasti fysioterapiasta saisi apua. Kylpytuki on tosi hyvä. Mä aina bongailen näitä edullisia ostospaikkoja kaikkeen niin huomasin viime biltema reissulla että siellä on tosi edullinen kylpytuki...
  2. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Moikka Kiitos Jasminille ja Leeville vaunulenkki seurasta.Ihan huomaamatta käveltiin lenkki,puhuttiin ja naurettiin niin,että mäki raikui. :D Huomenna uudestaan. Ei siihen menny ku vaan 3 kk,että saatiin aikaiseksi. :whistle: Höpöliini: Laita yksityisviestiä mulle niin voidaan sopia...
  3. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Moikka olen meinannu unohtaa tän.Naamakirja on vieny mukanaan.Nyt Sompio sinne kanssa.Laitoin sulle yksityisviestiä.:) Olenko muuten muistanu kertoa,että kastepappi piti osan toimituksesta englanniksi. :o =) Se oli aikamoinen yllätys. Meidän yksi kummeista on Englannista. Oli tosi...
  4. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Suzyanne: Totta se pumppaaminen samaan aikaan ku imettää ei ole kovin helppoa.Riippuu pumpusta.Mulla on sähkökäyttöinen ni ei tartte pumppaamalla pumppaa,kone hoitaa homman.Harmi ku Rockmummy on reissussa silloin.Ja se 29.8 viikonloppu ollaan varmaanki mökillä kaivamassa 200m pituista "ojaa"...
  5. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    pitkästä aikaa moikka :wave: yritän yhdellä kädellä kirjottaa. Ollut kiirusta:ristiäiset ja heti sen jälkeen lähdettiin mökille viemään muuttokuormaa ja laiteltu siellä.Kotiin jäi kamala kaaos ku tyhjennettiin pikku kirjahylly,vaatekaappi ja lipasto plus sohvasängyn säilytyslaatikot vaan...
  6. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    eka broilerpiirakka uunissa.Kaks murtikkatuorejuustokakkua jääkaapissa.Nyt voin lepää hetken.Koskakohan sitä ehtis suihkuun.Nyt saatiin ruoka tehtyä,sitte pitää lähtee hakee kakut leipomosta ja juhlapaikan avaimet.Mun vanhemmat,sisko ja hänen poika on kohta meillä perillä. Itsehän ollaan kasattu...
  7. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    geeliputkilon reunassa lukee STADA oliskohan se valmistajan nimi.Saksalainen valmistaja.
  8. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    ristiäiset on huomenna ja hommaa kamalasti.Kuka jätti kaiken viime tinkaan. :ashamed: :whistle: Pidin pienen tauon ja imetyksen lomassa luin kuulumiset. Pakko mennä jatkamaan kun hommia on miljoona ja pitäis vielä ruokakin taikoa perheelle. Suzyanne: Mulla on virosta ostettua iengeelia...
  9. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    ollaan just lahdossa junalle pain ja suunnataan Lontooseen. Voi Jasmin ku olisin naikasemmin kuullu,rintsikat varmaan kyl pitaa ostaa sovittamalla.Tullaan siis ens kerralla yhdessa shoppaa niita taalta. Nextista meinasin katsella Leeville tuliaisia,mutta siella oli ale ja kaikki ihmiset...
  10. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Onnittelu Thereanille :flower: Terkut taalta Guildfordista n 50 mailia Lontoosta etelaan pain. Ollaan Mun tadin ja sedan luona.Tulimme tanne to ja pe valisena yona. Cecilia oli taydellisen matkustaja. :o Nukahti Tre lentokentalla klo 22.30 ja nukkui koko lennon ja Lontoon paassa lentokenalla...
  11. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    taas kerran vaan pikaisesti moikkaan piti istahtaa hetkeksi siivoomisen lomassa. Olen ihan hiessä.Imuroin koko alakerran ja pesin keittiö lattiat. Anoppi on tulossa tänne to-la joten pitää vähän siivoo ettei anopin tartte heti alkaa siivoo.Kamala kaaos kotona. Saa luvan siivoo vaikka joka...
  12. N

    Lontoossa/Englannissa asuvat äidit olisi kysymys...

    kiitos vastauksesta. Nyt kun sanoit tuon iskulauseen ni sehän kuulosti tosi tutulle.Olen Briteissä käynyt monta kertaa,mutta nyt on ollu pitempi tauko.Viime kerrasta on jo 6 vuotta.Ja kertaakaan en ole siellä vauvan kanssa ollut.Joten silloin ei ole tarttenu mietttiä imetys asioita jne...
  13. N

    Lontoossa/Englannissa asuvat äidit olisi kysymys...

    nostoa.Osaisko kukaan kertoa :flower:
  14. N

    Lontoossa/Englannissa asuvat äidit olisi kysymys...

    Miten Englannissa/Lontoossa suhtaudutaan vauvan imetykseen julkisella paikalla? Onko se siellä suotavaa? Vai pitääkö etsiä hoitohuone tms jossa imettää? Tai laittaa joku iso huivi vauvaa ja minua osaksi peittämään? Olen lähdössä Lontooseen kohta 7 viikkoisen vauvan kanssa ja täällä koto...
  15. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    meidän kirppis kierros oli antoisa...not! Naapuri kaupungin kirppikset on maanantaisin kiinni. :o Mutta hauskaa oli. Mulla on aina maha kipee nauramisesta ku me Jasminin kanssa nauretaan.Kiitos mukavasta seurasta. Lapsetki oli tosi kiltisti mukana. Leevi on niin isänsä näköinen,suloinen pikku...
  16. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Huomenta. Olin sitte illan viimeinen ja aamun ensimmäinen= tosi addikti. =) B) Aamupalaa tässä syön ja yritän äkkiä tehdä lounaan valmiiksi miehelle ja lapsille.Klo 11 haen Jasminin ja Leevin ja mennään naapurikaupunkiin katsastaa kirppiksiä ja pari muuta kauppaa. Siis pakko...
  17. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Moikka täällä tapahtunu vaikka mitä. Ihan pikasesti kerron vaan kuulumisia. Aika menee niin nopeasti. Tehtiin eilen suursiivous keittiön kaappeihin.Kamala homma. Käytiin tänään kirppiksellä myymässä.Oli sellanen ilmainen piha kirppis. Oli aika paljon pokkaa meidän viereisellä myyjällä. :o...
  18. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    äh tulee nyt monta viestii multa peräkkäin...mutta tulkoon. Mä en facebookia oikeen osaa/tykkää/ole tottunu käyttää.Mut kyselen haluisko joku mesessä sillo tällö jutskailla? Mulla on kannettava päällä keittiössä koko päivän joten olis kiva vaihdella kuulumisia. Miehenki kanssa mesetetään joka...
  19. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    Suzyanne: en tiiä tykkääkö mies hyvää ku sillo 8.8 on meidän 1 v hääpäivä. Kysyin ja mies kyl sanoi että voin mennä. Onko se kirppis vaan viikonloppuisin? Mä pääsisin tolla viikolla myös arkisin mikä päivä vaan ku mies on lomalla. Jospa mä sillo saisin suostuteltua Jasminin ja Leevin mukaan...
  20. N

    :: Toukokuun Tuhisijat 2009 ::

    nyt en muista mitä kaikkea piti kommentoida ku olen käyny niin moneen otteeseen lukemassa. Jasmin: joo totta kai otetaan sinut ja Leevi seuravalla kerralla mukaan.Senhän takia me ostetiin isompi auto. :D B) Voitais syksyllä yrittää mennä sinne mll:n perhekerhoon. ei oo totta.Kaivoin sitte...

Yhteistyössä