Hakutulokset

  1. Hennuska04

    Mitä aiotte tehdä vappuna?

    Mä pyöräytin tuon kolmannen tyttöni vappupäivän aamuna :) aattona ehdittiin vielä kyläillä mummulassa ja käydä ravintolassa syömässäkin...niin ja ajella 160km mummulasta kotiin, kunnes 6 tunnin päästä kotiin tulosta sai taas ajella lasarettiin :) ehkä vähän myöhässä tää päivitys, mut näin meidän...
  2. Hennuska04

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    No mä voin ihan rehellisesti laittaa, että minä 29 ja mies 31 vuotiaita, yhdessä 13 vuotta (välillä on ollut myös karikkoja), tytöt 8v., 4v. ja 3,5 kuukautta :)
  3. Hennuska04

    vauva (10 kk) "lepäilee" kesken touhujen

    Meillä kohta 10kk täyttävä tyttö harrastaa samaa...Ja ollaankin huomattu, että lepaillä voi ihan missä vaan ja milloin vaan :laugh:
  4. Hennuska04

    Te Jotka Olette Kaksi Lasta Synnyttäneet ?

    Esikoisen synnytys kesti 6h 44min, joista kolme ehdittiin olla sairaalassa. Ponnistusvaihetta 44 min. Epiduraali autto tosi hyvin avautumisvaiheessa. Kakkosen synnytys kesti 1h 50min, joista sairaalassa 10 minsaa ja ponnistusvaihe 1 minuutti. Kivunlievitystä en tosiaan ehtiny saada, hyvä kun...
  5. Hennuska04

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Hienot nimet teidän neidillä, mun miehen sisko on myös Tuulia :) Meiltä löytyy Henna Eveliina ja Helmi Karoliina ja oma toinen nimeni on Pauliina (kuten myös miehen siskon) ja mies aina vitsaileekin, et meil on vaan pöytä-, esi- ja kaulaliinoja talo täynnä :)
  6. Hennuska04

    Mikä kivunlievitys tokassa synnytyksessä, kun ensimmäinen nopeahko?

    Mullakin autto kakkosen kanssa kotona lämmin suihku. Eka synnytys kesti reilu kuus tuntia ja toka 1 h 50 min. enkä ehtiny sairaalassa olla ku 10 min. kun tyttö oli jo maailmassa. Onnex en jääny sinne suihkuun pidemmäksi aikaa :)
  7. Hennuska04

    Auttakaa?

    Mulle sanottiin apteekissa, että testi kannattaa tehdä aamuvirtsasta. Mulla ei eka testi näyttäny plussaa, kun tein sen joskus iltapäivällä, mutta aamulla tuli kyllä ihan selkeä plussa!
  8. Hennuska04

    ***SYYSMASSUKAT 2008***

    Ilmottaudun nyt siis tänne! Eli... 1. Oma ikä 25 ja miehen 27 naimisissa kesästä 2006 asti, yhdessä oltu kohta 9 vuotta. 2. Satakunnassa asustellaan omassa (lue pankin) rivarissa, jossa 4h+k. 3. Baarimikkona kauan työskennellyt, nyt toista vuotta opiskelen sairaanhoitajaksi. 4.Yksi lapsi...
  9. Hennuska04

    viikkoa 2 odotavat

    Täällä kanssa selkeä plussa 11.1 eli perjantaiaamuna! Nyt siis menossa rv 4+6 =) Ja paljon onnea myös muille plussanneille :heart: Ja hirmuisesti onnea muille, jotka odottelevat sitä toistakin viivaa testiin tulevaksi! :hug:
  10. Hennuska04

    Kaksikerroksinen asunto lapsiperheellä?

    Meillä ollaan vuosi nukuttu siten, että nyt 3,5-vuotias tyttö nukkuu yksin alakerrassa ja me ylhäällä. Näin lapsen huone on päiväsaikaankin helposti käytettävissä, joten päivällä ei rappusissa tarvi rampata. Järjestely on toiminut erittäin mainiosti; tyttö kipuaa yläkertaan, kun herää tai...
  11. Hennuska04

    hassuja sanoja

    Meilläkin hassuja sanoja oli paljonkin, kun tyttö oli pieni, mutta parhaiten mieleen on jäänyt; Perkele=kärpänen. Kyllä hävetti, kun tyttö joskus kahvilassa ollessamme huusi niin ,että kahvila raikaa: Äiti kato, ikkunassa on perkele! :ashamed:
  12. Hennuska04

    viikkoa 2 odotavat

    Ilmoittaudun mukaan myös viikon 2 jännääjiin =) Tänään siis kp 28/28-29 eikä ainakaan vielä oo toi täti kylään tullut! Ja pikkukakkosta tänne odotellaan. Esikko 05/2004 syntynyt tytön tyllerö
  13. Hennuska04

    Kiltistä lapsesta riiviöksi? Kyse 3.5 vuotiaasta!

    Meidänkin toukokuussa 3 täyttäneestä kiltistä tytöstä tuntuu tulleen esiin joitain hyvinkin ilkeitä puolia...Ei usko nykyisin juuri mitään ja on todella itsepäinen. Ei onneksi oo kyllä alkanut lyömään tms. mutta muuten tuntuu pirullisia piirteitä olevan. Välillä kuitenkin palaa entiseen...
  14. Hennuska04

    Äidit Satakunnasta pinoon...

    \ Harjavallassahan mie yritän rämpiä opinnoissa eteenpäin :p
  15. Hennuska04

    Äidit Satakunnasta pinoon...

    Täältä löytyy myös Satakuntalaisia, tarkemmin sanottuna Ulvilalaisia! Eli siis minä itse, 24v sairaanhoitajaksi opiskeleva baarimikko, tällä hetkellä reppuhommia tekevä 26v aviomies ja meidän oma päivänsäteemme eli 2v 8kk ikäinen tytön tyllerö! Kovin kauaa ei olla vielä Ulvilassa asuttu, joten...
  16. Hennuska04

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 24, mies 26, tyttö 2v 8kk, ja yhdessä on oltu pian 8 vuotta. Naimisissa tosin vasta puoli vuotta :D
  17. Hennuska04

    Te jotka olette

    1.Sairatiko lapsenne paljon ennen rokotusta ja jos niin mitä? 2.Imetittekö ja kuinka kauan? 3.Minkä ikäisenä rokote saatiin? 4.Mitä jälkioireita siitä tuli jos tuli? 5.Kuinka hyväksi arvioitte lapsenne silloisen vastustuskyvyn? 6.Oliko aikaisemmista rokotuksista tullut jotain oireita? 1...
  18. Hennuska04

    Muita 3-vee joilla vielä tutti?

    Meillä tyttö oli vähän päälle 2 vuotta, kun päätin, että nyt joutaa tutti lähteä! Eräs kaverini odotti silloin vauvaa ja yhdessä tytön kanssa sovittiin, että tutit annetaan uudelle vauvalle. Reippaana keräs kaikki tutit pussiin ja ne laitettiin kaappiin odottamaan vauvan syntymää. Illalla...

Yhteistyössä