Hakutulokset

  1. K

    +30 äidit kiireisinä töihin?

    Olen kotona kahden lapsen, leikki-ikäisen ja vauvan kanssa. Aikomus on olla niin kauan kuin lainan korot antavat. Lapsilla on vain kerran lapsuus ja vain kerran he oppivat kävelemään, puhumaan yms. Minä haluan olla näkemässä, kokemassa ja opettamassa nämä uudet asiat. Asuntolainaa on ja...
  2. K

    lisätuloa kotihoidontukeen??

    Onko ideoita kellään mistä saisi vähän lisätuloa kuukausittain, kun olen kotona pikkuisten kanssa?? Asiallisia ehdotuksia ja siis vain sellaisia mitä vois tässä kotona lasten kanssa ollessa tehdä.
  3. K

    Paikkakunta pinoa tännekin puolelle.....

    :attn: Forssan lähistöltä. 32-vuotias 4+ raskausviikkoja 7+3 :hug: ja etoo koko ajan... :'(
  4. K

    millainen on sirkkatuoli?

    sieppo! vielä kysyisin että minkäikäisellä lapsella teille on tuo tuoli käytössä? jaksaako minkä aikaa lapsi istua siinä?
  5. K

    millainen on sirkkatuoli?

    \ Ihan totta? siis tavallinen pyöränistuin?
  6. K

    millainen on sirkkatuoli?

    ois kiva nähdä se kuva? Sieppo??
  7. K

    G:äitiyspakkauksen vaatteista, vihastuttaako muita

    \ Sitä ei ilmaiseksi saada. Vai pitäiskö ne rahatkin (150 euroa) antaa jollekkin tuntemattomalle? :headwall:
  8. K

    Suukottelusta

    No en ehkä pöpöjä pelkäsi, mutta en muuten pitäisi että vieraat pusuttelevat lastani. Jos lapsi oma-aloitteisesti antaisi vaikka samanikäiselle kaverille pusun, tuskin väliinkään menisin.
  9. K

    äidinrakkaus

    ei kai se nyt kehtaamisesta ole kiinni. mun lapsi meni teholle heti synnytyksen jälkeen ja kova huoli oli koko ajan mitä siellä tapahtuu ja kuinka vauva voi. Sitten kun sain syliin niin unohtu kaikki huolet! Kyllä se oli rakkautta sillä sylinpidolla! Ja tietysti koko odotus ajan odotin sitä kun...
  10. K

    Miksi mies pettää?

    Onkohan mulla oikeus pettää miestäni koska hän on passiivinen - seksi ei kiinnosta. Muille kyllä kelpaisin :whistle:
  11. K

    nimestä kommentteja

    entäs Ukko? tai Okko =)
  12. K

    Masentaa...

    \ ja mulla pääsi itku tätä lukiessa =)
  13. K

    kotiäidin opiskelu

    Meillä sama tilanne eli minä hoitovapaalla ja monimuoto-opiskeluna suoritan tutkintoa. Kaksi vuotta takana ja vajaa vuosi vielä jäljellä. Meillä onneksi järjestyi asia niin kivasti, että mies on aina nuo lähiopetuspäivät pois töistä. Lauantaisin hänellä on muutenkin vapaata, mutta pe-iltapäivät...
  14. K

    Ydinperheellisten ylenkatse

    Ei meillä ole huomattavissa vastaavaa. Ei ydinperhe ystävämme meitä kieroon katso...tai sukulaiset/lähipiiri. Olemme perhe siinä missä muutkin perheet...alussa anoppi tätä systeemiä hieman kyllä ihmetteli,mutta ei enään. Ja silloin kun olin yksinhuoltaja tai siis olin poikani kanssa kaksin ei...
  15. K

    Tuore yh-isä tarvitsee neuvoja ja apua

    Löytyykö kaupungista vuoropäiväkotia, mikä on auki 24h...mikä ei mene kiinni klo 17.00. Lastenhoito apua saa Mannerheiminlastensuojeluliitosta (maksaa kyllä). Siellä on lyhyen kurssin käyneitä tyttöjä,jotka pitävät lasten kaitsemisesta. Sovittaessa ovat yönkin lasten kanssa.. Me ollaan otettu...
  16. K

    Kokemuksia lasten menetyksistä

    saitko yksityisviestini möllibulli.
  17. K

    haluan vain että kaikki...

    Voimia teille :'( :hug:
  18. K

    kesä suunnitelmia

    Mitä meinaatte touhuta kesällä?? Meillä alkoi viime viikolla eteisen,vessan ja kodinhoitohuoneen remontti. Tai se osa taloa purettiin pois ja uusi tilalle. Tehdään itse remontti tai mies tekee ja minä lautanaisena. Kesä menee suht kotona. Loppu kesästä lähdetään mökille. Hoitovapaa loppuu...
  19. K

    pureminen

    Meillä tyttö puri poikaa miltein jatkuvasti,kun olivat n.1,5v. Pojalla oli hampaan jälkiä monessa paikassa ja välillä tuli siihen myös mustelma. Ei siihen toruminen meillä ainakaan auttanut. Purasin takasin ja siihen loppui pureminen.
  20. K

    Väsynyttä touhua

    Saimpas vihdoin kirjauduttua,mutta tuulia nimimerkki olikin jo varattu. Mielestäni jokaisella on silti oikeus sanoa mielipiteensä oli se sitten mikä tahansa. Meitä kun on niin montaa erilaiista ajattelijaa. Ja jokainen kai vain ajattelee tai toivottavasti ajattelee oman perheensä parasta...

Yhteistyössä