Hakutulokset

  1. S

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    =) maima, kenzo ja minska :) onnea teille kauheesti hoitoihin !!! :flower: :flower: ja tietysti kaikille muilekin =)
  2. S

    hassu kysymys

    olin passissa ja pp 14 tortaina oli nega :( ja lopetin sit zumenonit ja luesteronit ja tuli menkat parin päivän päästä . ja nyt menkat lopuillaan . eilen oli kuumia aaltoja ja lämmötkin oli koholla vielä, ehkä johtu noista kuumista aalloista . mutta nyt se kysymys :) koska ovulaatio tulee...
  3. S

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    ajattelin nyt tulla kirjottamaan . oon vaan seurannu vähäsen tässä sivusa ja on yrittäny olla ressaamatta .mulle tehtiin ivf vimevuoren lopulla ja olin tuoresiirrossa ja nega tuli . mulla jäi pakkaseen 4 kpl ja nyt täs pääsin passiin 2 kuoli ja 2 sitten siirrettiin ( plastokystiä ) ja tänään...
  4. S

    Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

    :ashamed:
  5. S

    Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

    voimahalit neganneille !!!! :hug: =)
  6. S

    zumenon korvaako kela sen ???

    ?
  7. S

    Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

    kiitos halauksestasi :hug: oon testannu pp12, pp13, ja pp 14 :ashamed: . mutta nää vuodot on kyllä ehkä niukemmat, kun yleensä, mutta minkäs teet , kun nega on :'( kiitos sulle kannustuksesta ! =) ja onnee raskauteen :flower: tarrasukkia =)
  8. S

    Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

    mulle tuli nega jo pp 12 ja eilen lopetin luget omin luvin ! mullehan tuli menkat jo pp 12. mua ottaa niin päähän tää, kun jos pääsee sit passiin niin , sit ne tietty kuolee ulatuksessa ja muutenkin , ku ei toivoo oo, kun onnistumisprossakin on huonompi. tää on tosi raskasta !! tää...
  9. S

    ronjaaa

    sorry !! =)
  10. S

    Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

    onnea saga :flower: :hug:
  11. S

    ronjaaa

    turhia !?kysyä kuulumisia :o no, kun ei ronjaa oo ketjussa ollu pitkään aikaan .. halusin vaan kuullu mitä ronjalle kuuluu ??
  12. S

    Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

    mulla olis ollu huomenna pp14 testipäivä, mut pp 12 alko tuleen ruskeeta vuotoo ja kaupan pregent stick testillä nega ( pienen pienen haamun nään , ku oikeen tarkkailen ) mut se kai on se ns . viivapaikka!! mulla kävi nyt näin , mutta onnee muille huomiseen testaamiseen ja paaliooon...
  13. S

    ronjaaa

    mitä sulle kuuuu ?
  14. S

    PAS tammi-helmikuussa

    :wave: 1ivf 1pass
  15. S

    Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

    onnea plussanneille :flower: :hug: hunajabubu oliko sulla menkkakipuja vuotojen kans ??
  16. S

    HUNAJABUBU

    no mitäs nyt lämpöjen kans , kun oli tuhruttelua ?? toivon sulle isooooo plusssaaaa =)
  17. S

    Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

    toivotaan , et tuhruttelu (tuhruttelioilla) loppuu ja tulee VAHVA PLUSSA !!! :hug:
  18. S

    joulukuun toiveikkaat : PIINAILIJAT !!

    et onko siirrettävää vai ei :ashamed:

Yhteistyössä