Joulukuun toiveikkaat IVF/ICSI/PAS

JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Keskiviikko 17.12.2008


Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp13 OYS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12., siirto 5.12. pp12 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12., siirto 5.12. pp12 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12., siirto 10.12. pp7

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12., siirto 11.12. pp6 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12., siirto 11.12. pp6 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12., siirto 12.12. pp5 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12. pp5 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12., siirto 12.12. pp5 OYS

Musca: 2. ICSI, punktio 15.12., siirto 17.12. pp0 VÄESTÖLIITTO

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12. pp-- HEL FELICITAS





Haamuilijat ja varmistuvat plussat:

Hunajabubu





Ihmeidentekijät:

kajastus
MinzuS




Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu
Siisami
soja


 
Täällä taas lisää kehitelty "oireita" :LOL: Tissit meinas tippua kun olin ulkona, sattui ihan sairaasti, mutta kyllä ne sitten täällä kodin lämmössä rauhottui. Kylmä on vaikka posket on aivan kuumat ja päätä särkee. Siinä nuo päällimmäiset. Niin ja vatsaa on välillä nippaillut/kolottanut pienesti. Eli siis kaikki oireet oon hankkinut ja kaikki on varmasti vain psykofyysistä mutta silti se herättää toiveita :/

Olen NIIIN lopen uupunut tähän piinailuun ja vasta mennään pp5. Tekis mieli mennä nukkumaan ja herätä vasta 26. päivä jolloin saa testata. Ajatukset vain pyörii koko ajan tässä asiassa ja ei mene viittä minuttia, etten miettisi jotain tähän asiaan liittyvää. PRKL :snotty:
 
Täällä on käyty kahden alkion siirrossa tänään eli pp0 vihdoin. Pakko kuitenbkin myöntää, että matalalentoa taas mennään. Kumpikaan alkio ei ollut laadultaan hyvä eikä mitään saatu taaskaan pakkaseen, vaikka vielä toissa päivänä kaikki näytti lupaavalta. Toisaalta yritän muistuttaa itseäni, että onhan tämä kuitenkin jotakin - edes jonkinlaiset mahdollisuudet on. Ja sitten taas ajattelee, ettei näin he***tin kipeellä kropalla voi raskautua, eikä näin huonoilla alkioilla, eikä muutenkaan, eikä, eikä... Tuntuu etten tällä kertaa kestä henkisesti sitä jos tulee nega, en jaksaisi enää ikinä yhtään hoitokertaa. :(

Tässä pinossa on ollut paljon tapahtumia. Valitettavan pitkältä näyttää tuo myöhemmin onnistuneiden lista... Kaikille lohtuhali :hug: Onneksi plussiakin on nyt tullut, hyvälle tuulelle tulee teistä lukiessa. Kajastus ja Minzus :flower: :flower: :flower: peukut pystyssä Hunajabubulle, että saisit plussaan vankan vahvistuksen veritestistä.

Taidan jäädä taustailemaan, kun ei kenelläkään muulla sitten mennyt hoidot näin pitkälle joulukuuta. Onnea kaikille ja ennen kaikkea plussatuulia++++++++++!
 
Maricce: "Olen NIIIN lopen uupunut tähän piinailuun ja vasta mennään pp5. Tekis mieli mennä nukkumaan ja herätä vasta 26. päivä jolloin saa testata. Ajatukset vain pyörii koko ajan tässä asiassa ja ei mene viittä minuttia, etten miettisi jotain tähän asiaan liittyvää. PRKL :snotty:"

Sepä se! Ja kun maanantaisen punktion jälkeen on ollut vielä niin kipeä, ettei juuri muuta pysty kuin istumaan ja makaamaan ja siinä se aika menee "rattoisasti" miettien kaikkia mahdollisia hoitoihin liittyviä asioita :kieh:
 
Voi kuinka ihania uutisia. :flower: :heart: :flower:
Lämpimät onnitteluhalaukset MinzuS ja Hunajabubu, pidän kaikki ulokkeet pystyssä sinulle, että viiva siitä vahvistuu perjantaita kohti. d:)b

Myös tsempit Muscalle ja peukut, että kaikki kaikesta huolimatta menisi hyvin ja saisit toivomasi nyytin itsellesi. d:)b

 
pp 13 vetelee viimeisiään ja perjantai lähenee uhkaavasti. Sillon uskaltaudun tekemään lopullisen testin. Vuoto ei ole edelleenkään yltynyt, vaikka parina päivänä tullut muutaman kerran vähän ruskeaa vuotoa pyyhittäessä. Tämä ei ole normaalia mulla muutenkaan, kun ei koskaan ole ollut tiputteluvuotoa. Sillon kun menkat alkaa, niin alkaa kunnolla ja rytinällä. Mittailin tossa lämpöjä just, niin oli 37,33 ja kun mun normaali on tuossa 36,5 tietämissä. Ja paleltaa niin vietävästi, et lähdettävä sohvalle peiton alle katsomaan telkkaria. Onkohan tämä Kuumetta vai vauvakuumetta :kieh:
 
kajastus
Sydämelliset onnittelut MinzuS ja Hunajabubu :heart: :heart: :heart: !!!!

Eipä ollut hunajabubu ainakaan merkki mistään pahasta se painon lasku ;)

Iso hali neganneille :hug: Olisi tuon parhaan joululahjan suonut teille kaikille!!

 
Alkuperäinen kirjoittaja kajastus:
Sydämelliset onnittelut MinzuS ja Hunajabubu :heart: :heart: :heart: !!!!

Eipä ollut hunajabubu ainakaan merkki mistään pahasta se painon lasku ;)

Iso hali neganneille :hug: Olisi tuon parhaan joululahjan suonut teille kaikille!!
Juu ei ollu vaikka niin epäilinkin. Nyt huomen sit se verikoe varmistus.
 
mulla olis ollu huomenna pp14 testipäivä, mut pp 12 alko tuleen ruskeeta vuotoo ja kaupan pregent stick testillä nega ( pienen pienen haamun nään , ku oikeen tarkkailen ) mut se kai on se ns . viivapaikka!! mulla kävi nyt näin , mutta onnee muille huomiseen testaamiseen ja paaliooon plussatuulia ... myös muillekkin =)
 
Mullahan olis ollu vasta huomena testipäivä,mutta en malttanut odottaa joten tein testin. Ja aika selkeekin + sieltä sitten tuli!! =)
En vielä oikein meinaa uskoo tätä todeksi!
plussa tuulia kaikille muillekin ++++++++ :whistle:
 
JOULUKUUN TOIVEIKKAAT



Joulun ihmettä suurta toivomme,
toiveen hiljaa tähdille kuiskaamme.
"voi kun tämä joulu tuoda sen vois,
eikä enää kukaan ottaisi pois"
Saisimme uuden elämän kasvamaan,
äidin massuun, lämpöön ja turvaan.
Joulun lahja rakkain, odotetuin ois,
jos testissä kaksi viivaa nähdä vois.


Torstai 18.12.2008


Firefox: 2.IVF, punktio 2.12., siirto 4.12. pp14 OYS

sani-sani: 1. IVF, punktio 3.12., siirto 5.12. pp13 TAYS

Ronja80: 1 ICSI, punktio 3.12., siirto 5.12. pp13 TAYS

Dream 73 1. ICSI, punktio 5.12., siirto 10.12. pp8

Janski71: 2. IVF, punktio 8.12., siirto 11.12. pp7 HEL FELICITAS

Vuokko-75 1.IVF, punktio 9.12., siirto 11.12. pp7 DIACOR

Maricce: 2. IVF, punktio 9.12., siirto 12.12. pp6 TAYS

SaanaS 1. IVF:n 3. PAS, siirto 12.12. pp6 HEL FELICITAS

piippi: 3. IVF, punktio 10.12., siirto 12.12. pp6 OYS

Musca: 2. ICSI, punktio 15.12., siirto 17.12. pp1 VÄESTÖLIITTO

iMamma: 1. IVF, punktio vk 50, siirto?, pp--

Kris: 3. IVF:n 1 PAS, siirto 12.12. pp-- HEL FELICITAS





Haamuilijat ja varmistuvat plussat:

Hunajabubu





Ihmeidentekijät:

kajastus
MinzuS
saga77



Myöhemmin onnistuvat:

t0iv0
hopottitar
Pohtijatar
Tiinuli81
Matsalu
Siisami
soja


 
Lämpimät plussaonnittelut MinzuS ja Saga. Ihanaa että teillä kävi noin onnellisesti! Pidän peukkuja että jatko sujuu hienosti myös!

Lohtuhalit Soja, voimia ja jaksamista. Surullista, että kävi näin. Toivottavasti on parempi onni ensi kerralla!

Musca Onnea siirrosta ja voimia piinailuihin! Ja Mariccelle ja muille myös, pitkiä on ollut nämä viikot täälläkin mutta kyllä ne päivät kuluu, pikkuhiljaa... Olis kyllä hyvä taito osata keskittyä muihin juttuihin, mutta on se aika mahdotonta.

Huomenna onkin sitten jännä päivä tosi monella, eli minun lisäksi Dreamilla, Firefoxilla, Sani-sanilla, ja Hunajabubullakin vaikka kai nuo kotitestit on aika luotettavia ainakin plussan osalta! Toivotaan siis oikeaa plussapamausta huomiselle!

Kaikilla plussanneilla on muuten tainnut olla pientä vuotoa ennen testiä, pitäisköhän mun olla huolissani kun ei mitään punaista ole näkynyt, sitä lugetöhnää vain? Ajattelin tosiaan testata huomenissa vasta työpäivän jälkeen, jos vain maltan odottaa...


 
Ronja, Dream, Firefox, sani-sani ja Hunajabubu tsempiä ja onnea mukaan huomiseen!!

Ronja mulla ei ole ollu tuhrua, mutta mulla on yleensäkin luget aina pitäny menkat tiukasti poissa niin kauan kun olen niitä käyttäny, vaikken olisikaan ollu raskaana. Nyt pelottaa se, kun ne luget pitää lopettaa, vielä 5 pv niitä kuitenkin käytän.

Mulla on nyt sitten ultra 12.1. varattuna, tuntuu olevan pitkän ajan päässä!
 
kajastus
Onneksi olkoon saga77 :flower: :flower: :heart: :heart:

Onnea myös testaajille huomiseen, paljon plussia tulossa, eiks vaan!!!

sani-sani, laitapa esim. miehesi tekemään samanlainen testi, niin näet tuleeko hänellekin saman haamuviiva. Minulle kävi samoin, luulin haamuviivaa siksi viivan paikaksi johon viiva tulisi jos olisi tullakseen enkä uskonut sen olevan haamu, ennen kuin tein samanlaisen testin miehen pissasta. Ei tullut hänelle haamuviivaa. Toivotaan parasta nyt sani-sani!!!!!!!!!!! :heart: :heart: :heart:

Tsemppiä kaikille!! :flower: :flower:
 
Nythän alkaa näyttämään jo hyvältä :) Toooooosi paljon onnea kaikille plussanneille :flower: Toivotaan, että lisää plussia saadaan joulun aikaan! Muutenkin lämmintä ja toiveikasta joulunaikaa kaikille. Toivottavasti myös neganneet pystyvät rauhoittumaan jouluksi ja saamaan voimia uusiin koitoksiin :heart:

Eilen oli viiltomaista kipua alavatsalla, tänään enemmänkin menkkamaisia tuntemuksia ja selkä vähän kipeä. Tänään siis pp7. Mulla verikoe on vasta 29.12. ja sain käskyn käyttää lugeja sinne saakka näyttää kotitesti (25.12.) mitä tahansa ja vaikka vuoto alkaisi. Odottavan aika on pirun pitkä.

 

Yhteistyössä