Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

Moi kaikki! Onpas täällä jo paljon väkeä.

Kirjoitin äsken pitkän sepustuksen, mutta sitten tuli virheilmoitus ja kaikki hävisi... Nyt lyhyemmin:
Olen ollut muutaman viikon pois palstalta. Mulla piti olla ivf huhtikuun alussa, mutta se jouduttiin aikataulujen vuoksi perumaan. Nyt olisi heti uusi yritys käynnissä. Eli eilen aloitin Clomit ja perjantaina on eka ultra ja sen jälkeen aloitan Menopurin. Näin, jos kaikki menee hyvin... Mulla yritettiin ivf:ää jo alkuvuodesta, mutta silloin kehittyi vain kaksi munasolua, joten hoito keskeytettiin. Nyt toivon ihan hirveästi, että päästäisiin punktioon asti!

Aurinkoa kaikille! B)
 
Mäkin olen pitänyt vähän palstataukoa, yritän muutenkin vältellä liikaa nettiä ja googlea tässä kierrossa!

Piikittelen vieläkin gonalia, tiistain ultrassa isoin rakkula oli 14mm ja perjantaina ultrataan uudestaan ja toivottavasti päätetään siirtopäivä, ensi viikolla olisi tarkoitus yrittää. Ja kortisonia popsin edelleenkin joka aamu.

Plussatuulia ja jaksamista kaikille! Onneksi ulkona aurinko paistaa niin on positiivisempi mieli hoitojen keskellä.
 
Kiva että saadaan lisää väkeä tänne! :D

Minskakin aloitteli piikit! Hienoa!
Kuinkas se Zinin siirto meni? Täällä pidettiin peukkuja kovin.
Rockafellalle tsemppiä jänniin päiviin, perästä tullaan... toivottavasti.

:/ Mulla hiukan meinaa mieli painua matalalle, eilen oli eka seurantaultra ja vasemmalta löytyi kolme rakkulaa eikä oikeaa munasarjaa löytynyt ollenkaan, oli kuulemma jotenkin piilossa?!? Joten siitä ei osaa sanoa. Voikohan ne siellä punktiossa löytää sen vielä??? Onks kellää tietoo??? En tajunnut kysyä mitään, kun jotenkin menin ihan lukkoon.
Lääkäri ei tuntunut olevan huolissaan ollenkaan. Mutta itse sitä tietty vertaa tuota kolmea muiden saaliisiin, kun jostain olen lukenut yli kahdenkymmenenkin poteista....
Perjantaina mennää uudestaan ja katsotaan mitä siellä sitten näkyy. Kahdellakin kuulemma mennään punktioon, joten ei kai vielä kannata ihan luovuttaa.

Tsempit ja halit kaikille palstalaisille!


*pirppa ja kolme muskettisoturia*

lisäänpäs tänne vielä tosta pregnylistä, sen kuulemma saa itsekkin pistää, mutta voi käydä laitattamassakin. Piikkikammoisena sen teen...

 
voi hemmetin hemmetti... :(
tässä vain pikakuulumisia, kun on ollut niin kiirusta ettei kotona oiken jaksa muuta kun lukea pinon kuulumiset.
Justiin äskön huomasin, että tuhruttelua on ilmaantunut :'(
Odotukset ei olleet missään järkyttävän korkealla, koska oireita ei ole ollut. Ei suuntaan eikä toiseen.
Ajattelin kyllä testata vielä varm. vuoksi, jos tää tuhrutteluna pysyy huomiseen aamuun asti. Sitten - ei muutakun uutta soittoa lääkärille ja nokka kohti seuraavaa, eli toista kierrosta. Harmi vaan, kun meiltä ei saatu mitään pakkaseen - olis ollut hieman helpompaa tuo jatko...
Noh, mutta tämmöstä tänne. Katsotaan nyt rauhassa mitä tässä lähipäivien aikana tapahtuu....
Mites Kaisalla fiilikset? Tais olla samat pp-päivät ku mulla. Entä Jennin? Olikos joku muukin, joka menee samoilla piinapäivillä....

kovasti harmituksissaan....................... Möhkis
 
pirppa75: Älä hyvä ihminen luovuta! Mulla ei oo kummallakaan kerralla löytyny vasenta munasarjaa, tosin se on endometrioosin takia kiinnittyny suoliin ja mihin lie :/ Ja jos se on seurantaultrissa löydetty, niin siellä ei oo mitään ees ollu.
1.ivf:ssä potti meillä oli 6, josta hedelmöitty kaikki 2 kypsää, jotka siirrettiin ja joista nega tuli. Tässä 2.ivf:ssä kasvo VAAN 4, kaikki oli kuitenki kypsiä ja erittäin kauniita (biologin mielestä), ja kaikki hedelmöitty! 3 top-alkiota ja yks 2-laatunen alkio. Joista 2 toppia on masussa (toivottavasti kiinnittyneinä!!!!!!) ja 2 oottaa pakkasessa :)
Tuon pitkän sepustuksen, ku yksinkertaistaa, niin :ei se määrä, vaan laatu ;)
Sulla oli vasta eka ultra, vielä voi tapahtua mitä vaan :)

Uusille TERVETULOA :wave: piinailemaan ja vaihtamaan ajatuksia! :)

Möhkö-72: Toivottavasti tuhruttelu on harmillista! Mahtavaa, että oot jo jaksanu valmistautua mahdolliseen seuraavaan hoitoon. Jospa sitä ei tarvittas :hug:
Meillä ei jääny kanskaan ekasta pakkaseen, jouduttiin alottaan ns. pohjalta. Masennus, harmistus, v*tutus tuli siinä vaiheessa, ku VL:sta uusia aikoja piti varailla...

Ommaa nappaa: Eilen ja toissapäivänä on vihlonu alamahaa, tai oikeestaan tuolta jostain häpyluun seutuvilta ja alaselästä, oikealta puolelta. Tänään on ollu jotain ihme tuntoja kans mahassa ja oikeassa kyljessä :eek: Mitä lie menneillään...
Voi, ku vois nukkua nämä piinapäivät ohi tai hypätä heti siirrosta jotenki testipäivään :/
Mut ei auta ku kärsiä :)

Zin: Toivottavasti siirto onnistu hyvin! Tuu kertoon kuulumisia.

Tää lähtee syömään... menneillään pp6 (edelleen vasta...)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Möhkö-72:
voi hemmetin hemmetti... :(
tässä vain pikakuulumisia, kun on ollut niin kiirusta ettei kotona oiken jaksa muuta kun lukea pinon kuulumiset.
Justiin äskön huomasin, että tuhruttelua on ilmaantunut :'(
Odotukset ei olleet missään järkyttävän korkealla, koska oireita ei ole ollut. Ei suuntaan eikä toiseen.
Ajattelin kyllä testata vielä varm. vuoksi, jos tää tuhrutteluna pysyy huomiseen aamuun asti. Sitten - ei muutakun uutta soittoa lääkärille ja nokka kohti seuraavaa, eli toista kierrosta. Harmi vaan, kun meiltä ei saatu mitään pakkaseen - olis ollut hieman helpompaa tuo jatko...
Noh, mutta tämmöstä tänne. Katsotaan nyt rauhassa mitä tässä lähipäivien aikana tapahtuu....
Mites Kaisalla fiilikset? Tais olla samat pp-päivät ku mulla. Entä Jennin? Olikos joku muukin, joka menee samoilla piinapäivillä....

kovasti harmituksissaan....................... Möhkis






siis mä olin ihan kauhuissani ku luin että jo ny tuhrua..voiko sitä muka olla jo näin aikaisin??mulla kyllä tyttöä oottaessani tuli siinä kp 11 lähtien jo aikalailla verta..keskenmenoa veikkailivat jo sairaalasta..siis alkavaa sellaista..ihan siis siteeseen asti valuin noin 2-3 ruokalusikallista varmaankin muutaman päivän ajan..mut se siis loppu viikon sisällä..
:eek:



itelle o aika oireetonta aikaa,
mitä ny töitten jälkeen o pakko mennä parin tunnin tirsoille ja vähän kolottaa sielt sun täältä tuolla kohdun hujakoilla,mutta ei mitään pidempi kestoista.. toi väsymys juttu o ny uus ns. oire ku ei mua yleensä nukuta ku vasta illalla jos sillonkaan..

muuten o oireeton olo..toisinsanoen aika ankee fiilis tavallaan,oon jotenkin niin varma että negaa pukkaa kaikesta huolimatta..

:|
 
Kiitos tsempistä nuuskis, mulla on myös endoa, joten saattaa olla sen tekosia tuo sarjan piiloleikki.
Ja oikeassa olet, ei se määrä vaan laatu, jospa nuo kolmoset olisivat oikeita laatuyksilöitä. Toivo elää edelleen ja lippu pidetään korkealla ! ;)

Kuulostaapa nuuskis noi sinun juilimisesi hyviltä, eikös näillä tienoin tapahdu kiinnittyminen?? :D

Möhkikselle maailman isoin hali :hug: ja jaksuja. Jospa se tosiaan on harmitonta tuhrua.
 
Zin
Heippa kaikki!

Kiitos paljon monista onnentoivotuksista! Tuli oikein hyvä mieli niistä! Yksi superblasto siirrettiin tänään ja nyt se sinnittelee tiukasti kynsi-ja hammassoluin kiinni kohdussa Rockafellan komentojen pelottamana. :) Se oli ikäisekseen (siis 5pv) hyvin kehittynyt ja vähän edellä aikaansa ja siinä näkyi jo selkeästi erillisinä istukkasolut ja vauvasolut. Huisia! :eek: Ja tästä se alkaa nyt se oman lapsen kehuminen - kuinka meidän Janivillepetteri on niin paljon parempi ja kauniimpi ja lahjakkaampi kuin muiden blastot! :LOL:

Kaksi jäi odottelemaan josko pääsisivät huomenna tai viimeistään ylihuomenna pakastimeen. Toinen on niistä aika hidas ettei ehkä selviä. Huomenna saan jälleen pistää Pregnyliä (hiphuraa) ja raskaustesti on 26.4.

Maima, mä en oo toistaiseksi saanut yhtään sairaslomaa. En tullut kipeäksi ruiskuista (kun hädin tuskin saatiin munia kasvamaan) ja kun punktiokin oli vielä pyhäpäivänä ennen montaa vapaapäivää niin ei tullut siitäkään vapaata. Ja meidän klinikalla kaikki ultrat ja verikokeet ovat kaikilla aamuisin 7.30-8.15 niin ehdin yleensä töihin sen jälkeen aikaisemmin kuin normaalisti. Rankkaa urheilua eivät suosittele. Nyt lääkäri sanoi ettei kannata lenkkeillä ennen raskaustestiä, mutta esim kevyeen joogaan saa mennä.

Rockafella, harmi että punktio oli tuskallinen. Onneksi sun ei tarvitse sitä toistaa ennen kun vasta sitten kun seuraavaa lasta alatte hankkia tämän jälkeen! :) Ootko jo kuullut labrasta ensituloksia?

Minska, hyvä kun annat lääkärille vähän haasteita tuohon lääkityksen säätämiseen. ;) Vappuun on vielä paaaljon aikaa...

Pirppa, ehkä se lääkäri tarkoitti että munasarja oli kiertynyt esimerkiksi kohdun taakse piiloon? Ne kaikki sisäelimet lilluvat siellä vapaana ja voivat kuulemma liikkua paljoakin ilman että se on mitään vaarallista. Mulla oli välillä joku suoli siinä haahuilemassa edessä. Hyviä jaksamisia kolmikolle, toivottavasti kasvavat hyvin! Noilla on vielä kaikki tsänssit eteenpäin. Itse olen sitä mieltä että laadulla on väliä eikä määrällä (siis katkerana siitä kun en saanut niitä 20 itsekään:)) Ja tosiaan voihan siellä oikeassa munasarjassa olla jemmassa ne puuttuvat 17!

Millis, onnea siirtoon! Ja tervetuloa takaisin tänne actionin täyttämälle palstalle Kenzo ja Emily!

Möhkö, jos se on vain tuhruttelua niin ei syytä huoleen. Ei kai se vielä näkyisi raskaustestissäkään joten se saattaa vaan masentaa suotta? Älä vielä sure, kyllä se hyvin menee! :hug:

Mites muilla piinailijoilla menee raskausoireiden tutkailu? Mulla oli raskausoireita jo ennen siirtoa (sic!), joten odotan innolla että pääsen nyt piinailemaan tosissaan!

Zin, pp0
 
Iltaa,

pirppa: No joo, lääkäri sano, että kiinnittyminen tapahtuu neljä päivää siirrosta. Mulla se neljäs päivä oli maanantai ja näit 'oireita' on ollu sunnuntaista eli pp3:sta asti... Kyllähän se toivoa antaa, mut en halua kuitenkaan kovin korkeella lenneskellä :/

zin
: Hyvä, että siirto meni hyvin! Iso ämpärillinen liimaa pienellä blastolle :) Tsemppiä piinailuun!

kaisa: Toivottavasti oireeton piinailu ennustaa nyt plussaa :hug: älä nyt vielä peliä menetä!

omassa navassa on tänään ollu havaittavissa lievää menkkajuilintaa... tietääkö hyvää vai pahaa, sitä en tiiä...

Koitetaan tytöt pitää lippu korkeella, otetaan plussa ja tehdään joukolla talvivauvat!!! :flower: B)

p.s. vau.fi:n laskurin mukaan meijän mahdollisen vauvan laskettuaika ois 30.12. :eek: Oonko ainut joka tämmöstäki on jo laskenu ja miettiny?!?!? :ashamed: :whistle:

nuuskis, pp6
 
Voi vitsi Zin miten hyvä päivämäärä =)

ON: Mulla meni eilen ainakin vartti piikityksen valmisteluun. Tuntui, että olen unohtanut kaikki ohjeet. Opaskirjan rivit sotkeutuivat toisiinsa. Kädet täristen asettelin ampullin paikoilleen. Sitten piikki kohti vatsaa ja kas kummaa ei tuntunutkaan yhtään mitään. Piikki sisään asti ja mäntää painamaan. Silloin tuntui vähän kirvelyä ja koska kädet tutisi, niin heiluttelin varmaan piikkiä pitkin sisuksia. (Siksi tuntuu pistoskohta tälläkin hetkellä) Muistin sitten Viivan sanat: rauhan vetoja. Sitä tarvitsinkin - rauhallisuutta. Eka kerta takana, seuraava paremmin, ihan varmasti.

Tsemppiä kaikille siskoille!
 
Nuuskis, niin on meidänkin vaavilla sama laskettu :LOL: Pakkohan se oli selvittää ensitilassa! Pitää vain toivoa, että menisi päivällä yli, olisi parempi syntymäpäivä tuo mikä zinillä on laskettuna.
:D

Minska hienoa, että piikitys alkoi sujua mallikkaasti! :)

Pirppa mullakin on tuo endo murjonut noita munasarjoja. Mulla oli vuosi sitten kohtu, suoli, munasarjat yms. paketissa eli toisissaan kiinni. Ne irroteltiin ja leikeltiin molemmista munasarjoista suklaakystia. Nyt ei sitten vasen munis tuota follin follia. Oikean varassa ollaan. Älä masennu, koska sillä yhdelläkin pärjää. Tuo voi tosiaan myös piilotella, jos sulla on esim. kiinnikkeitä siellä.
Mulla oli ekassa seurantaultrassa oikealla 4 pientä näkyvissä... Punktiossa sieltä tuli 5 solullista... eli vaatimatonta, mutta olen ihan tyytyväinen. Nyt on 1 top-alkio kyydissä ja 2 kaveria pakkasessa.
Kerroin tämän siksi, että et vielä noin aikaisessa vaiheessa heittäisi kirvestä kaivoon! Toivoa on!
:)

Päivänjatkoja kaikille! :wave:
 
Zin
Minska ja Viiva, yritän tähdätä vielä synnyttämisen aamuyöhön, että saisi sotun loppuosaksi 001 tai 010. Tai edes 100. :D

Mulle on iskenyt järjetön kauhu että bittijono tuolla kohdussa jotenkin mulskahtaa ulos. Sehän on vielä niin pienikin että jos se putoaisi niin mistäs sen edes tietäisi? Pitää ajatella vaan iloisempia asioita tai edes jotain joka ois omassa kontrollissa...

Hauskaa päivää kaikille!

Zin + bittijono, pp1
 
Moi!

Möhkö: Toivotaan että on harmitonta vuotoa ja että se loppuu. Vai jäikö se jo tuhruksi? Eikös alkio kiinnity 2 kertaa? (vai oonko lukenu väärin? ) jospa se olikin toisen kiinnittymisen vuotoa? peukut pystyssä!!!

((.))= Musta tuntuu että turvotusta on vieläkin!!! Onko normia? Eilenkin satuin töissä vilaseen peiliin ja kiva kumpu on tuossa alamasulla.... :headwall: :headwall: varmaan kivat juorut liikkuu...
Ei oireita... välillä nippailee ja yhtenä iltana pakotti selkää vähän.. tissit on vähän arat kun kokeilee, ei muuten.. miehen mielestä vähän suuremmat kun ennen.. :D
Aattelin käydä apteekissa ja ostaa jonku herkän testin jos vaikka lauantaina testais kun on pp10... taitaa olla turhaa vielä mutta pakkopakkopakko... oikea testipäivä oiskin sitten 22.4 muistaakseni... ärsyttävää venaamista tää elämä ollu jo 2 vuotta.......

Ja kukas se kyseli sitä laskettua aikaa?? Täällä on kans käyty tekayn sivuilla.. LA ois 25.12... =)=)


ps. jos tää on nyt nega, niin koska ois PAS?? Tehäänkö se heti seuraavaan kiertoon vai pitääkö olla kierto välissä`???


Nyt töihin! Aurinkoista torstaita, huomenna jo perjantai IHKUA! Mä voisin tottua näihin 4 päivän työviikkoihin.. viime viikollakin olin vaan 1 päivän töissä, kun oli se saikku...
Pitää varmaan lotota.... :saint:
 
ajattelin nyt tulla kirjottamaan . oon vaan seurannu vähäsen tässä sivusa ja on yrittäny olla ressaamatta .mulle tehtiin ivf vimevuoren lopulla ja olin tuoresiirrossa ja nega tuli . mulla jäi pakkaseen 4 kpl ja nyt täs pääsin passiin 2 kuoli ja 2 sitten siirrettiin ( plastokystiä ) ja tänään on sitten pp 14 ja nega taas :'( on tää raskasta . kaikista eniten itkettää, kun on vuoden jono :ashamed: . joten mulla alkaa sitten 2ivf ens keväänä .
onko muita jotka joutuvat odottamaan vuoden ?
haluan nyt siis onnitella plussanneita :flower: :flower: =) ja piinailijoilla toivon plussia =) ja neganneille halauksia :hug:
 
Sani-sani voimia jaksaa eteenpäin. :hug:

Mä itseasiassa mietin miten ihmiset on jaksanu hoidoissa aina eteenpäin epäonnistumisien jälkeen. Mulle ittelle otti tosi koville se epäonnistunut inssi vaikka tiesinkin että mahkut onnistua on surkeat. Kauhulla jo odotan jos ifv:stä tulee nega. Miten siitä jaksaa koota itsensä ja jatkaa hoitoja? Tämä etenkin niille joilla täällä on jo useampi yritys takana.
Viime negasta olin kyllä tosi rikki mutta sekin voi johtua siitä että näinä vajaana kahtena vuotena en ole oikein suremalla surrut montaakaan kertaa. Tottakai itku pääsee kun menkat alkaa mutta sellasta romahdusta mikä nyt oli ei ole vielä aiemmin ollut. Ehkä ne oli niitä patoutuneita tunteita jotka sitten räjähti käsiin. Ja nyt oonkin päättänyt että suren kun surettaa enkä aina yritä ajatella positiivisesti tulevaisuuteen. Nyt vielä kun tuntuu että lähipiiriin sikiää vauvoja kun sieniä sateella tämä oma tilanne oikein kärjistyy.
Yritän kuitenkin aina ajatella negatiivisesti onnistumisesta ettei tippuisi niin korkealta alas kun ei onnistukaan mutta silti sitä aina hiljaa mielessään toivoo että jospa se tällä kertaa onnistuis. Tiedätte varmaan kaikki sen tunteen.

Tulipas sekavaa tilitystä. Toivottavasti kukaan ei pahoittanut mieltään kun minä marisen vaikka yritystä ei ole takana vielä .kuin kaksi vuotta ja toisilla monta vuotta enemmän.
 
Hei,
Sani-sani, voi itku. Sä olet ilmeisesti julkisella, kun on noin pitkä odotus. Yksityisellä on kyllä se hyvä puoli, ettei ole noita ongelmia, vaikka ihan pirusti maksaakin.

Mites Möhkö, onko tuhruttelu jatkunut?

Ihana lukea teidän piinailijoiden juttuja. Vaikka ei se ilmeisesti teille itselle ole kivaa aikaa. Mä toivoisin niin, että olisin itsekin jo siinä vaiheessa. Hienoa, että Zinillä meni siirto hyvin.

).( Hirveä päänsärky enkä saanut yöllä nukuttua. Mulle ei sit yhtään sovi noi clomit. Toivottavasti pääsen jo huomenna niistä ja saan aloittaa pistelyn. Mulla on siis huomenna ultra. Voi kun siellä näkyisi edes muutaman munasolun alku!

Minska, piikittely alkaa kyllä sujua. Eka kerta on pahin, mutta sen jälkeen se on tosi helppoa.
 
Heh, heh Zin =) Tarroja sille pienelle bittijonolle!

Sani-Sani Otan osaa! Muutes eikö meillä kunnallisella ole se puolen vuoden hoitotakuu! Sitten kun se tulee täyteen, niin ei muuta kuin vaatimukset kehiin, että hoitoa pitää saada. Joku varmaan tietää näistä asioista minua paremmin.

Rohkeutta jenni-juulia! Toivottavasti näkyisi jotakin testissä.

Pirppa meidän piti mennä samaan tahtiin, mutta oletkin jo viikon etumatkalla. Toivottavasti niistä kolmesta tulee oikein hyvät pienet alut. Ja eihän sitä tiedä vaikka lisääkin löytyisi!

Maimalle toivoa hoitoihin! Aina on se pieni mahdollisuus olemassa!

ON: olen aina vihannut menskuja, ja nyt vaan kestää ja kestää ja kestää......... Loppuuko ne ikinä vai onko niin että mahdollisen siirron jälkeen mahdollinen alkio valuu heti pois tämän iän ikuisen vuodon mukana? :$
 
Moikka

Muistaakseni en ole vielä tähän ilmoittautunut... Meillä alkaa neljäs IVF-hoito Taysissa nyt. Eilen oli eka pistos. Kolmannesta hoidosta meillä on tyttö, joka täytti juuri vuoden. Tällä kertaa on ihan eri asia lähteä hoitoihin, kun on jo yksi onni meitä kohdannut. Tämä on meidän viimeinen hoito julkisella, oltiin yhdessä välissä IVF-lääketutkimuksessa mukana ja siksi meillä on jo neljäs yritys menossa. Alkionsiirtoja on takana useita, joista osa tietty PAS:seja.

En vielä ehtinyt lukea, millaista porukkaa täällä on, mutta omasta kokemuksesta voin melkein vannoa, että kaikki me onnistumme, jos vain emme luovuta liian ajoissa :)
 
Jenni-juulia mulla piti ainakin olla välikierto välissä. Kropan pitää kuulemma saada levätä tuon punktion jälkeen.

Mulla oli tänään siirto. Yksi asukki oli otettu sulaa ja se selvisi hyvin sulatuksesta. Alkio oli kuulemma tosi hyvä. Kahdeksan jäi vielä pakkaseen joten ei ihan hetkeen lopu nää siirrot jos nyt nega yllättää. Ihmettelen kyllä sitä kui ne otti vaan yhden sulaa..noh kai ne tietää mitä ne telee.

kävin ittekin laskee huvikseen laskettua aikaa... =) olisi 4.1.2010. tuleva mummi olisi tosi iloinen jos syntyisi niihin aikoihin, kun on synttärit..
 


Mukana menossa torstaina 16.4.2009:

kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp10

Möhkö-72: 1.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4 pp10

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp8

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp7

viiva:1.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava pp7

nuuskis80: 2.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava, Oulu vl pp7

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp1

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 16.4 pp0

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp-

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio/siirto vko 17 pp-

Miimi78: 3.ICSI punktio/siirto vko 17-18, AVA pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 18 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22-23 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

shenda81: 1.IVF, lyhyt kaava pp-

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS huhtikuussa pp-

Maima: 1.IVF, TAYS pp-




[color=Green3]Plussanneet:[/color]

 
Minä millis varmaan myös hukkaisin :D Jospa olisi joku tässä pinossa joka osaisi... On muuten tosi pitkä pino jo. Kaisa ja Möhkö siellä listan ykkösinä. Jännitän tosi paljon teidän onnistumista :flower:
 
Zin
[/url][color=Green3]

Mukana menossa perjantaina 17.4.2009:

kaisa81: 4.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4, pitkä kaava pp11

Möhkö-72: 1.ICSI, punktio 3.4, siirto 6.4 pp11

jenni-juulia: 1.IVF, punktio 3.4, siirto 8.4, lyhyt kaava pp9

jerpuska: 2.IVF:n 2.PAS 9.4 AVA pp8

viiva:1.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava pp8

nuuskis80: 2.IVF, punktio 7.4, siirto 9.4, pitkä kaava, Oulu vl pp8

Zin: 1.IVF, punktio 10.4, siirto 15.4, pitkä kaava pp2

millis1981: 1.IVF:n 1.PAS, siirto 16.4 pp1

Rockafella: 1.ICSI, punktio 14.4, siirto 17.4 pp0

Milliäinen: 2.IVF, punktio vko 17, Tre Väestöliitto pp-

pirppa75: 1.IVF punktio/siirto vko 17 pp-

Miimi78: 3.ICSI punktio/siirto vko 17-18, AVA pp-

Minska: 1.IVF/ICSI, punktio vko 18 pp-

Kristiina76: 4.IVF, punktio/siirto vko 19?, lyhyt kaava, TAYS pp-

Sharlin: 1.IVF, punktio/siirto vko 19, pitkä kaava, HYKS pp-

vilhelmiina72: 6.IVF punktio/siirto vko 19 pp-

Electra: 3.ICSI, punktio/siirto vko 22, pitkä kaava pp-

Tirlittan1968: 1.IVF vko 22-23 pp-

emily81: 1.IVF:n 1.PAS, huhtikuussa pp-

dreamer78: IVF, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Veikka: PAS, toukokuussa? pp-

Kenzo: 1.IVF, huhtikuussa, lyhyt kaava pp-

NPG: 3.ICSI, huhtikuussa, pitkä kaava pp-

Haave: 1.IVF:n 1.PAS toukokuussa pp-

Huurre-80: 2.ICSI, toukokuussa, pitkä kaava, VL pp-

shenda81: 1.IVF, lyhyt kaava pp-

pirpana74: 1.IVF:n 1.PAS huhtikuussa pp-

Maima: 1.IVF, TAYS pp-




[color=Green3]Plussanneet:[/color]


 
Zin
Heissan!

Rockafella, onnea siirtoon! :flower: Onhan se tänään kun ei ole kuulunut muutamaan päivään?

Möhkö, kuinka kävi tuhrun kanssa? Onko kaikki taas hyvin?

Meillä ei sitten säilynyt mitään pakastimeen. Harmi, mutta parempi niin ettei sinne säilötty puolikuntoisia blastoja jotka eivät sitten kestäisi sulatusta. Ja ettei me lasketa sen varaan että sieltä löytyy muutaman vuodenkin kuluttua vielä alkioita. Kaikki on nyt pikkuisen bittijonon varassa!

Lääkäri sanoi että kiinnittyminen tapahtuu parin-kolmen päivän sisään, jos on tapahtuakseen. Pelottavaa ajatella että siellä voi olla nyt Game Over jo kokonaan. Toivottavasti ei kuitenkaan!

Hiphei, viikonloppu alkaa! :)
 

Yhteistyössä