Hakutulokset

  1. V

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Mä oon ihan hajalla..mulla on se als taas. mä ajattelen sitä ihan koko ajan.. ajatuksen kiertää kuoleman kehään, jaksaminen kohta loppuu. Lääkärissä en ole käyny, kun en uskalla, en halua kuulla niitä sanoja, että mulla on als. Pelottaa itkettää, kauhistuttaa, mun päänsisässä on jäätävä kauhu ja...
  2. V

    ahdistuneisuuden fyysiset oireet

    Päätin alkaa kirjoittamaan. Olen kirjoittanut tähänkin ketjuun joskus kauan aikaa sitten. Mä olen kohta 11 vuotta sitten käyny läpi tauti helvetin, tai siis ahdistuksen ja pelon taudista mitä ei sitten ollutkaan. Mulla oli kaikki mahdolliset oireet ja niin valtava ahdistus kuolemasta...
  3. V

    Suurperheelliset Odottajat

    Oi oi..Täällä on tälläinen ketjukin...:heart:. Palan jo halusta hypätä tänne:D. Mut ei vielä..ei vielä.. Niin, jos vaan joukkoon mahtuu;) T:Viiviliina ja vitosen odotus vielä onnellisena kuumeiluna..
  4. V

    Kuvia plussatesteistä

    Pikkuinen... Tänks.. Mä teen paluuta tähän vauvakuumeilun ihmeelliseen maailmaan. Vitosta kuumeilen, mutta vielä en voi pompata tähän teidän ketjuun kun yritys ei ala ihan vielä. Kaikille teille tummia viivoja.."Toivottavasti ette ole enää täällä keväämmällä" vaan siirtyneet odottajien...
  5. V

    Kuvia plussatesteistä

    Saanko kysyä?? Miksi te testaatte jo ennenkuin menkkojen pitäisi alkaa. Kysyn vaan, koska mua oikeesti mietityttää.. Muutaman päivän pyörinyt taas näillä sivuilla, kun en kuumeeltani ole malttanu pysyä poissa. Ja huomaan, että suurin osa jutuista on mulle ihan hepreaa.. :whistle::D
  6. V

    Kaksi päivää sitten yritetty raskautta. Voiko jo tehdä raskaustestejä?

    Ja mikä tärkeintä erinäisten limojen tulkinta ja kuvailu, nippailujen ja muiden oireiden tutkiskelua.. Se kaikki puuttuu..sä et ole valmis äidiksi.. Jos et muka testejäkään ole vielä tehnyt..häpeä!
  7. V

    Kaksi päivää sitten yritetty raskautta. Voiko jo tehdä raskaustestejä?

    Kiireesti soitat vaikka äitiyspolille nyt heti.. Voisivat ottaa raskaushormoni arvon päivystysluonteisesti.
  8. V

    Miten te ns. ikiköyhät jaksatte elää?

    Miksi sä olit onneton?? Taisi sinun onnettomuuteen olla kuitenkin ihan muut syyt kun materiaali minkä sait...?
  9. V

    rv 41+0. Saako ihan vähän vituttaa?

    Saa ja tiedän tunteen. Esikoinen synty rv 43+1 toka rv 41 kolmonen ja nelonen rv 42 ja rapiat..
  10. V

    Miten te ns. ikiköyhät jaksatte elää?

    Raha ei tee onnelliseksi (täysin), mutta kyllä se vaan helpottaa ihan hirveesti. En kyllä lainkaan kaipaa opisk. aikoja kun sai oikeesti laskea ruokakaupassa mihin rahat riittää tai viimisillä rahoilla maksoi laskut ja sitte oltiiki pari päivää ilman rahaa. Ja kyllä se totta on sekin, että...
  11. V

    Odotan kolmosia, kysy mitä vaan. :)

    Nii... :D
  12. V

    minkä kokoinen Ticket'in haalari on teidän 2,5v ja 4,5v'lle sopivat? Sanovat että haalari on reilua mallia, mutta niin

    Mä ostin juuri kuukaisis sitten meidän 4v (huhtikuussa 5v) 98cm ticketin haalarin ja se on oikein hyvän kokoinen. 104 cm puvussa haara roikku polvien alapuolella. Muoks. Poika on kyllä suht lyhyt 100cm.
  13. V

    Odotan kolmosia, kysy mitä vaan. :)

    The Best Triplet Strollers on the Market Kaikenlaisia sitä näköjään löytyyki.. :D
  14. V

    Odotan kolmosia, kysy mitä vaan. :)

    Meneekö kolmoisraskaus automaattisesti sektioon? Minkälaiset vaunut/rattaat meinasit hommata? Triplarattaat kolmelle lapselle - Haukipudas 300.00 € - Lastenvaunut, -rattaat ja -istuimet - Lastentarvikkeet - Huuto.net (avoin)
  15. V

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    Täällä kuume on ja on kovasti vahvistunut.. Ihanaa haaveilua, vaikka realiteetit aina välillä tiputtaa maantasalle.. Saattaapi olla, että "tuumasta toimeen" tossa keväämmällä ;):heart: Jospa vielä ei ois kello liian tik tak..: /
  16. V

    ¤¤¤SUURPERHEKUUMEILIJAT¤¤¤

    No mitäs tänne.. Mun vauvakuume on edelleen pinnan alla kupliva.. Se aina välillä nousee pintaan, mutta realiteetit aina paiskautuu vasten kasvoja. Mä mietin "liikaa". Tavallaan haluisin vielä yhden, mutta niin monta muttaa on, että on alkanut tuntumaan siltä että lapsiluku on täynnä, meillä...
  17. V

    Ison vauvan synnytys alateitse, kokemuksia?

    Mä olen synnyttänyt esikoisen rv 43, kokoa pojalla 4.3kg ja 54cm, ponnistusvaihe kesti 1h10min, eppari leikattiin ja tikkeja monessa kerroksessa n.50kpl, Pojalla solisluun murtuma ja kilpirauhasarvot vinksallaan pitkittyneen synn. takia.. Mutta seuraavat mun lapset ollu 3.7kg, 3.8kg ja...
  18. V

    Voisitteko auttaa.. tärkeetä. Lapsen koko asiaa.

    Joo, eri mitalla on toki mitattu, 6v mittaus neuvolassa ja tää 7v kotona.. moneen kertaan mitattiin ja väännettiin ja käännettiin ja tulos oli toi, tiedä sitten jos vipa on käyny neukan mittauksessa. 5 vuotiaana oli tasan 110 cm ja se on myös mitattu neuvolassa. Ja aika tampio olen kun en ole...
  19. V

    Voisitteko auttaa.. tärkeetä. Lapsen koko asiaa.

    Lisään vielä, että painoa on kyllä tullut vuodessa 4kg. Huolestuttaa.
  20. V

    Onko pojan vai tytön nimi??

    Mä tunnen 2 Venni poikaa..

Yhteistyössä