Hakutulokset

  1. I

    paljonko maksatte asuntolainaa kuukausessa pois??

    Meille sanoivat pankissa kun haettiin lainaa että maksimi ois 20v. Meillä 15v laina-aika. Eihän noissa pitkissä laina-ajoissa oo mitään järkeä! Ja korot TULEE nousemaan.
  2. I

    Tammivauvat 2010

    mä voin laittaa postissa pikapakettina tulemaan ;) jospa pysyis jäässä sinne saakka ;) Meillä kans suunnitelmissa olis että muksuille tulis 2-2,5v ikäeroa (vaan eihän sitä koskaan tiedä. )
  3. I

    Tammivauvat 2010

    moikka kaikille! :wave: Ei ole ehtinyt täällä kirjoittelemaan, lukemassa olen kyllä käynyt. :) Täällä arki sujuu hyvin :) tai päivisin Eemi viihtyisi vaan sylissä ettei itsellä tule kotihommista yhtään mitään!! onneks kantoliina on keksitty sekä baby björnin balance-sitteri.. Sitterissä...
  4. I

    Tammivauvat 2010

    Kiitos! poika tykkää olla kantoliinassa :D
  5. I

    Tammivauvat 2010

    heipparallaa! Tänään käyty nla:ssa (1kk nla) poika painoi 4400g ja pituutta 55,5cm (syntyessään 3455g ja 52cm) :) Itsellä paino lähtenyt hyvin laskuun. Kiloja tuli raskauden aikana kaikenkaikkiaan 11,6kg ja nyt on lähtenyt 15kg eli hyvin ollaan alitettu lähtöpaino (58kg) . Välillä on...
  6. I

    Tammivauvat 2010

    heipparallaa :) Täällä on arki lähtenyt sujumaan mukavasti. Poika nukkuu ja syö. :) Öisin herää kaksi kertaa klo 02 ja 06:30. Mies teki viime yönä ihanan yllätyksen. Hän oli herännyt pojan kätinään ja molemmilla kerroilla syöttänyt pojan joten itse sain nukkua läpi koko yön ensimmäistä kertaa...
  7. I

    Tammivauvat 2010

    mukana ollaan :wave:
  8. I

    <3Tammivauvat helmikuussa 2010<3 (Vielä odotellaan viimeisiä syntyväksi)

    paljon onnea Niinuska05 :hug: :heart: imppuli ja vilho 10vrk :heart:
  9. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    heips :) voisinko saada minäkin tuonne kerhoon sen salasanan?? jos joku viitsisi antaa sen vai miten se menee?? (.) pojan kans menee hyvin. Poika on kiltti; syö ja nukkuu. :) imppuli ja Vilho 7 vrk :heart:
  10. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    pieni poikamme syntyi vihdoin lauantaina 23.1.2010 klo 15:44. painoa 3455g ja pituutta 52cm. Tänään kotiuduttiin. tulen myöhemmin kertomaan lisää :) onnittelut myös muille vauvelinsa saanneille ja HURJASTI tsemppiä teille jotka olette viel kokonaisina :hug:
  11. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Onnea kaikille jakautuneille :hug: täällä ollaan viel kokonaisena. perjantaina käynnistykseen jos ei ole sitä ennen syntynyt.. :/
  12. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Paljon onnea kaikille vauvansa saaneille :heart: :flower: :flower: milloinhan ois mun vuoro?? imppuli ja vilho 41+1
  13. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    täällä kans kokonaisena :( menee hermo ihmisiin jotka kokoajan kyselee ja kyselee että joko, joko.. tai lähde nyt sinne synnyttämään!! prkl kyllähän tästä lähtis.. ei kylläkään ole mitään tuntemuksia et syntyis. Tänään on sit 41+0... Olo on niin turhautunut! Anteeksi purkautumiseni...
  14. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    mulle on neuvottu et kaalinlehti nostais maidon rintoihin. Ei muuta ku kaalinlehti liivin alle ja testaamaan. itse aion kyl testata ku sinne asti pääsen :D tsemppiä :hug:
  15. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Täällä kans ollaan kokonaisena edelleen. Flunssa sit iski päälle :kieh: Hirveä yskä ja kuumetta.. Mä kans olisin innostunut kirjoittelemaan synnytyksen jälkeenki mutta ois kiva ku ois tosiaan joku "suljettu" se keskustelu ettei harmaat yms pääsis ollenkaan lukemaan.. imppuli ja vilho 40+4
  16. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    täällä kans kärvistellään :| Suppareita tulee välillä pitkän aikaa säännöllisesti ja sit loppuu ku seinään. Olen yrittänyt ajatella et kyl se sieltä tulee sit ku tulee, menkööt vaikka elokuulle ;) Nukkuminen meinaa olla vaan tosi hankalaa, viime yönä vasta klo 04 aikoihin sain nukuttua...
  17. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Tinzus Päänsärky voi olla merkki raskausmyrkytyksestä. Jos se sitä on niin siihen ei auta särkylääkkeetkään. Kannattaa seurailla tilannetta. (.) välillä supistelee tosi kovaa ja säännöllisesti mutta sit tahtoo rauhottua :kieh: Tänään ois sitte la :) No jospa tää ukkeli ois vaikka...
  18. I

    ***TAMMIVAUVAT***Tammikuussa (syntyneet päivitetty 31.1.10)

    Onnittelut vauvansa saaneille :heart: Tuntuu vaan siltä ettei jaksais olla päiväkään raskaana :kieh: muutamana päivänä supistellut tosi säännöllisesti 1h-1,5h ja sit supparit loppuneet ku seinään. tsemppiä kaikille :hug:
  19. I

    OYS - isän vierailut?

    neuvolan terkkari sanoi minulle eilen että isän ja sisarrusten vierailut sallitaan tiettynä kellonaikana, isovanhemmat ei pääse edelleenkään vierailemaan (kerkeäähän nuo sit käymään kun on kotiutunut :) ).
  20. I

    ***TAMMIVAUVAT*** Joulukuussa (Vauva päivitys 01.01.10)

    pippur1: onnea :heart: Niinuska05: jaksamisia :hug: :hug:

Yhteistyössä