Hakutulokset

  1. E

    Kaksplus-keskustelu: Lähtisitkö sijaisvanhemmaksi?

    Minä olen miettinyt ja päättänyt :D vielä olen nuori mutta muutaman vuoden päästä.. olen ite ollu sijaisperheessä montavuotta..
  2. E

    2 vuotta sitten..

    Onnea paaaljon =) :)
  3. E

    Alaselkä vähän väliä kipeänä, miksiköhän?

    yhdyn samaan venyttely ym , ja PATJAN VAIHTO oli mulla piste i:n päälle se oli liian pehmeä nyt on kovempi
  4. E

    suosio hiipu ja nyt se ukkoki lähti

    todellakin. hajoo pää , näiden asioiden kanssa ! mä oon ihan yksin 2.5 syntyvän lapseni kanssa ja mies valitsi jonkun huora kaverinsa ...
  5. E

    Loukkaantuisitko tälläisestä,

    huhhu :headwall:
  6. E

    suosio hiipu ja nyt se ukkoki lähti

    "sut koitin pitää sylissäin sun kätes vielä kädessäin ja niin mitä kiinni sain ajan hiekkaa vain joka tuuleen katoaa sitä ei voi koskettaa" Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin? en tahdo enään yhtäkään miestä elämääni. tämä riitti. pettäviä sikoja.ei anna mitään arvoa(on niitä...
  7. E

    kävisitkö enää töissä jos saisit jostakin 30 miljoonaa euroa?

    Juu en taitaisi hirveesti avata päiväkodin ovea kun ton rAhan saisin :p
  8. E

    LA huhti- tai toukokuussa 2009?

    mullakin oli joskus noilla viikoilla vihlasuja enkä tiedä mistä johtuu , olisko jos se kohtu kasvaa tai jotain tämmöstä en tiedä...
  9. E

    mitähän siellä äitiys polilla tehdään?

    No ei mua tuo ala-pää tutkimus jännitä se on tuttu juttu mutta kun yks tyttö kertoili tossa että siellä oltiin tehty joku semmonen tutkimus missä voi tulla keskenmeno niin se mua tässä jännittää tai oikeestaan pelottaa , ja ensimmäistä odotan ja oon nuori ja myös vielä tosi tietämätön vaikka...
  10. E

    Kuinka läheinen henkilö pitää olla jos kuolee

    Kyllä mun tutut on saanut :) voimia teille sinne , Jumala hakee omansa täältä pois pikku hiljaa.
  11. E

    mitähän siellä äitiys polilla tehdään?

    [/b]Joo elikkäs mitä siellä äitiyspolilla tarkallee ottae tehhää ku mua jännittää nii kamalasti mennä sinne yksin ja tuo ukko ei lähre mukaa..
  12. E

    Kumpi nimi parempi

    ETTÄ MIKÄ? :D ihan että ROORO tosissaa ku joku RÖÖRI , hei ei oikeesti pahalla , en ikinä ole kuullu roorosta :D joo-o AARO on ihan hyvä. jätä se rooro pois. ;)
  13. E

    hei onko normaalia

    tuo oli upeasti sanottu , siis vihaan sitä kun joku pelaa jotain ÄÄÄ ! tai kun mennään kauppaan niin : "onko sulla hiluja , anna pari euroo meen jo eeltä!" HUOH ja sinne pelikoneeseen hurahtaa joku 20 e :/ on sekin rahantuhlausta , ajatteleeko miehet yleensäkkää aivoilla mitään asioita , kelloki...
  14. E

    Mulle tuli kahdessa päivässä vauvamaha!!! (kuvakin :D )

    hih, mullaki oli alussa noin ku maha alko kasvaa nyt tuntuu ettei kasvais enään kun joutuu teettää vaatteet ja ne maksaa niin pirusti. mutta silti kummiski toivon että tulis jo niin iso etten mahdu liikkuu :D joo-o. rv. 18 , ei jaksa oottaa että olis jo joku 40 rv :D
  15. E

    Voi vi**u!!

    Eikö oo niin ärsyttävää?! mullaki ku on ollu siskon tyttö viikon loppuisin joskus ja tyttö ollu tosi väsyny päivällä niin se herää siihen jumputukseen joskus tekis mieli mennä sinne ovelle että tuuppa ite yrittää nukkuu täällä tuminassa !! ajattelisivat joskus muitakin NAAPURIT !! mutta meidän...
  16. E

    Nimiehdotuksia!!! :)

    pojalle : Richard , Julius , Niklas , hmm ei tuu nyt muita mieleen nuo on mun lempparit :)
  17. E

    Mä en enää jaksa tätä yksin parisuhteessa-meininkiä!!

    Joo.o , meillä on sama juttu mutta se ei ole ees töissä , meillä ei tosin tuo lapsi ole vielä syntynyt mutta tässä juuri odottelen että tuo mieheni saapuisi kotiin reissultaan. huoh , miehet ei tajua että nainen kaipaa hellyyttä ja huolen pitoa paaaljon.. voimia hei sulle :)
  18. E

    bongasin jonkun runon ja ajattelin tänne laittaa

    ~~Sain sinut enkelini lahjaksi ikuiseksi koskaan en hylkää sinua koskaan en satuta en loukkaa tulen aina rakastamaan sinua pikkuiseni~~
  19. E

    Nyt vaan meni hermot...

    [b]höh, koita jaksaa sinä siellä =)
  20. E

    Joululahjamme pojalle, mitä mieltä olette?

    Mutta eipä me jakseta valittaa pienestäkin tulee hyvä mieli :)

Yhteistyössä