Hakutulokset

  1. Strösselivuori

    Kauan olette olleet yhdessä

    Ollaan oltu yhdessä kuusi vuotta. Jos ei olisi lasta, me varmaan yritettäisiin sitä ;) Ja joo, kuten joku jo mainitsi, niin varmaan meilläkin kuluis alkoholia huimasti enemmän kuin nykyisin, koluttaisiin bileitä läpi (nykyään meitä edes kutsuta, vaikea laittaa pientä hoitoon). Matkusteltaisiin...
  2. Strösselivuori

    Minkä ikäisenä ensimmäinen sana yleensä tulee?

    Meidän pojalla 1v 9kk sama juttu kuin ap:n lapsella. Eli tunnistettavia ja käytössä olevia sanoja on kolme kipaletta ja muu on sitten vauvakieltä, pojan omaa kieltä. Ymmärtää kyllä puhetta enemmän kuin hyvin... Jospa se siitä =) Ei kannata vertailla, miten muiden lapsilla kehitys menee. Vaikka...
  3. Strösselivuori

    Mitäs tekisitte, työpaikka-asiaa..

    Ilmoita, että aloitat 15. pvä, kun lasten hoitokin on vasta silloin järjestettynä. "Mutta tee niin kuin haluat" antaa sulle valtuudet päättää. Mun mielestä.
  4. Strösselivuori

    Onko normaalia, että kuukautiskierto on vain 26pv?

    Mulla on sama juttu kuin sulla, oli ennen säännöllisesti 28pv ja nyt jostain syystä 26pv ja voi olla lyhyempikin!
  5. Strösselivuori

    Mitä yhteistä on Sörhiksellä, Bad Virginillä, Rukoilijasirkalla ja Scarlettilla - ainakin?

    Mä oon niin vähän täällä palstaillut, joten villi veikkaus: ovat sama ihminen IRL.
  6. Strösselivuori

    kyllä ihmiset antaa järjettömiä nimiä lapsille !

    Siis jos antaa lapselleen nimeks esim. Aada, niin perimmäisenä tarkoituksena on vaan matkia muita?? Hah haa.
  7. Strösselivuori

    Mä jo kerkesin ajatella, että olen säästynyt avioliitto

    Pitemmän päälle tommonen ruinaaminen on muuten todella ärsyttävää ;)
  8. Strösselivuori

    Mitäs mieltä tästä olette?

    Totta kai miehen pitäis kertoa sulle, mikä keskustelun saldo oli - oli uhmailun syy mikä tahansa. Olethan sä pojan äiti!
  9. Strösselivuori

    Paatosta äitiydestä ja siitä kuinka kaikki muut ovat parempia

    No et oo sitten törmännyt muhun. Musta tuntuu, että mä vaan valitan aina. Vaikka kotona ois ihan perussiistiä, niin silti mätän negatiivista huttua kanssaolijoiden kestettäväksi... Ne on ne hormonit vaan. Sullakin. Et siis todellakaan ole huono äiti.
  10. Strösselivuori

    tupakoiva odottaja

    Sattupa sopivasti tämäkin aihe just tälle päivälle... Tänään nimittäin juttelin yhden juuri isoäidiksi tulleen mummun kanssa. Kovasti oli ylpeä uudesta tulokkaasta mutta sitten mulla loksahti suu auki, kun hän sivumennen mainitsi, että onhan sillä lapsella tosin niitä vieroitusoireita vielä kun...
  11. Strösselivuori

    Jos mun mielestä 40v lisääntyminen on typerää, ja 40v nainen...

    Toki oman mielipiteen saa ääneen sanoa ja vaikka julistaakin sitä, jos siltä tuntuu... Mutta miks ei vois samalla omistaa vähän aikaa sille, että miettii, miltä tällainen julkinen ihmettely ja sormella osoittelu tuntuu just niistä yli 40v äideiksi tulevista naisista? Kotona Kirves Kädessä...
  12. Strösselivuori

    Miksi nuoreni inhoavat minua?

    Mä muutin kotoa 17-vuotiaana just tämän takia. Alkoi ahdistaa vanhempien kyttäys ja omaa yksityisyyttä ei juuri ollut, lähinnä tilanpuutetta ja ahtautta. Vähemmästäkin ihminen tiuskii ja nakkelee niskojaan. Olisiko sun lasten aika jo muuttaa pois kotoa?
  13. Strösselivuori

    miten pärjäisit 12 eurolla/viikko?

    Purkkihernaria, makaronia, perunaa... Aika köyhää olis.
  14. Strösselivuori

    Milloin päiväunia ei enää tarvita?

    Kiitos kaikille vastauksista! Tosiaan meidän poika lähestyy kovaa vauhtia 2 vuoden ikää, ja meillä on nyt selvästi alkanu oleen päiviä, jolloin päiväunille ei tuntuisi olevan mitään tarvetta ja kun pakottaakaan ei voi. On kyllä niitäkin päiviä, kun poika haluais mennä päiväunille jo ennen...
  15. Strösselivuori

    Jotain rotia nyt tähän ihmisten itsekkyyteen

    No, joihinkin noi sun luettelemat kohdat voi päteä, mutta ei kaikkiin. Älä yleistä!
  16. Strösselivuori

    Antakaa määkin huuan, määkin petyin äitienpäivään...

    Aiheesta poiketen... Keneltäs muultakaan pienet lapset ottaa mallia äitienpäivän viettoon ja äidin onnitteluun ellei isältään? Jotta minusta on ihan paikallaan, että mies on mukana onnittelemassa ja järjestämässä yllätystä. Muistan, miten mun isä ei ikinä välittänyt äitienpäivänä osallistua...
  17. Strösselivuori

    Milloin päiväunia ei enää tarvita?

    Tuossahan kysymys jo tuli... Eli minkä ikäisenä teidän muksuilla on jääneet päiväunet kokonaan pois? Tiedän, että tää on yksilöllistä, mutta yritän vähän haarukoida tilannetta, että osaisin toimia meidän pojan kanssa oikein. Nukkuu nykyään parin tunnin päiväunet ja herää aamuisin jo ennen...

Yhteistyössä