Hakutulokset

  1. E

    onko saunalahden aspan jonotus tosiaan maksullista?

    yritin netin kautta saada heihin yhteyttä kun puhelimella ei ole oikein onnistunut (en vielä yhtään kertaa ja useampana päivänä kokeillut) ja sivuilla lukee jotta.. "Jonottamisesta peritään sama maksu kuin muustakin puhelusta." Kiva kiva.. oma moka tietysti kun oletin ja aina kun joku...
  2. E

    ratasapuja asioista tietävät?!

    minkälaiset kulkupelit pitäisi hankkia kun tällä hetkellä reilun vuoden oleva kulkee viel nois yhdistelmis ja marraskuussa :heart: pitäis syntyä pikku kakkonen? apua, aikastahan tämä on mutta ei tämä esikko ole sitten kun vasta vuoden ja 9 kk:tta että ei varmaan jaksa kävelläkkään lenkkejä...
  3. E

    onko isovanhemmilla oikeus kustantaa lastenlasten elämää?

    TUli vain tällainen mieleen, kun itse en tykkää ottaa "avustuksia" vaan eletään sen mukaan mihin on vara. Anoppi kyselee säännöllisin väliajoin mitä tarvittaisiin ja tarvitaanko rahaa yms. Kieltäydyttyäni taas ottamasta rahaa, niin hän sanoin että hänellä on oikeus osallistua hankintoihin...
  4. E

    Tuli tuosta kahvileipäkeskustelusta mieleen..

    ja aloitan oman, etten sotke toisen ketjua. On jo pitkään pitänyt kysyä toisten mielipidettä asiaan, että kumpiko toimii "väärin", minä vai naapurini.. Eli meillä käy naapuriperhe usein iltaisin kahvilla ja heillä pari lasta ja meidän alle 1 v leikkivät siinä sitten. Ongelma on vaan ollut se...
  5. E

    paras pöytäluuttu?

    Kertokeepa mikä on ollut käytössä paras pöytäluuttu, kun tuntuu että kaikki on aina ihan huonoja |O
  6. E

    miten huomioitte miestänne?

    vastalauseena tuohon toiseen ketjuun. Ja juu juu, ei kelpaa tänne se, että on puhtaat vaatteet valmiina ja ruoka pöydässä, vaan jotain "ylimääräistä"ilahduttamista ? Minä herään joskus laittamaan aamuyöllä miehen puolesta auton lämpöön ja raappaan lasit ja keittelen kahvin termariin valmiiksi...
  7. E

    atoopikot huom!

    Kenellä on parantunut atooppineniho ja millä rasvoilla?
  8. E

    reimatec haalarit

    liekkö koko kuinka runsas? tällähetkellä käytössä 80 cm puku joka alkaa olla nafti ja tilasin 86cm.. Olisiko pitänyt olla isompi vai ajaako sillä tämän talven? :/
  9. E

    minun uudenvuodenlupaukseni

    olla palstalla vain mustana ja vain tällä yhdellä ja ainoalla nimimerkillä (muutamaan otteeseen rekisteröitynyt aijemmin ja ei ole tunnuksia tullut käytettyä)

Yhteistyössä