Hakutulokset

  1. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *tammikuu*

    Pelot, niitä on minullakin. Loppua kohden vaan pahenee... pelkään että ihan kaikki mahdollinen menee täysin pieleen, ja jompi kumpi ei selviydy, minä tai vauva. Välillä tulee hyvinkin ahdistavia tunteita... pelot liittyy enimmäkseen synnytykseen. Kiva tietää etten ole ainut joka pelkää...
  2. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    ei enää paniikkia, kävin kirjatutumas kelan sivuilla ja asia selvisi.... :) :) ovat tehneet päätöksen pari päivää sitten. Mahtavaa loppuvuotta rakkaat sisaret :heart: Joulu tuli ja meni, ja nyt voimme vaan odotella pienokaisten syntymää, ja toivoa hyviä asioita vuodelle 2013. Voimia...
  3. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    Paniikkikysymys! Onko enää ketää muuta jolle EI ole tullut kelan äitiysrahapäätöksiä??? Vai olenko ainoon ainokainen joka ei ole vieläkään niitä saanut.... Piti soittaa sinne ennen joulunpyhiä, mutta enpä kerinnyt edes ajattelemaan.
  4. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    äitx2, et ole ainut.. Ei ole tullut mullekkaan. Ihmettelen kyllä kovin! Pitäiskö huomenna soittaa kelaan ja kysellä? ila, kyllä alkais itsellekin jo näiden vaivojen osalta riittämään raskaus :D Mutta kun tiedän että vauvelin on hyvä vielä kehittyä ja kasvaa vattassa, niin sen takia kyllä...
  5. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *joulukuu*

    helpottava kuulla että muillakin on kovia liitoskipuja... .. itselläni on ollut nyt jo reilu kuukauden ihan päivittäin, välillä pahempia... ja toista lasta tosiaan odotan, ja moni on sanonu että yleisempää toisen kohdalla. Siivous pitää aloittaa pikkuhiljaa, vaikka asia kerrallaan. Huilata...
  6. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Yöunet on aikas huonolaatuiset täälläkin.. herään pissalle 2-5 kertaa yössä, ja viime yönä närästikin taas pari tuntia niin kovasti ettei tullut nukuttua. Onni on että esikoinen herää kymmenen aikaa vasta aamulla, koska saan itse nukuttua parhaiten juuri aamun tunteina. Mustasukkaisuutta ei...
  7. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *marraskuu*

    Omaa napaa, sori... Eilisestä saakka vihlonut hyvin ikävästi alavatsaa aina ajoittain, ihan itku tuli... :'( Voisko johtua siitä että vauva on nyt tosi alhaalla? inhottavan tuntusta. Kauhee vimma saada kaikki kuntoon jouluun mennessä, niin sitten saa hyvin mielin odotella h-hetkeä...
  8. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Tige, olen sanaton... tahtoisin kovasti sanoa jotain lohduttavaa ja voimia antavaa, mutta en osaa sanoa muutakun että otan suuresti osaa menetykseenne :'(
  9. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Pakko sanoa että ainoastaan toinen äiti (tai kumpi vaan vanhempi) voi tietää tunteen, kun saa juoda ison kahvimukillisen kaikes rauhas ja istua koneella! Ennen sitä ollut täyttä toimintaa koko aamupäivä taaperon kanssa... ja kun vihdoin sain hänet päikkäreille, niin aah tätä tunnetta.... :D...
  10. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *lokakuu*

    Heips pitkästä aikaa! Olen käynyt lukemassa päivittäin, mutta kirjotellut en ole hetkeen. Rakenneultraa vaan ollaan odoteltu kovasti!!! niin se aika menee esikoisen kanssa touhatessa että hups vaan nyt on jo puolivälikin ylitetty! Rakenneultra häämöttää siis ensi viikolla, vihdoin ja...
  11. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *syyskuu*

    Ei hitsit, kun en malta odottaa että tunnen pikkumurun liikkeet! Nyt on ihan epäuskonen olo, kun ei tee enää pahaa, eikä liikkeitä vielä tunnu.. No, pitää vaan yrittää luottaa että kaikki on kunnossa :heart: Olette kyllä todella mahtavaa porukkaa! Tervetuloa joukkoon mahtavaan ketunhäntä :)...
  12. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Bliss, juu minä se täällä ahdistun yllärivieraista, ja huomasin että onhan meitä muitakin jotka niistä ei pidä. Muuten kyllä tykkään todella paljon että meillä käy vieraita ja on sosiaalista elämää, mutta on kiva laittaa koti ja tarjottavat kuntoon, ja myös itseä vähän ehostaa...
  13. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Alavatsavihlaisuista on kärsitty täälläkin.. Ja on tainnut hiivakin iskeä kutinasta päätellen. Mikä emätinvoide olisi turvallinen? Tai voi olla että yritän pärjätä bepantheenillä. Ärsyttää hirveesti taas kaikki..mm.yllätysvieraat! Eikö ole kohteliasta edes varttia ennen soittaa että on...
  14. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Pakko tulla hehkuttamaan että olen nyt pari päivää ollut yllättävän pirteä, laulanut paljon esikoiselle ja ollut jopa ilman päikkäreitä! Se on siis ihan uutta. Viimeiset kolme kuukautta oon ollut mielettömän väsynyt, saanut juur arkiaskareet tehtyä mutten mitään ylimäärästä, nukkunut tai...
  15. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    sitä vaan että ai luoja kun mua VÄSYTTÄÄ...... kun saan esikoisen päikkäreille niin ei tule itselle uni, vaikka ihan tuhottoman kauhee väsy on... No, yötä odotellessa taas... Ihanaa kun alkaa vatta jo vähän pömpöttää :heart: ja voi kuinka odotan että tunnen mussukan liikkeitä :) hienoa kun...
  16. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *elokuu*

    Pakko tulla nopeesti kertomaan että np-ultra on onnistuneesti takanapäin! Siellä se meidän pikkukakkonen, ihana murunen heilutteli pienen pieniä raajojaan iloisena <3 voi kuinka meinasi itku päästä... niin onnellinen olo!! Tervetuloa uusille ja oikein hyvää odotusta kaikille :heart...
  17. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *heinäkuu*

    Hei, en löytänyt itseäni listasta, eli 2.lapsi/ LA 13.2/ SatKS Pahoinvointi on kaameeta, ja tuntuukin hetkittäin rankalta hoitaa pientä taaperoa tämän kuvotuksen lomassa. Onni on että tämä on ohimenevää :) ja mies auttaa minkä ehtii. Piti vielä kommentoida tuota LA-asiaa. Mun neuvolantäti...
  18. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    hei! Tulin kirjottelemaan tuntojani... eli satunnainen oksentelu on alkanut! Ja väsymys ajoittain todella suurta... tänäänkin oli kaveri kylässä liki kolme tuntia, ja meinasin melkein nukahtaa pystyyn kesken keskustelun :) hehheh.. ei ollut huonoa seuraa, vaan pikku kultanen se äitiä väsyttää...
  19. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Oho, en huomannu merkitä tietojani punaisella, eli tässä tulee uudestaan MyDream/2.lapsi,LA 14.2.2013 Oireita on huimaus, usein nälkä ja väsy, muttei mitään sen kummempaa. Esikoisesta oksensin 4 kuukautta, tästä pikkukullasta en vielä kertaakaan. Sais mennä nopeasti 12 viikkoa että...
  20. M

    HELMIKUUN HELMET 2013 *kesäkuu*

    Hei! Minäkin uskaltaudun mukaan toiveikkain ja onnellisin mielin.. Eli 2.lapsi ja SatKS. Rv 6 menossa...

Yhteistyössä