Hakutulokset

  1. T

    **LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 12**

    Mukava kuulla sinusta PikkuAada, tottakai mahdut vielä mukaan!! =) Itelläni laihdutus jatkuu sanottaisko tällä hetkellä hitaasti mutta varmasti. Hiukka ollu motivaatio nyt kadoksissa, mutta tähän tulokseen olen erittäin tyytyväinen. Eilen pääsin taas pitkästä aikaa kunnon jumppaan. Kyllä olikin...
  2. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 11

    moi! Nyt täytyy sanoa, että vähän itsekkin ihmettelen, kuinka tää laihis meneekin näin kivasti ja suht kivuttomasti. Taas tuli miinusta, vaikka olen todellakin syönyt ruokaa ja herkkuja. Kai sitä on sitten sen verran annokset pienentyneet siitä entisestä. Pisteitä en ole enää aikoihin...
  3. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI vko10

    Moi! Ihan kivasti mennyt, kun miinusta taas puntari näyttää! Liikuntaa ei ole tullut harrastettua juuri yhtään. Pitäis saada kyllä kiinteytettyä tätä kroppaa. Reidet mun ongelmakohta. Yläkropasta oon ollu aina pienempi ja nytkin läskit lähteny sieltä, eli painoa pitää lähteä aika reippaasti...
  4. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 9

    Moi vaan! Täällä on kans sulateltu juhannus syömisiä... Tuli kyllä syötyä paljon ja kaikkea! Nyt sitte menty alkuviikko tosi kevyesti ja nyt alkaa tuntuun taas olokin paremmalta! Miinusta vaaka jo näyttääkin :) . Kyllä tuo yletön syöminen ainakin mulla vaikutti, että maanataina olisin...
  5. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 8

    Huomenta! Tässä olis kahden viikon tuloksia. Täytyy olla tyytyväinen :) . Täytyy sanoa, että yllättävän helposti on kyllä mennyt. No, nyt on kyllä juhannus tulossa, että saa nähdä miten käy. Mutta ei anneta juhannuksen kaataa tätä projektia! Täytyy sit vaan maanantaina ottaa taas tiukka linja...
  6. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 7

    Moi vaan! Kiirettä pitänyt alku viikon. Taidan ilmoitella tuloksia seuraavan kerran vasta ens maanantaina. Ihan hyvin kai tässä on menny, kun on tarpeeks kiirettä niin ei ehdi paljo syömisiä aatella. Mutta onnea miinuksista ja tsemppiä kaikille! =)
  7. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 6

    Olipa mukava ilta... aamu ei niinkään.. Voi olla, että tämä päivä menee aika vähäisillä eväillä, ku on niin karsee olo.. Kahvia tuossa yritin juoda, mutta eipä sekään maistunut.. Mutta mukavaa sunnuntaita kuitenki! :wave:
  8. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 6

    Moi kaikille :wave: emma-elinda pikaista toipumista sun mummolle, hieno kuulla, että leikkaus meni hyvin! Ja se on tosiaan kumma, kun paino saattaa vaihdella tosi paljon vuorokauden aikana. Just luin siitä juttua ja sen takia suositellaankin, että kävis vaan sen kerran viikossa puntarissa...
  9. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 6

    Moi kaikki! Viikko meni todellakin yli odotusten =) . Oli ylioppilasjuhlaa ja muuta reissua. Eli herkkuja on tullut syötyä, mutta kohtuudella. Siinä kai se suurin muutos on entiseen! Eli nyt on sitte eka viitonen sulatettu, ja ei muuta kuin seuraavan viitosen kimppuun!! :D . Motivaatiota vielä...
  10. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 5

    tytöt2 pituus: 165cm aloituspaino: 81,2kg paino nyt: 76,8kg pudotus tällä viikolla: -0,6kg pudotus yhteensä: -4,4kg tavoitepaino n.64kg BMI: 28,2 Eli siinä olis neljän viikon saldo! Ja viides viikko lähti hurjalla tsempillä käyntiin! Hyvä me!! :heart:
  11. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 5

    Mahtava suoritus Africa!! Tuolla vauhdillahan sä olet jo viikon päästä tavoitteessa!! Varmasti alkaa jo tuollainen yli 7 kilon pudotus tuntuun ja näkyyn =) . PikkuAada teilläkin on tyttö sit aikainen menijä :) . Meillä on molemmat tytöt kans lähtenyt aikaisin liikkeelle. Aatella, että...
  12. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 4

    Perjantai-iltaa kaikille! Kyllä nyt on vaikeeta!!! Siis niin tekee mieli syödä kaikkea ja koko ajan... voi elämä, kun pääsis vaan tämän "vaiheen" yli ja äkkiä!! Isäntä teki pizzaa ruuaks ja kyllä tuli syötyä :/ ja muutenki ankara makean himo.. voi,voi.. Nyt oon yrittäny litkiä vettä, jos...
  13. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI VKO 4

    tytöt2 pituus: 165cm lähtöpaino: 81.2kg paino nyt: 77,4kg pudotusta tällä viikolla: -1,4kg pudotusta yhteensä: -3,8kg tavoitepaino n.64kg Kyllä se viikko meni aika putkeen, kun -1,4kg pudotusta!! Huomenna pitää kyllä mennä yhteen kyläpaikkaan, jossa tiedän että varmasti tulee syötyä...
  14. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

    Niin se vaan on taas sunnuntai-ilta ja huomenna punnituspäivä!! Nyt ootan kyllä kovasti edes jonkinlaista tulosta, mielestäni viikko on mennyt hyvin syömisten suhteen ja jumpalla ja lenkilläkin tullut käytyä! Nyt on kyllä semmonen tsemppi päällä, ettei kyllä aikoihin =) . On niin totaali...
  15. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

    No niin!! Nyt löytyi!! Hieman oon "hyvä" näissä jutuissa.. :laugh: :laugh: .
  16. T

    Dysfasia tms.?

    Täällä 4½-vuotiaan dysfasia tytön äiti! :wave:
  17. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

    tytöt2 Pituus 165cm Aloituspaino 81,2kg Paino nyt 78,8kg Pudotus viikossa -0,7kg Pudotus yhteensä -2,4kg Tavoite paino 62-64kg Ehkä vähä olis voinut olla enempikin pudotusta..., mutta hyvä näin! Suunta kuitenkin oikea!!
  18. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI Vko3

    Huomenta kaikille ja tervetuloa NannaIhana meidän tsemppi joukkoomme! :flower: Tosiaan äitienpäivä takana, syötyä tuli päivän pisteet ainakin tuplana, mutta muuten kun hyvä viikko takana, ei se siihen (toivottavasti) kaadu! Pistelin kyllä antaumuksella kakkua ja karkkia! :) Kyllähän me äidit...
  19. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI Vko2

    Huomenta! Mukava kuulla teistä vähän tarkemmin. Ja tervetuloa joukkoon IhanaValo! Jos jotain itsestäni kertoisin... eli olen 33-vuotias ja avopuolisoni on samanikäinen. Meillä on kaksi tyttöä, 4½ ja kohta 2 vuotiaat. Naimisiin ei olla "keretty" vielä mennä.. ollaan tosiaan tunnettu toisemme jo...
  20. T

    LIHAVASTA LAIHAKSI Vko2

    Mukavaa keskiviikkoa kaikille! :flower: Aika hyvin työnantajat on nykyään mukana näissä kuntoasioissa. Vai semmonen kuntoprojekti emma-elinda.. Aika pitkä aika tuo vuosi kyllä on, mutta liity ihmeessä, jos vähäkin siltä tuntuu. Ja jos teiltä on muitakin liittymässä siihen, niin se olis...

Yhteistyössä