Hakutulokset

  1. D

    Clomifen

    Täällä myös yksi pariskunta, joka jälleen yrittää vauvaa. Aikaisemmin olen tähän ketjuun kirjoittanutkin lohtuviestiä siitä, että clomeilla voi todella tulla raskaaksi ja melko helpostikkin. Eli meillä tosiaan nyt 1v4kk vanha poika, joka saanut alkunsa primolut+clomifen yhdistelmästä...
  2. D

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Meillä on reipas 1-vuotias fallot-poika. Vika huomattiin samana päivänä synnytyksestä, kun lastenlääkäri pojan tarkasti. Poika jäi sitten viikoksi lastenosastolle tarkkailuun niitten spell-kohtausten varalta. No niitä ei tullut ja kaikki meni muutenkin mallikkaasti ennen leikkausta. Saturaatiot...
  3. D

    onko sektioon päättynyttä synnytystä oikeus surra?

    Tottakai sairaankin lapsen äiti voi surra sektiotaan, edelleen MINULLA ei siihen ollut tarvetta.
  4. D

    Mikä rokote on mielestänne tärkein?

    Jos pitää valita niin, jäykkäkouristus varmaan ois se tärkein, mutta mielestäni myös kaikki ovat tärkeitä. Ja olenkin todennut, että onneksi lapseni on rokotettu, niin se ei saa niitä tauteja rokottamattomilta lapsilta..Ja kyllä ihan pienenä vauvalleni rokotukset annoin, nuo taudit kun tappavia...
  5. D

    onko sektioon päättynyttä synnytystä oikeus surra?

    omassa elämässä ei ole ollut tarvetta jäädä sektiota suremaan, koska oma lapsi oli sairas ja joutui paljon suurempaan leikkaukseen. Ja väitänpä, että Kotiäidillä Keski-Suomestakaan ei ole tarvetta omaa synnytystä/sektiota surra, jos oma lapsi olisi vakavasti sairas, mutta etpä taida sellaisesta...
  6. D

    onko sektioon päättynyttä synnytystä oikeus surra?

    Mutta oon vähän samoilla linjoilla siit kuin muutama aikaisempi kirjoittaja, ettei kauhean pitkäksi aikaa kannata jäädä suremaan. Ja edelliseen kirjoitukseen voisin lisätä, että todella tuntuu vähän hassulta, että joku suree synnytystapaa, kun lapsi on terve. Itselle tehtiin suunniteltu sektio...
  7. D

    Omakohtaisia kokemuksia sektiossa tapahtuneista komplikaatioista ja ongelmista

    Mitä riskejä? Ei voi vain sanoa "sektiossa on enemmän riskejä" perustelematta sitä..Tätä ketjua lukee oikeasti sellaiset, jotka pähkäilee näiden asioiden kanssa. Joskus se sektio on vaan pakko tehdä, aika harvoin se varmaan on pakotie synnytkselle. MUn vastaanotolla oli kerran sellainen nainen...
  8. D

    Omakohtaisia kokemuksia sektiossa tapahtuneista komplikaatioista ja ongelmista

    niin ja ei siis mitään pitkäaikaishaittoja ole tullut..
  9. D

    Omakohtaisia kokemuksia sektiossa tapahtuneista komplikaatioista ja ongelmista

    Mullakin meni sektiossa kaikki oikein mallikkaasti ja voisin mennä sektioon uudestaankin. Sain myös vauvan heräämöön melko pian ja sain pitää häntä sylissä myös salissa. Isä sai olla mukana ja haava on siisti. Imetys lähti käyntiin oikein hyvin. Ainut mikä oli, niin kun tikit sulivat, niin...
  10. D

    kohtu supistuu hitaasti sektion jälkeen, normaaliako?

    Mulla supistui kohtu sektion jälkeen melko hitaasti ja se kontrolloitiin kerran neuvolassa. Mutta jos jälkeiset on saatu kaikki pois, en usko että siinä on mitään suurempia ongelmia. Kannattaa varmaan soittaa neuvolaan ja pyytää kontrollia. Sektiosta toipuminen on ihan niin nopeaa kuin siihen...
  11. D

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Onnea pienen pojan syntymän johdosta :flower: Minkälainen sydänvika teidän pojalla todettiin? Voimia tosiaan sinne klinikalle ja toivottavasti toipuminen ois nopeeta ja vakaata. Onneksi noi pienet toipuu yleensä tosi nopsaa ja nämä sydänlapsosesthan on varmasti todella rautaisia tapauksia...
  12. D

    Clomifen

    Halusin tulla tsemppaamaan teitä kaikkia, kun tämän ketjun huomasin :heart: . Meillä oli syksyllä 2007 sama tilanne kuin useammilla teillä. Ehkäisy oli jätetty pois jo keväällä, mutta kuukautisia ei tullut ollenkaan ja kiertoa koitettiin käynnistää primoluteilla. myöhemmin mulla todettiin PCO...
  13. D

    Sydänvikaisten lasten äidit pinoon!

    Moi kaikille! Eli meille syntyi elokuussa poika, jolla todettiin samana päivänä fallot´n tetralogia. Olemme kuitenkin saaneet nauttia lapsestamme kotona ja elää lähes normaalia vauva-arkea, koska lapsemme on ollut oireeton. Leikkaukseen lähdemme tiistaina, keskiviikkona leikataan ja tämä onkin...

Yhteistyössä