Hakutulokset

  1. JääKyynel

    Joulukuun toive-vauvat 2012

    Juup, en liity tähän pinoon. Sitä paitsi olin laskenu päivät iha päin honkia :laugh: Onnea ja tarrasukkia teille muille :flower: Parempi onni mulla seuraavalla kerralla :)
  2. JääKyynel

    Joulukuun toive-vauvat 2012

    Plaah, täällä edelleen jännitellään. Testi näytti kyllä negaa, mutta ei vielä mitään muutakaan ole tapahtunu. Pitää testata huomenna uudestaan tai yrittää kärvistellä ylihuomiseen :/
  3. JääKyynel

    Joulukuun toive-vauvat 2012

    Pari päivää piinaa ja sit toivottavasti täällä mukana :) Jos ja kun olen, niin multa ehkä onnistuu toi päivittely, toki sellanen jolla enemmän aikaa saa asian hoitaa ;) Ja muuten fourth gift, eikös ne laske neuvolassa ton la:n aina 28pv mukaan, oli sit kk alkamispäivä mikä tahansa ;)...
  4. JääKyynel

    7kk vauvan kanssa autoillen n.600km

    Ite sillon tällöin ajanu 300km yhteen suuntaan, ajoaika 4-5h riippuen ruuhkasta, kelistä ja vuodenajasta. En tod. ole pysähtynyt jos toinen on nukkunut kaukalossa, vaan ajoin yhtä soittoa perille saakka. Nykyään jo istuin käytössä ja edelleen ajan yhtäsoittoa jos vaan toinen nukkuu tai on muuten...
  5. JääKyynel

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    :wave: Vaikken ole aikoihni käynyt täällä kirjoittelemassa, niin yritän silti yksityisviestejä käydä säännöllisesti lukemassa. Muistakaa laittaa FB:ssä käytössä oleva sähköposti viestiin mukaan, että pystyn teidät lisäämään :) Tarkoitus oli meidänkin kuulumisia kirjotella, mutta jäpiskä...
  6. JääKyynel

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Juu, tosiaan ei tule täällä pyörittyä, kun tää sivu on ärsyttävän hidas meidän nykysellä koneella. buam Olipa uurinen. Onnea ja jaksamista odotukseen! Ja toi meitin jätkä ei oo paljoa isompi, kuin teidän neiti. 5kk neuvolassa painoa oli 6600g (tarkkaa lukemaa en muista) ja pituutta tuskin...
  7. JääKyynel

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Ostin Muksun kaurapuuron alk.5-6kk. Lämmitän korviketta ja sekoitan jauheen siihen. Sekaan vaa marjasosetta millon mitäki löytyy ja hyvin uppoo. Uppoo hyvin ilman noita marjasoseitakin. Toi paketti on vaa siitä huono, että säilyy vaan kuukauden avaamisen jälkeen. Ei tullu luetua paketin kyelstä...
  8. JääKyynel

    Vm -77 äidit HUHUU...

    Heksamiina Itseasiassa täällä on kolmaski Tampereen kupeesta, nimittäin minä ;) Tai siis ehä minä tiä, ootteko te Tampereelta vai ympäristöstä, mutt kuiteski :laugh: Kävin tässä taannoin tänne "hihkumassa" olevani vm. -77, mutt sen jälkeen en oo paljon jutustellu. MUtta jospa, vaikka tästä...
  9. JääKyynel

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Huomenta! Meillä on unet parantunu vähän. Tällä hetkellä nukkuu jopa 3-6 tuntia putkeen ennen kuin on ruokaa vailla. Tai siis, pitää tuttia muutaman kerran olla laittamassa suuhun, mutt muuten nukkuu noin. Muutenkin toi on maailman ihanin, kun antaa äidin nukkua nykyään :heart: Tänäänkin...
  10. JääKyynel

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Höh, meillä tuntuu stopanneen "kehitys" kuin seinään. Kääntyä ei oikeasti edes yritä, vaikka pääsis jos haluis. Siis selältä mahalleen. Kiljumisen siis oppi joku aika sitten ja sitä harrastaa ahkeraan. Yhtenä päivänä nauroi, mutta siihen sekin jäi. Tuntuu siltä, että muilla niin kamalan aikasi...
  11. JääKyynel

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Heippa! :wave: :attn: :attn: Kaikki jotka haluaa FB:n ryhmään laittakaa mulle yksityisviestillä sähköpostiositteenne mikä on FB:ssä käytössä, niin lisään teidät ryhmään. Tuuraan KiiaJaVilleä nyt, kun hän ei pysty viestejään kattoon :D :attn: :attn: Tähän arkeen ei mitään uutta. Maanataina...
  12. JääKyynel

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    Laita yksityisviestiä KiiajaVillelle, niin luulis asian selviävän. Se ryhmä on salainen, joten veikkaisin ettei sitä löydy sieltä haulla? Juuh, tää painuu nyt nukkuun ja kertoilee omia kuulumisia lisää myöhemin. Huomenna olis 300km:n ajo edessä jäpiskän kans kahestaan. Katotaan miten sujuu...
  13. JääKyynel

    ** HUHTIKUISET 2010 **

    On siellä :) Sinun tarttee vaa sen ylläpitäjälle laittaa sähköpostiosttees (arvaa muistanko kuka oli, siis oikea nimi ;) ). Olikos se näin? Kertokaa te viisaamaat tarkemmin, nyt ei ehdi :)
  14. JääKyynel

    Montako sinun samannimistä kaimaa on TÄNÄ VUONNA annettu?

    Nii sillon tulee, kun on yli 5 nimeä. Alle viidestä näyttää vain alle 5 nimeä.
  15. JääKyynel

    Montako sinun samannimistä kaimaa on TÄNÄ VUONNA annettu?

    Juu samaa mieltä :headwall: Oli parempi sillon, ku näki tarkan määrän. Mutt ei oo taas ollu jollakin muuta tekemistä, nii on pitäny tollanen keksiä :kieh:
  16. JääKyynel

    Argh! "Pitäisi" antaa ilmaiseksi vauvantarvikkeita sukulaiselle..

    Ite oon kans aika tarkka kaikista tavaroistani mitä lainaan ja mielellään en lainaa, koska kokemusta on, että tavara on tullut takaisin kaltoin kohdeltuna. Me hankittiin meidän vauvalle (-10) tavarat itse omalla rahalla (säästin) ja en näe mitään syytä alkaa ilmaiseksi lainaamaan toiselle näitä...
  17. JääKyynel

    kuka muu äiti tunnustaa syöttävänsä vauvalleen pelkästään purkkiruokia?

    Itseasiassa ostin tässä taannoin pienen bataatin ja se tuli kalliimaks kuin yks purkkiruoka. Siitä bataatista tuli just ja just pilttipurkillinen (luulisin) ja siihen päälle vielä sähköt, vesi + pakastus, jotka nekin maksaa ;) Näköjään tää purkkiruoka asia saa välillä samanlaiset vouhotukset...
  18. JääKyynel

    Hakusessa kiinalainen(?) taulukko josta pystyi katsomaan tulevan lapsen sukupuolen mm. hedelmöittymis kk:den perusteella

    Meille piti taulukon mukaan tulla tyttö, mutt kyllä tolla ainaki haarovälissä killuttimet on :laugh: Niin ja moni sano, ett tyttö tulis nmahan perusteella (eivät ottaneet huomioon, ett oli läskiäki ;) ), mutt ite olin koko ajan sitä mieltä, että poika ja sehä sieltä tuli :)
  19. JääKyynel

    Kupla Stop/Cuplaton, kuinka nopeasti alkaa vaikuttaa ja auttoiko ylipäänsä?

    Meillä autto Cuplaton masuvaivoihin ihan hyvin :)

Yhteistyössä