Hakutulokset

  1. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    TB mikä hätinä? palautumis gallup Mullehan tuli loppujenlopuks lähemmäs parikyt kiloo.. joista heti lähti 10 pois, mut loput vaan jämähti. Syynä saattoi tietty olla se, että olin laihduttanut noin vuos sitten just 10 kiloo pois ja myös se, että pojan koliikin aikana tuli vedettyä "vähän"...
  2. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Iltaa... pikaisia kuulumisia täältä. Mies on saanut jonkun ihme mahapöpön ja ollut jo torstaista lähtien kipeänä: vatsa sekaisin, kuumetta, särkee paikkoja ja oksettaa. HYI, toivon niin, ettei saada pojan kanssa tota tautia! Mies on käynyt jo kaks kertaa lääkärillä kun on ollut niin kipee ja...
  3. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Miten tämä aika menee niin nopeasti! Äsken mulla oli pieni vauva, joka söi tissiä ja nyt mulla on puolivuotias pojanpötkylä joka vetää täysiä purkkeja Pilttiä ja puuroa! Oon jotekin ihan hämmentynyt, että nyt pitää syöttää noita soseita ihan urakalla. Vielä pari viikkoa sitten maisteltiin ihan...
  4. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Firesun ja Annsku NIINPÄ! Ihan kauheen vaikeeta! Me käytiin eilen kävelyllä niin, että pojalla oli verkkarihousut ja pitkähihainen body sekä kypärämyssy, vaunuissa oli se päällinen eka kiinni, mut otin pois kun tuntui, että sisälämpötila oli lähellä kolmeakymppiä ja SILTI oli ihan hikinen...
  5. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    :attn: olemme suunnitelleet parin äidin kanssa tapaamista Myyrmäessä keskiviikkona 12.5. Lisätietoja saa minulta yksäriviestinä tai facesta B)
  6. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    taaperolle :hug: ja ellenille myös säikähdyksestä. Samaa mieltä olen edellisten kanssa siitä, että ei kannata tuosta itseään syyllistää. Mun mieheni kertoi vasta pari viikkoa tapahtuneen jälkeen, että oli tiputtanut meidän pojan pari viikkoisena sohvalta matolle. Ei kuulema uskaltanut kertoa...
  7. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Moi taas pitkästä aikaa, ei vaan saa kirjoitettua tänne, sorry! Meidän poika oli viime yönä ihan hassu. Kuulin, että heräsi siinä yhden aikaan ja ajattelin, että kyllä se ilmoittaa kun on nälkä. Nukuin sellaista koiranunta ja kuulin, että poika oli hereillä ja lussutti peukkua kovaäänisesti ja...
  8. P

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    jihuu, täälläkin ihan kohtuu yö takana =) Poika oli mummilassa illan ja haettiin vasta vähän ennen puolta yötä kotiin. Nukkui onneksi kun puettiin haalariin ja laitettiin turvakaukaloon ja heräsi vasta omassa sängyssä. Rassu varmaan vähän ihmetteli, että mummin syli oli muuttunut omaksi...
  9. P

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    joo, tosiaan helpottavaa kuulla, ettei kaikkien muksut sentään nuku öitä vaan yhdellä-kahdella syötöllä :) :( Meillä menee yöt vähän vaihtelevasti joskus 3 tunnin välein syötöllä ja sitten kuten viime yönä: sain pojan nukkumaan vasta 22.00 ja heräsi klo 02., 04, 05., 06, 07, ja kahdeksalta jo...
  10. P

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    wou Anssku onnea! :flower: Pitäisköhän meidän jatkaakin tätä ketjua marraskuun odottajat 2010 :laugh: Tuli ihan mieleen viime odotuksen täyteinen kevät, oih sitä aikaa! Mulla on kyllä vähän raskauskuume :heart: Hyvä ystäväni on raskaana ja olen ihan innoissani odotuksessa mukana. Tahtoisin...
  11. P

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2028966 :o kamala juttu! Toivotaan, että löytyy pian ja kunnossa!
  12. P

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    ja täällä! Onkohan tää joku kehitysvaiheeseen kuuluva juttu??!! Meidän poika on niin kiinnostunut ympäristöstä että musta tuntuu, ettei vaan malta nukkua päikkäreitä. Meillä tosin vaunuissa suostuu nukkuun ulkona, mut niin että vaunut liikkuu. Viime yökin meni ihan hulinaksi, heräsi tunnin...
  13. P

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    hoh-hoijaa.. kirjotin pitkät pätkät ja klikkasin edelliselle sivulle :( Meidän 3 kk mitat: 6600 g ja 61 cm. Jätettiin Rota kokonaan nyt ottamatta, kun on ollut noita vatsavaivoja ihan tarpeeks. Onko kukaan ottamassa sitä kallista "korvatulehdusrokotetta"? Maksaa kuulema 3 krt x 90 eur!
  14. P

    ¤¤¤Marraskuun 2009 karhunpennut helmi ja maaliskuussa¤¤¤

    Heipä hei taas pitkästä aikaa! Aika menee niin nopeasti, etten ehdi tänne kirjoitella, mutta lukemassa käyn kuiteskin :) Meillä on (ehkä uskallan jo huokaista helpotuksesta) masuvaivat takana ja vatsa on alkanut toimia itsenäisesti. Joulukuun 15pv jälkeen siis ravattiin monta kertaa...
  15. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Hei vaan taas, Mimona jo ehtikin kysellä meidän pojan vointia, kiitos muistamisesta :) Tähän alkuun vähän omia kuulumisia.. Käytiin uudelleen siis siellä Jorvissa nyt ihan meille varatulla ajalla. Taas lääkäri epäili sitä kivestyrää ja ultrattiinkin uudelleen, mutta ei siellä ultrassa mitään...
  16. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Heippa teille, Enpä ole ehtinyt täällä käydä kun on olllut sellaista kuoppaista tietä tämä meidän pojan alkutaival... Mistäs lähtisin purkamaan tätä vyyhtiä.. Käytiin ekan kerran lääkärissä 8.12. kun ihmeteltiin pojan runsasta itkuisuutta ja sitä, että oksentaan (ei siis pulauttele) maidon...
  17. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Täällä ollaan, vaikka kirjoittelu on multa jäänyt tyystin... On ollut aika väsyttävää ja kiireistä tämä vauva-arki, vaikka mieskin oli kolme viikkoa kotona! Nyt on eka viikko kun mies on ollut töissä. Enpä tiedä osuiko meille nyt sitten se koliikki-arpa: poikaa ei paljon tyytyväisenä näe. Joka...
  18. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    jospas nyt ehtis muutaman lauseen kirjoittaakin.. Meillä on ollut sellaista kiukkua, että onkohan tuo poika yhtään ollut valveilla tyytyväisenä??? Disflatylit ja Rela-tipat on jo käytössä, mutta menin eilen syömään sipulia, paprikaa, kahvia ja suklaata, joten taitaa se olla mamin vika, että...
  19. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    Pikaista kommentointia vauva kainalossa... :) Rintapumpun pesusta.. kyseinen vekotin on tullut minulle HYVINkin tutuksi tämän ensimmäisen viikon aikana eli joudun tissi-tuskaani helpottamaan tuolla. Ensikäyttöön taisin vain keittää ne osat jotka sai ja pesin fairilla ne mitä ei saanut...
  20. P

    Marraskuun 2009 karhunpennut

    :wave: minä täällä myös hei... ja palataan myöhemmin :ashamed: nyt päikkäreille |O

Yhteistyössä