Hakutulokset

  1. Afrika

    Voiko POSTINJAKAKA vaatia tällaista??

    Meillä on ollut parin kuukauden ajan ongelmia postinjakajan kanssa. Meillä oli aikaisemmin tosi hyvä posteljooni. Pyöräili säässä kuin säässä ja tuli aina ajallaan. Koskaan ei ollut mitään ongelmia hänen kanssaan. Nyt meidän alueelle on tullut uusi posti-pate, joka ei tule koskaan yhtä...
  2. Afrika

    Kumpi on parempi puhelin?

    Kumman ostaisit? Nokia 5530 Nokia 5530 White/Blue - Gigantti vai Nokia X3-02 Touch And Type Nokia X3-02 Touch And Type White - Gigantti
  3. Afrika

    Minkälaiset kengät tämän takin kanssa? (kuva)

    Siis niin kuin talvikenkiä ajattelin. Linkitelkääs kuvia!
  4. Afrika

    Kuka tippui Amazing Racessa?

    Ja jos sais tiivistetyt juonenkäänteet vikalta 20 minuutilta :) Jäi loppu näkemättä.
  5. Afrika

    Mistäs voisi löytää käyttöohjeet Bernette 60 -ompelukoneeseen?

    Suomeksi. (Tai netistä edes englanniksi...)
  6. Afrika

    Voiko kuka tahansa perustaa kirjakaupan?

    Tai no, kuka tahansa joka ylipäätään voi yrityksen perustaa, onko kirjakaupoilla monopoli vai voiko sellaisen pistää pystyyn?
  7. Afrika

    Poikien koulureput ovat pääsääntöisesti aika rumia

    Mustaa ja harmaata... :( missä persoonallisuus?
  8. Afrika

    Jos on 24 astetta lämmintä, kehtaako pukea päällensä

    farkkulegginssit (tummat) ja pitkähihaisen tunikan?
  9. Afrika

    Heterot: Fantasioitteko koskaan jonkun tietyn naisen kanssa olemisesta?

    Jonka tunnette irl, ja tiedätte olevan myöskin hetero? Outoa edes kysellä tällaisia "tällä iällä", mutta tähän asti olen luullut olevani umpi hetero. Kuitenkin olen alkanut ihailla erästä työkaveria ja ajatella myöskin "sillä tavalla". Tuskin oikeasti pystyisin mitään tekemään (koska hän on...
  10. Afrika

    Kuka osaa

    __ ___ ._. ... . _ _ ._ ._ ..__..
  11. Afrika

    Laitetaanko pinoon juhannuskuvia esikoistamme? :)

    Voin aloittaa
  12. Afrika

    Hei kertokaapa, mitä teillä on jäänyt musta mieleen vuosien varrelta, jotain ´juttuja...

    ...siis jos on jäänyt. Ja mulla on ihan syy miksi kysyn, sori minäminäminä-aloitus.
  13. Afrika

    Miten karkottaa taskuvarkaat kintereiltä?

    Perjantaina lähtö Tallinnaan, ja taskuvarkaat mietityttää. Maihin en aio ottaa mukaan kuin olkalaukun, mutta passi, lompakko, puhelin ja kamera siellä tulisi ainakin olla. Kertokaa vinkkejä miten vältellä niitä, ja myös omakohtaisia kokemuksia jos olette itse tulleet ryöstetyiksi!
  14. Afrika

    Mitkä on mukavimmat piilarit mitä ootte käyttäneet?

    Pinoa pystyyn.
  15. Afrika

    Onko täällä ihmisiä jotka lukevat romaaneja?

    Miten kaunokirjallisuudessa merkitään vuoropuhelu ajatusviivan kanssa, esim: Hannu juoksi Liisan perään, ja huusi: -Odota! Liisa harppoi isompia askeleita, melkein juoksi. -Sanoin odota, jatkoi Hannu ja pudotti salkkunsa maahan. -Enkä odota! Liisa vastasi ärsyyntyneenä. Pitääkö tossa...
  16. Afrika

    Miksi Suomessa ei ole Burger Kingiä?

    Te jotka ootte käyneet Kingissä syömässä, onko hyvät purilaiset? Eroaako mäkkäristä jotenkin?
  17. Afrika

    Mitä aiotte tehdä vielä tänä iltana?

    Itse varmaan käperryn nojatuoliin ja nautin punaviiniä hyvän kirjan kera =)
  18. Afrika

    Mitä hauskoja sivuja/ryhmiä facebookissa?

    Listataan :D Minä aloitan: Ritva (salkkareita katsovat tietää))
  19. Afrika

    Verotoimiston tätejä paikalla? Verokorttiasiasta kysyttävää

    Olen teoriassa kahdessa puljussa töissä. Toinen on vuokrafirma ja teen sitä kautta nykyisin tosi harvoin töitä. Sinne olen vienyt nyt päätuloverokortin. Sitten toisessa puljussa teen määräaikaisia pätkätöitä, sijaisia ja tällaisia. Käytännössä tätä kautta tulee tehtyä enemmän töitä. Nyt taas...
  20. Afrika

    Miten sanon ruotsiksi:

    toimeksiantojen käsittely kesti koko päivän tietäiskö joku :) kyse siis paperihommasta jota oon tehny toimistolla.

Yhteistyössä