Hakutulokset

  1. M

    vesirokko- pahin päivä?

    niin tuossahan tuo tulikin, eli mikä päivä on vaikein vesirokossa? 3,5v pojalla ja nuorimmalla 10kk pojalla on vesirokko. alkoi tiistaina. vanhemmalla tosi paljon näppyjä, osa jo rupina ja osa tullut vasta viime yönä... suussa muutama, ei toistaiseksi ole kutisseet tai vaivanneet mitenkään...
  2. M

    rattaat ulkomailta...?

    onko se viel halvempaa ku muutamia vuosia sitten? netistä yritin ettiä mut tuli jotain vuosia vanhoja keskusteluja aiheesta.. eli onko tuoreita kokemuksia? ja mitkä nettikaupat on hyviä? ja toimivia:)
  3. M

    Matkahuollon hinnat?

    Paljon maksaa vaunujen lähetys kyseessä emmaljungan classic rattaat? en saa matkahuollon sivuja auki. kiitos:)
  4. M

    kellastunut kangas

    onko kellään vinkkiä miten poistaa kellastumaa/tummentumaa kankaasta? kloriittia en uskalla laittaa.
  5. M

    emmaljunga city cross

    paljonko maksaisitte 2006 vuosmallin rattaista väri elk. pehmeällä kopalla(duolift). kunto hyvä. delux jalkapeite.
  6. M

    sterilisaatio sektion yhteydessä?

    onko kellekkään tehty? tehdäänkö siinä samalla kun masu auki? onko vatsa kipeämpi sen sterilisaation takia?
  7. M

    Onko kellekkään tehty 4 sektioo?

    siinäpä se tulikin... minulle sektiot tehty -02 -04ja -08. ja nyt ihan armoton vauvakuume vaivaa... kovasti mietityttää ne riskit... viime sektiossa kohtu ei meninannut supistua ja vuotikin paljon hemis oli huonoimmillaan 60... :/ :/ kävin tässä hiljattain gynellä ja sanoi kohtu...
  8. M

    sänkyasiaa:)

    millon olette siirtäneet muksut pinnasängystä jatkettavaan sänkyyn???
  9. M

    50 vuotis synttärikutsuun apuja

    elikkäs ollaan järjestämässä kovalle metsämiehelle 50 vuotisjuhlia. lähinnä mietinnässä kutsuun kutsutekstiä... juhlat vietetään metsästysmajalla... ei oikein teksti lähe tulemaan, avittakeehan =)
  10. M

    kestovaippa tietäjät

    kummin päin bambutrikoo tai oliko se bambufrotee... ommellaan vaippaan? siis tuleeko sileä puoli vauvan ihoa vasten vai se nyppyinen puoli? :headwall:
  11. M

    ostin uudet scootterit...

    ja ne hemmetti vie vänköö vasemmalle... vaihdoin jo renkaiden paikkoja ja ei muuttunut mikskään... onko vinkkiä vai onko vietävä liikkeelle... :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  12. M

    oksetauti, noro, rota vai mikä...?

    pojalla 4v. aamulla 39 kuumetta alkoi oksentamaan aamupäivällä 4 kertaa oksentanu nyt makoilee.. oliko tämä tässä? nukkui välissä parisen tuntia, syöny on sipsiä, vissyä ja osmosal liuosta. kauheesti pelottaa et pikkuveli7kk saa oksennustaudin. paljon läträtty siis pesty käsiä ja käytetty...
  13. M

    SOKERIMURKKUJEN HÄVITYS!!

    millä hevetillä minä saan nuo murkut häviimään meiltä..noin muutama kuukausi sitten alkoi olla siellä täällä lähinnä keittiö ja pesuhuone.. nyt niitä vilistää vähä joka paikassa. meillä on niitä murkkubaaria 6kpl niiden reiteillä ei tehoo! ärsyttää ja ällöttää!!!! apua tarviin!!!
  14. M

    kestovaipat...

    mikä on sellanen kestovaippa et sitä ei tarvii "koota osista"? vähä niinku laittas pikkarit jalkaan. yritin netistä katella mut sit joihinki joutuu laittaa villahousujja päälle tms... kyselen varmaan jonkun mielestä tosi tyhmiä mut kestoilu alkoi kiinnostaa.. poika nyt 6kk ja tuntuu niin...
  15. M

    millä saan ummehtuneen hajun pois pyykkikkoneesta??

    siinäpä se tulikin.. oon kokeillu ruokasoodan, 90 pesun monta kertaa tyhjiltään.. ja eiku haisee pahalle...
  16. M

    aktan duoflex xtp

    millasia kokemuksia penkistä? onko miten pitkä ikänen? yms yms.. oli tullu prismaan myyntiin ja hintakin huokeampi ku lastentarvikeliikkeessä.
  17. M

    SILMÄTULEHDUS..

    tarttuuko enää kun on alettu hoitaa tipoilla?
  18. M

    mikä istuin autoon?...mondeo (kokemuksia)

    eli meillä on -01 farkku mondeo ja lapsia kolme 6 v- korokeistuin, 4v gracon korokeistuin jossa myös se selkänoja ja sit 4kk, kaukalo ahistaa vauvaa jo niin mikä penkki mahtuu takapenkille ku kyydissä koko sakki.... oon miettiny minkä mallinen jakkara ois tälle pienemmälle pojalle hyvä et...
  19. M

    suositelkaa!!! kantoliina asiaa!

    heips! olen tänään menossa liina ostoksille. ja en oikein tiedä mikä olis hyvä liina. vaihtoehtona pikku ruu, mollavauva, huggis, tricot slen, yms mitä nyt lastentarvike liikkeet myy... suositelkaa.. liikkeet yleensä tuputtaa just sitä kalleinta :/
  20. M

    sektio puudutus/nukutus

    heippistä! mulla tuo sektio edessä... kaks edellistä myös sektioo eka epiduraalissa toinen nukutuksessa kumpiakin yritin alateitse mutta ei tulleet. ni ajattelin et onko siinä itellään sanavaltaa et tehdäänkö sektio puudutuksessa vai nukutuksessa...? oksettaa ajatus et oisin herreillä sen...

Yhteistyössä