Hakutulokset

  1. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Tervetuloa JenniMarjaana ja Tupasvilla :flower: Täällä ei mitään ihmeellistä. Väsyttää ja röyhtäyttää vain. Töissä jaksaa olla ihan hyvin ja kukaan ei ole vielä kysellyt mitään. Pino on hiljentynyt aikalailla. Kaikki taitaa olla jo fb:n puolella?
  2. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    NeitiPelargonia Hyvä ettei tuhruttelu ollut vakavaa ja saat nyt mielenrauhan. Täällä ei mitään uutta tai ihmeellistä. Täällä sää alkaa kirkastamaan, jos lähtisi vaikka illemmalla kävelylle. FB ryhmä voin liittyä sinne sitten kun saa varmistuksen onko ketää kyydissä.
  3. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Tervetuloa Piitu toivottavasti vuoto on harmitonta, onneksi ei runsasta. Enempää en osaa auttaa, kun asiasta ei ole kokemusta. Iloksi ikävää lukea, että sulla on huono olo ja päänsärky. Toivottavasti yön aikana helpottuu. (.) Mieleen alkaa hiipiä ajatus, että onko vatsassa ketään...
  4. O

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyyttitervetullut ja Blue Bird tervetuloa tammikuisiin. Meitä on siellä jo hieno joukko :wave:
  5. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Ihanasti jo porukkaa täällä ja niitäkin joilla on laskettuina myöhemmin kuin itsellä. Se luo uskoa tähän hommaan. Meillä tärppäsi ekalla yritys kerralla ja aikamoinen shokkihan se oli, kun olin varautunut jo vaikka mihin lapsettomuushoitoihin jne. (Omasta mielestäni siis) Hiukset pesen...
  6. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Tietenkin lilo kaikki on tervetulleita ainakin mun mielestä.
  7. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Tervetuloa mukaan Katjuska:flower: Iloksi en mä ihan täysiverinen himotestaaja ole, mutta testasinhan mä dpo10 lähtien muistaakseni eli n.viikon. Olen enemminkin innokas ja testasinhan mä ovistakin.. Eli taidan mä sittenkin olla himotestaaja ???? Mulla on vielä yksi pc kaapissa ja sen...
  8. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Tervetuloa kaikki uudet! Ihanaa saada lisää porukkaa Tänään on eka päivä kun en ole testannut. Uskon, että olen raskaana. Vohou! Rinnat on kipeämmät kuin koskaan ja erätavalla kuin ennen menkkoja. Pahaolon aaltoja tulee ja ne liittyy jotenkin röyhtäilyyn. Röyhtäilen siis paljon ja se oli...
  9. O

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Nyyttitervetulluthieno punertava viiva. Onnea! Blue bird näen sullakin viivan ja aika samanlaisen kuin mulla alussa. Seuraile vahvistuuko. Itse olen testaillut niillä One Stepeillä kun niitä tuli iso kasa tilattua. Tänään tuli sitten selkeästi tummempi viiva kuin aikaisempina päivinä...
  10. O

    Tammikuun tuikkeet 2016 ¤¤ toukokuussa ¤¤

    Iltaa. Onnea hurjasti uusille odottajille. Tervetuloa joukkoon! Luin eräästä naisesta jolla raskausoireet voimistuivat tai ilmenivät ainostaan joka toinen päivä, kun raskaushormoni tuplaantui ja nyt huomaan itsessäni samaa. Eilen ei ollut pahoinvointiaaltoja tai kipua rinnoissa. Tänään...
  11. O

    Raskaus ja lapsella vesirokko

    Maanantaina on jo myöhäistä. Vasta-aineet pitäisi mitata mahdollisimman pian.
  12. O

    Raskaus ja lapsella vesirokko

    Iltaa, Olen itse raskaana aivan alussa 4+3 ja esikoiselle nousi tänään rakkuloita, jotka kutisee eli vesirokko. Nyt mietinkin ja jonkin verran googlettaneena, että menisinkö huomenna aamulla päivystykseen mittauttamaan vasta-aineet. Minulla ei ole varmaa muistikuvaa omasta vesirokosta ja...
  13. O

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Huomenta ja hyvää vappua kaikille! Alla on One Stepillä tehty värisuora ja haluaisin kuulla mielipiteenne viivojen vahvistumisesta. Omaan silmään alin testi eli tämän aamuisen ja sen yläpuolella oleva eilisen testin välillä ei ole suurtakaan eroa. Heti alkaa huolestuttaa keskeytynyt...
  14. O

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Miss_piggy ja danniella mulla on myös 10-15kg ylipainoa ja silti näyttäisi tärpänneen. Eihän siitä laihduttamisesta ikinä ole kuin hyötyä. Loppuraskauden vaivoilta voi säästyä, kun nivelet ei niin rasitu. Mulla itse asiassa paino on tippunut nyt 2kg ruokahaluttomuuden takia, jota en pane...
  15. O

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Pirunpelto hain frsu:n testin ja siihen tuli ihan selvä haamulainen, oli jopa väriä. Siitä lähtien olen testannut näillä One Stepeillä ja Frsun testeillä rintarinnan. Kummatkin on vahvistuneet hienosti. Eli eivät One Stepit ihan *askoja ole. Tänään vähän sydän sykähti, kun selkeää vahvistumista...
  16. O

    Tammikuun tuikkeet 2016

    Mä yritän pysyä kahdessa kupissa kahvia päivässä. Aamuisin särkee hieman päätä ja se varmasti johtuu vierotusoireista. Onneksi ne helpottaa aikanaan. Mä varasin varhaisultran 20.5 niin mieskin pääsee mukaan.
  17. O

    Tammikuun tuikkeet 2016

    Riikkeli ihanaa saada tänne toinen jolla on sama La. Mä testasin taas, kun noita testejä on. Sain saman vahvuiset testit kuin eilenkin. Tiedän että HCG hormoni tuplaantuu joka toinen päivä ja siksi ei ole järkevää testata joka päivä, mutta silti vähän huolestuttaa.. Pitää testailla taas...
  18. O

    Tammikuun tuikkeet 2016

    Huomenta, Uskaltaisinko liittyä teihin, kun tänä aamuna piirtyi testeihin tälläiset viivaset? Tänään pitäisi menkkojen alkaa, joten aikaisessa ollaan. Mietin jo, että mistä ja milloin varaisi aikaa varhaisultraan. Haluaisin varmistaa että alkio on oikeassa paikassa ja ei ole tuulimuna...
  19. O

    Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

    Heippa taas Himotestaajat kuin olen niin pitää uittaa niin kauan että saa tasavahvat viivat.. Alla on frsu:n eilen ja tämän päiväisen. Mielestäni on viiva on vahvistunut, mutta tasa vahvoihin on vielä matkaa. Tänään siis kp 27/28. Tässä taas on One Stepin vertailua myöskin eilisen ja...
  20. O

    Vauva vuodelle 2016 <3

    Kiitos kaikille onnitteluista. Me suhtaudutaan asiaan vielä varovasti, kun mitä tahansa voi vielä käydä. Vielä pitää testailla, että näkee viivan vahvistuvan ja harkitsen digien hankkimista. Oireista sen verran, että oviksesta lähtien on alavatsaa nippailut kohdun ja muniksien kohdalta. Rinnat...

Yhteistyössä