Hätähousuiset Himotestaajat ja Piinailijat Vol.3

  • Viestiketjun aloittaja mymosa
  • Ensimmäinen viesti
piiuli77
Viikoista ei mitään tietoa, muistan että joskus maaliskuussa oli joku tuhruvuoto jossain kohtaa.. Viime viikolla alkoi oireilut ja alkoi heräilemään ajatus olenkohan raskaana. Taustasta sen verran että joulukuussa sain keskenmenon joka oli kova pala ja päätimme jättää lapsiluvun kolmeen. Kohtalo päätti toisin. Viikkoja 4-6. aika vahva plussa tuli tunnin pidätyksen jälkeen.
 
No ei paljon helpottanut, kun menin pissimään yli 3h pidätetyn päiväpissan apteekin omaan testiin ja uitin vielä ovistikunkin. Lääkäriinkö seuraavaksi? 20150506 164722 onneksi te ihanat palstalaiset ootte olemassa! Miehestä ei oo paljon apua viivojen tirkistelyssä enkä ole kenellekään ystävällekään vauvahaaveista kertonut. Pitäisiköhän vielä koittaa rfsun testejäkin :D
 
Nyyttitervetullut, kyllä sinä raskaana olet sanoi digi mitä tahansa. Toivottavasti nyt kestäisi mukana, pidän peukut pystyssä. Varmaan kannattaa jossain käydä tarkistuttamassa asiaa, jos ei ala viivat vahvistua. Ei ole itsellänikään viivat hirveästi tässä muutamassa päivässä vahvistuneet, mutta ovat kyllä ihan selkeitä, joten olen toistaiseksi luottavainen.

Onnea piiuli77 ja Sweeny!

Unna1, lupaavalta näyttää. Toivotaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsempeistä ihanaiset! Nauraakohan ne mulle tk:ssa, jos ensiviikon alussa soittelisin sinne tuosta hcg-verikokeesta? Oon vaan niin peruspessimisti, etten uskallakaan ajatella, että kaikki olis hyvin vaikka viivat ei vahvistukaan. Ja varsinkin kun taustalla on pitkä pillereiden syönti ja eka oikea yk. Taidan huomenna paljastaa ystävälle tilanteen, niin saisi purkaa sydäntään. Eikä teidän tarvitsisi kärsiä omanapailun kuvasaasteesta :D Huomenna aamulla digi. Joudutte ehkä vielä sen tsekkaamaan ;)

Sweenylle onnea kovasti!
 
Todellakin voit pyytää verikoetta, jos silloin edelleen samanlaista hailuraa näyttää. Kyllähän normaalisti viivat vahvistuu hieman tummemmiksi. Huomisen digin tulosta odotellessa... Jännä tilanne sulla kyllä nyyttitervetullut.
 
Sweeny onnea!

Nyyttitervetullut kyllä sullla hcgtä on elimistössä se on ihan selvä. Ei apteekik omaan ainakaan tuu tollasta viivaa muten ja uskon digin näyttävän aamulla samaa. Mutta verikoe lienee paikallaan ku noi viivat pysyy haaleina että missä mennään. Tsemppiä! !
 
Nyytti Totta kai me testejä tulkitaan. :)

Keväthaave Tervetuloa! Paha mennä sanoo milloin kannattaa testaa.. itse aloitan aina liian aikaisin. :D Ja sortunut ostaa noita ns.herkkiä testejä.. ei olis kannattanut.. sain vaan ylimääräisiä sydämentykytyksiä. Varauksella kun niitä tekee ja positiivisen tuloksen varmistaa jollain luotettavalla testillä. Niin ja sen negatiivisenkin varmistaisin kyllä jollain muulla testillä.. Mulla on luotto mennyt noihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Sweeny
Nyyttitervetullut: Totta kai voit pyytää veritestin...minäkin pyydän aina, kun en muuten usko :D

Keväthaave: Itsellä eilen 26/30 (olin laskenut väärin kun eilen olin et 25/30) ja pregchek antoi selvän postiivisen, eikä ole herkkä, mutta taasen netistä tilattu herkkätesti oli vähän niin ja näin mitä se näytti.

Omaanapaa: Jotenkin epätodellinen olo. En missään nimessä uskonut että siihen testiin tulisi yhtään mitään ja piti ihan mies kiljaista sohvalta ylös katsomaan, että kuvittelenko minä vai onko se oikeasti niin selkeä plussa :D
Nyt on piteleminen itsellä, että malttaa olla ennen viikonloppua testailematta ja toisaalta taas pelottaa sitten testailla.
Tässä kun on ne kaksi keskenmenoa takana, niin ei oikein uskalla hihkua kamalasti vielä, mutta toivotaan parasta, että nyt sujuisi kaikki loppuun asti hyvin :)

Plussa tuulia testaileville <3
 
Jeeeee! Digi ilmoitti "Pregnant 1-2". Nyt vaan huolestuttaa, kun ajattelin sen olevan jo 2-3. Tuntemuksien perusteella luulisin ovulaation tapahtuneen 21.4. Ovisdigi näytti hymiötä 20.4. Toki aika rajoilla tietty, onko 1-2 vai 2-3. Apteekin oman testin viiva oli ehkä silmiin aavistuksen punaisempi kuin eilen, mutta ei mitenkään merkittävästi. Jospa malttaisi pari päivää pitää testaustaukoa ja katsoisi viikonloppuna, onko viiva vahvistunut.
 
Ottakaa tuo Theran tuosta mukkaan sinne tammikuisiin, siellähän se viivanen kurkkii! Äläkä vaan sano ettet nää mittään :) Mie vähän kirkkautta säätelin puhelimella ja kyllä siinä näkkyy!! Pikkusen tässä uskallan jo onnitella :flower:
 
Pupelaattori kyllä mä siinä jotain näin mutta en usko että se sitä on. :) Ei mulla niin hyvää onnea ole. :stick: Ja nyt mulla loppui noi PC liuskatkin..apteekin omia olis seuraavaksi. Ja menkkoja odotan että alkais huomenna tai ylihuomenna.. :headwall:
 

Yhteistyössä