Hakutulokset

  1. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Kenelle voi laittaa viestiä koskien facebookryhmää?
  2. H

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Moi! Ilmoittaudun mukaan elokuisten ketjuun :) eli olen 30-vuotias, kolmas lapsi tuloillaan, tyks ja la on 16.8. Mitäköhän vielä? Hiukan on ollut huono olo mutta onneksi se on ollut toistaiseksi tosi pientä. Perjantaina olin varhaisultrassa ja sielä kaikki oli kunnossa ? Hupu07, 7+0
  3. H

    Keskeytynyt keskenmeno 12/10 ja kohdun ulkopuolinen raskaus 05/11

    Kurja kokemuksia teillä kaikilla... :( Minulla on myös todettu ku keväällä 09 ja keskeytynyt keskenmeno kesällä 09. Ku hoidettiin leikkauksella, jossa oikea munanjohdin poistettiin. Elämän ja arjen on vain pakko jatkua, ekä osannut edes ajatella, että ne voisivat olla jotain ennakkovaroituksia...
  4. H

    Kohdun ulkopuolinen raskaus??

    Hyvä juttu ssas! Mulla ei myöskään ollut mitään kipuja kohdun ulkoisesta. Ajoittaista vuotoa, tosi vähäistä vain. Kaikkialla vaan sanottiin että pienet vuodot kuuluvat alkuraskauteen. Enää en uskoisi tätä vaan tarkistuttaisin asian välittömästi. Hupu
  5. H

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    Onnea Happihyppy! Hyvä että kaikki meni hyvin. Tohon hcg-asiaan sen verran, et mäkin luulisin että sen tarvii olla lähempänä lukemaa 5, että kierto alkais normaalisti. Mulla silloin ku:n aikana se oli noin 10 000 se lukema, en tajua miten se sinne asti pääsi... Mulla menkat kolmen viikon...
  6. H

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    Moi kaikille! Onpa täällä ollu tapahtumaa! Tosi kurja kuulla kipo tosta miten sun asiat sitte meni, mutta pääasia, että oot hyvällä mielellä adoptiosuunnitelmista. Mä toivon, että siellä pistetään vauhtia rattaisiin :) Happihyppy, vauva on ilmeisesti jo maailmassa?? Miten on mennyt...
  7. H

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    Miten meni ultra, kipo? Happihyppy, tosi kiva kuulla et siellä kaikki ok:) Loppupuoliskokin raskaudesta menee varmasti hyvin! Mulla täällä tosiaan vauva sylissä <3. Poika syntyi 16.9. eli on vajaa 3 viikkoa vanha. Kaikki on sujunut oikein mallikkaasti synnytyksestä lähtien. Ilmoitelkaahan...
  8. H

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Hei vaan kaikille! Taustalla olen pysytellyt, mutta olen kyllä seuraillut edesottamuksianne. Paljon iloisia ja surullisia uutisia täällä ketjussa. Tsemppiä kuitenkin kaikille :) Ajattelin tulla kertomaan niitä iloisempia uutisia, eli kohdunulkoisen raskauden ja keskenmenojen jälkeen meille...
  9. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea kaikille vauvansa jo saaneille, ja tsemppiä niille, jotka vielä odottavat! Meidän pikkupoikamme päätti tulla maailmaan 16.9.2010 <3. Mitat 3300 g ja 51 cm. Nyt harjoitellaan uudenlaista kotielämää :) Kertomusta seuraa sitten myöhemmin. Nyt en ehdi enempää... Hupu ja pieni 4 vrk
  10. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea jälleen vauvan saaneille :) Roosamaria, kuinka korkeat paineet sulla on ollut ja kuinka kauan? Tämä kiinnostaa, kun mulla sama homma. Paineet n. 140-160/95-105.
  11. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea jälleen vauvan saaneille :) Roosamaria, kuinka korkeat paineet sulla on ollut ja kuinka kauan? Tämä kiinnostaa, kun mulla sama homma. Paineet n. 140-160/95-105.
  12. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Onnea taas kaikille vauvan saaneille :) Turvottaja, mulla on merkkejä raskausmyrkytyksestä, mutta verikokeissa sitten kaikki ollut kunnossa. Turvotus on kova ja verenpaineet korkeella. Lätäkkö, mulla napsuu ne kalvot vähän väliä. On napsunu jo monta viikkoa. Hassua se on mut oon jo...
  13. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Syyskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!) 8 vauvaa syntynyt!

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Onnittelut vauvan saaneille ja Cappuccino, tosi hieno juttu että plussan oot saanu. Toivottavasti nyt onnistaa :) Täällä kaikki ihan suht hyvin, flunssa vaan kiusaa. Kunpa se alkais jo hellittämään. Välistä ehditty epäillä niin raskausmyrkytystä kuin vähäistä...
  14. H

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    synnytys lähestyy jo uhkaavasti, juu :) nyt tasan 37+0, eikä millään malttais enää odottaa... Onnea plussasta kipo71, toivottavasti kaikki on kunnossa. Tulethan sitten kertomaan, miten kävi? Ja samaten kaikki muutkin :)
  15. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Elokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!) 1 vauva syntynyt!

    Onnea emulia :heart: Toivottavasti pääsette sinne vuodeosastolla yhdessä! Täällä kaikki hyvin, eipä juuri mitään uutta ihmeellistä. Äitiysloman alkua odotellessa :) Hupu ja pieni 33+4
  16. H

    Kohdunulkoinen raskaus: jälkipuintia

    Onnea happihyppy, ihan mahtava juttu! Mulla on täällä jo loppupuolisko meneillään, 31+5 :) Töitä vielä muutama viikkoa jäljellä. Kaikki on sujunut hyvin helteistä huolimatta :D Tsemppiä myös kipolle tutkimuksiin sitten syksymmällä! Ja kaikille muillekkin mukavaa kesän jatkoa :)
  17. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Heinäkuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Moi pitkästä aikaa taas kaikille! Enpä oo juuri saanu aikaseks kirjotella, kun ei oo paljoo ollu kerrottavaakaan :) Kaikki siis ihan mukavasti, helle ei suuremmin vaikuta mun oloon. Joka puolella on ilmastointi onneks. Töissä olen edelleen, samat vajaa 5 viikkoa kuin Sannimarjakin. Hiukan jo...
  18. H

    Liian alhainen hCG ja mahdollinen kohdunulkoinen raskaus?

    Tsemppiä Sharona jatkoon. Onneksi saivat sut hoidettua nopeasti. Mulle kävi samalla tavalla vuosi sitten, mutta viikkoja oli vaan paaaljon enemmän. Toivottavasti toivut nopeasti :)
  19. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    En mäkään osaa sanoa tosta tulospalkkiosta, mutta eikö siellä kuitenkin ole niitä kertakorvauksena suoritettavia juttuja, mihin se mahdollisesti voistasi lukea. Toisaalta ne ei aina mee siihen 20% sääntöön, eli mun mielestä kannattaa ksysä ihan sieltä Kelasta ni menee sit ainaki oikein :)
  20. H

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Toukokuussa **** (Päivityspyynnöt yksityisviestillä, kiitos!)

    Eikö se kuitenkin mene niin, että edellinen 6 kk tarkoittaa ihan tasan 6 kk ennen äitiysloman alkua kertyviä tuloja? Eli jos ä-loma alkaa vaikka 15.8, niin edelliset 6 kk on siinä tapauksessa 14.2-14.8. Vai oonko väärässä?

Yhteistyössä