Hakutulokset

  1. Haaveileva Pu

    Ä:llä tai ö:llä alkavia asioita!

    öljykynttilä, oljylamppu, ötökkäkarkoitin, ötökkämagneetti... äänite,(ämpäri, äyskäri ja ässämix tulikin jo) ässiä (kaneliässät-keksejä) ässäarpa...
  2. Haaveileva Pu

    Kirkossa kuohuu jooga kohu!

    Tää on niin tätä. Pitäisikö jonkun linkittää juttu jostain murhamiehestä/lapsenraiskaajasta/varkaasta joka on ateisti/kasvissyöjä/juutalainen/kommunisti/demari/keskustalainen/vihreä/b-veriryhmää/ammattiautoilija/lähihoitaja/opettaja/isä/äit/tmv. ja vetää siitä johtopäätös että kaikki...
  3. Haaveileva Pu

    Rumaa jälkeä, en halunnut että menee näin.

    Hei, kertoisitko kuinka sait yksinhuoltajuuden? Oliko vaikea projekti? pistikä mies pahasti hanttiin? Minulla on nyt huoltajuusriita menossa ex:n kanssa. Hän ei halua luopua yhteishuoltajudesta, mutta ei myöskään halua kantaa mitään vastuuta, ei tavata lastaan, ei maksaa elareita (yhteiskunta...
  4. Haaveileva Pu

    Mitkä nimet teidän lapsenne antaisivat lapsilleen?

    Todennäköisesti jotain nimiä isovanhempiensa polvesta. Kuka sattuu olemaan tärkeä niin mielellän hänen nimensä annetaan jos ei ensimmäiseksi niin ainakin toiseksi nimeksi. Niinhän se yleensä tuppaa menemään. Olisin itse halunnut antaa pojalleni toiseksi nimeksi Mikko, mutta aina ei mene tasan...
  5. Haaveileva Pu

    Saiko Norja mitä anstaitsi?

    Oliko se ne valopäät jotka sanoi että Jumala rankaisee Suomea kun sillä on lesbo presidenttinä :D Jotkut on niin herkkiä heittelemään tuomioita ja saman aikaa äärimäisen laiskoja tarkistamaan oletustensa paikkansapitävyyttä.
  6. Haaveileva Pu

    Missä vaiheessa teidän suhde syveni pysyväksi rakkaudeksi?

    Taitavat olla harvassa sellaiset miehet/naiset jotka heittävät kaikki kaverinsa ja harrastuksensa romukoppaan alkaessaan seukkaamaan ja hyvä niin. Tottakai sille rakkaalle haluaa antaa aikaa ja nauttia hänen seurastaan, mutta rajansa kaikella. Ainakin itse juoksisin karkuun ja lujaa jos joku...
  7. Haaveileva Pu

    Laattalattian plussat/miinukset. Mites kerrostaloon :S?

    Näinhän se menee, melkeen kuin vaatteiden kanssa, tummissa ja vaaleissa väreissä näkyy lika helpoiten. Kiiltäväpintaisissa puolestaan (laatoissa, tasoissa, kaapinovissa jne.) näkyy todella hyvin ne sormenjäljet :). Pidän kovasti mustavalkoisesta, mutta ne olisivat viimeiset värit joita...
  8. Haaveileva Pu

    Kyllä oli huomenta suomessa asiantuntevia miehiä (puhe äitiysneuvolasta)

    Näinhän se on. Olisihan se ollut kiva jos mies olisi voinut joskus mennä puolestani ronkittavaksi sinne äitiysneuvolaan raskausaikana. Mitenköhän olisivat tarkistaneet hänentä vaikkapa kohdunsuun :D Meilläpäin lastenneuvolaakin sanotaan ihan vaan neuvolaksi.
  9. Haaveileva Pu

    Laattalattian plussat/miinukset. Mites kerrostaloon :S?

    On se kuitenkin viisainta kysyä jo ennen kuin tekee työt. Jos oikein huono tuuri käy sen kanssa että ilmoittaa vasta jälkikäteen (työ tehty hutiloiden/ammattitaidottomasti/säännöstenvastaisesti ja valvonta laiminlyöty) saattaa käydä niin että joutuu purkamaan tehdyn työn jottei rakennukselle...
  10. Haaveileva Pu

    Laattalattian plussat/miinukset. Mites kerrostaloon :S?

    Saa niihin laittaa. Taisi miehiä laiskottaa, eivät halunneet tehdä lisätyötä edes maksusta. Lisäksi pelkäsivät varmaan että muutkin asukkaat keksivät pyytää samaa ja pahimmillaan vasta siinä vaiheessa kun alkuperäiset pintamateriaalit on jo tilattu/toimitettu työmaalle.
  11. Haaveileva Pu

    Laattalattian plussat/miinukset. Mites kerrostaloon :S?

    Plussia: hyvä puhdistettavuus (paitsi ne saumat) ja kestävyys (kunhan et onnistu naarmuttamaan lasitetta pilalle), voi olla hyvinkin tyylikkään näköinen (jos valitset oikein laattakoon ja värin), viileä kesällä ja lämmin talvella (mutta vain jos laitata sen lattialämmityksen). Miinuksia: jos...
  12. Haaveileva Pu

    Onko goottipukeutuminen kaunista?

    Ihan yhtä kaunista kuin monet muutkin tyylit. Hyvin viihdyn niin goottien, hevareiden, punkkien, fiftareiden, kuin myös meikittömien feministien seurassa, niin kauan kun he ovat suvaitsevaisia. Suvaitsemattomien seurassa en viihdy, niiden sisäinen paha olo huokuu niistä niin voimakkaasti että...
  13. Haaveileva Pu

    Ärsyttää mun isä!!

    Niinpä niin, ne joilla ei ole ollut ongelmia asian kanssa on usein sokeita noille asioille. Onnellista odotusta sinulle ap.
  14. Haaveileva Pu

    Löysin tulevan kotini

    Oliskohan tuo katon levytys kuitenkin vanhaa haltex-levyä, joka on myöhemmin sävytetty tuomoiseksi sammaleisen kirjavaksi. Hauskan näköinen.
  15. Haaveileva Pu

    Löysin tulevan kotini

    Aivan ihana. Tuollaisen kun saisi kesämökikseen, ai että ihanaa hobitti-meininkiä. Arkiasuntooni valitsisin hieman hillitymmän sisustuksen. Noh ehkä jossain toisessa elämässä on varaa tuollaiseen kesämökkiin.
  16. Haaveileva Pu

    onko oikein kiristää miestä? (lapsentekoasiaa)

    Ei kiristäminen ei ole oikein. Mikä edes on liian pieni asunto, kuka sen määrittää? Itse asun lapseni kanssa 40-vuotiaassa kaksiossani jonka aikaisemmat/alkuperäiset asukkaat olivat pariskunta ja heidän kaksi teini-ikäistä lastaan. Kukin määrittelee itse kuinka paljon tilaa tarvitsee. Eivät...
  17. Haaveileva Pu

    Mummeliisa - anna tilaa meille muillekin

    Juu semmoista on suunnitteilla. Nähdään!
  18. Haaveileva Pu

    Mummeliisa - anna tilaa meille muillekin

    Ei minulla ainakaa ole ollut mitään vaikeuksia mahtua samaan huoneeseen Mummeliisan ja hänen pesueensa kanssa, ei virtuaaliseen eikä reaalimailmassa olevaankaan. Mummeliisa, toivottavasti nähdään taas pian, terveisin serkkusi (tällä kertaa mustana).
  19. Haaveileva Pu

    40v ja pitkät hiukset

    Monille tekee vaan ei kaikille. Mikä sen yhden säänaisen nimi nyt taas onkaan, se joka leikkasi ne todella pitkät ja palksut hiuksensa äsken ihan lyhyeksi. Nykyään se näyttää ainakin 20 vuotta vanhemmalta kuin miltä näytti niiden pitkien hiusten kanssa.
  20. Haaveileva Pu

    Minulla on 1800 euron vihkisormus, mitä ajattelet?

    Mitäpä tuosta ajattelemaan. Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Minulle passaisi edullisempikin. Nuo tyyriimmät rinkulat tuppavat olemaan kivellisiä. Kivellinen sormus ei sopisi tyyliini ja jäisi muutenkin käyttämättä kun olisi tiellä harrastuksissa. Nuorempana seukkasin amerikkalaisen...

Yhteistyössä