Hakutulokset

  1. P

    radi asiaa

    Hei haluisin kuulla onko täällä sellasia kokemuksia että ei olis noudattanut ruokavaliota diagnoosin jälkeen ja sitten lapsella ollut ongelmia? Joutunut sokeritippaan tms. Tuntuu että kaikissa keskusteluissa sokeritippaan joutuneet vauvat on niiden joilla pistetty insuliinia tai ainakin oltu...
  2. P

    uudelleensynnyttäjän mutinaa

    ... nyt kevyesti v....ttaa Olen siis uudelleensynnyttäjä, mutta edellisestä synnytyksestä siis yli kuusi vuotta. Mies ei ole ikinä ollut synnytyksessä mukana. Mutta synnytysosaston tutustumiseen, jossa käytäisiin läpi synnytysosasto, kivunlievitykset yms. synnytykseen liittyvä, ei päästä koska...
  3. P

    uudelleensynnyttäjän mutinaa

    ... nyt kevyesti v....ttaa Olen siis uudelleensynnyttäjä, mutta edellisestä synnytyksestä siis yli kuusi vuotta. Mies ei ole ikinä ollut synnytyksessä mukana. Mutta synnytysosaston tutustumiseen, jossa käytäisiin läpi synnytysosasto, kivunlievitykset yms. synnytykseen liittyvä, ei päästä koska...
  4. P

    Opiskelija neuvolassa

    .. turhaa valittamista koska ymmärrän täysin ettei uusia ammattilaisia tule jos ei opiskelijat pääse kunnolla oppimaan. Mutta, kärsin varmaankin jonkunasteisesta raskausajan masennuksesta mistä en ole osannut neuvolassa puhua, koska aina hetkittäin on ihan hyvä olo eikä silloin osaa sanoa...
  5. P

    viivi pumpanen ollut hyvä miss suomi?

    niin onko hän siis ollut sellainen mitä missiltä odotetaan? minusta kun tuo oli alusta asti vaan tavallinen kaunis teini. missin arvokkuudesta ei tietoakaan
  6. P

    veijarit -elokuva

    kysymys johon en millään löydä googlettamalla vastausta ja lopputekstit meni ohi. mikä on sen naisnäyttelijän nimi jonka kanssa Saku seurusteli sen kuukauden..??
  7. P

    tyhmälle selvitys kirpputorilla myymisestä

    eli ikinä en ole kirppiksellä mitään myynyt. siis itsepalvelukirppiksellä. miten käytännössä homma toimii. pöydän varaukset,sopimukset(?), lappujen kirjottelut äsh. ihan ihan kaikki pikkuseikat.
  8. P

    niksejä. ei olemassa kakkukupuja, mitä tilalle

    niin eli olen tehnyt kaksi kakkua jotka ovat menossa jouluviemisiksi. ovat ihan peruskakkuvuoan muotoisia siis pyöreitä littania. mulla ei ole sellasia kakkukupuja tai mtn vastaavaa. hyvin voin viedä vaikka peruslautasella kun ovat sen verran tuttuja ihmisiä, mutta kun niissä on kuorrute eli...
  9. P

    voi pääärse

    olevinaan olin niin ajoissa kaikkien ostosten kanssa ja nyt sitten kuitenkin tää joulu vaan tuli ja viimeset jutut ostamatta. pakko sukeltaa tonne ruuhkiin.:headwall:
  10. P

    hyi tämä kamala äiti laittoi lapsensa vankilaan!

    eli matkasänkyyn siksi aikaa että saa ruoan laitettua ja joo myös kirjoitan tätä ja lapsi on siellä kärsimässä kahlitsemisesta. joskus joku täällä tästä meuhkasi ja ihan siksi oli pakko kertoa:whistle:
  11. P

    mä haluan asua hetken yksin ja ihastua!

    ois niin ihanaa hetken ajatella vaan itteään, tehä ruokaostokset vaan itselle, nukkua kun tahtoo(töiden salliessa), pitää koti siistinä helposti, käydä vessassa ja suihkussa rauhassa, harrastaa ja kaikkee muuta ihanaa mitä voi tehdä yksin asuessa. sitten kun ois tarpeekseen ollu yksin niin ois...
  12. P

    laajan valikoiman lastentarvike esim. espoossa tai vantaalla??

    ja siis lähinnä nyt turvaistuin ois hakusessa. vinkkejä kiitoos? ja ei helsingistä
  13. P

    turvaistuimista kaukalon jälkeen

    tiedän että näitä ketjuja on kaikki keskustelupalstat täynnä mutta en sieltä nyt vaan löytänyt vastauksia mun kysymyksiin joten siksi teen uuden.:) elikkäs lapsi nyt 5kk. ja talvi tulossa joten kaukaloon ei mahdu enää kauaa paksujen vaatteiden vuoksi. tai muutenkaan kauaa. jalustaa ei ole...
  14. P

    niin mäkin vaan jatkoin tätä touhua.

    siis palstailua. kun tää muuttu ja mun tunnus ei ensin toiminut tai siis en edes ensin muistanut salasanaa niin päätin että nyt loppu kun en vielä edes kauaa ole palstaillut ja niin vaan olen täällä taas. joo turha.:D tiedän:ashamed:
  15. P

    vauvan sosevinkkejä

    eli siis kesäkurpitsaa olis kauheesti ja nyt kyselisin hyviä yhdistelmiä sen kanssa. siis ilman lihaa.
  16. P

    miksi kondomi "kuivattaa"

    eli siis aina kun käytetään kumia niin sattuu. ja siis kosteus jää liian syvälle kai? tai siis että miten tämäkin muka voi olla yksilöllistä.:D
  17. P

    vinkkejä mikä hiusmalli

    siis ohuille hiuksille. nyt on puolipitkät. ihan lyhyitä en tahtoisi, mutta jotain piristystä pitää saada.
  18. P

    äitiyslomalla, viisaudenhampaan leikkaus

    siis vauva 4kk. mitä teen jos tuunkin todella kipeeksi. ei ois miehellä varaa ottaa mun takia palkatonta.
  19. P

    mä olen niiiin kateellinen

    teille hyville sisustajille. mä en vaan yksinkertasesti osaa
  20. P

    ärsyttää noi sealifen sivut.

    siel ei kerrota yhtään mitään itse paikasta. siis että mitä siellä on ja kuinka paljon.

Yhteistyössä