Hakutulokset

  1. T

    Vastasyntyneen imetyksestä

    Meillä on reilu kolme viikkoa vanha tyttö, tosin pieni vielä, laskettu aika olisi vasta viikon päästä. Keskolasta päästyämme käytiin kerran painokontrollissa, ja paino oli noussut tosi hyvin, ja saatiin lupa imettää niin paljon kuin vauva sitä haluaa. Tyttö on paljon kiinnostuneempi rinnasta...
  2. T

    Kohdunsuun ennenaikainen aukeaminen

    Mulle on tämä yksösodotus vierasta hommaa, joten tiedustelenpa täältä.. Mulla on nyt viikkoja 31 ja jotain päiviä päälle, ei ole supistellut yhtään kipeästi, tälläkään kertaa, mutta silti on kohdunsuu auki sentin verran, ja ihan pehmeä, kaulaa on vähän jäljellä. Kuinka normaalia tää on...
  3. T

    HIEKKALAATIKKOHIEKKA

    Mistä sitä voi ostaa?!?!? Kiitos =)
  4. T

    G: Vaunut

    Kertoilkaapa tähän; a) Minkä merkkisiä vaunuja (mieluiten yhdistelmiä) olette käyttäneet? b) Minkähintaiset ovat olleet? c) Mistä hankittu? d) Mitä hyviä puolia? e) Entäpä huonoja? Meillä tekee kolmas tuloaan, ja kaksosille on jo omat tuplarattaansa. Niihin on tarkotus ostaa...
  5. T

    Pyykkinaru

    Mistäköhän kannattaisi katsella pyykkitelinettä ulos? Ei sellasta pyöreää, vaan ihan sellaset vanhanaikaiset narut, ihan luksusta olisi jos toisessa päässä olisi matontamppausteline!? Minkähintasia ne suurinpiirtein on?
  6. T

    Millä laattalattian saumat puhtaiksi??

    Meillä on kylppärissä musta lasittamaton, karhea laatta, ja mustat saumat. Tai no saumojen pitäisi olla mustat mutta ne ei ole.. Lattia on puoli vuotta vanha, olen hinkannut sitä saumaharjalla, juuriharjalla, rätillä, tavallisellä kylppärinpesuaineella, laattapesulla, pelkällä vedellä..ja...
  7. T

    CROSSTRAINER

    Ostettiin miehen kanssa crosstrainer joululahjaksi toisillemme. Jumppaan/salille ei ehditä, kun ostettiin talo jota remontoidaan, ja meillä on kaksoset 1v4kk, jotka haluavat myös äitin ja iskän seuraa. Mietin vaan että minkälaisia treenejä sillä kannattaa tehdä, vertaillaan vähän minkälaisia...
  8. T

    CROSSTRAINER

    Ostettiin miehen kanssa crosstrainer joululahjaksi toisillemme, kun jumppaan/salille ei ehditä. Ostettiin talo jota remontoidaan, ja meillä on kaksoset 1v4kk, jotka haluavat myös äitin ja iskän seuraa. Mietin vaan että minkälaisia treenejä sillä kannattaa tehdä, vertaillaan vähän minkälaisia...

Yhteistyössä