Hakutulokset

  1. Miikulainen89

    *** Elokuun 2011 masumurut HEINÄKUUSSA ***

    Heippa pitkästä aikaa! Ensinnäkin onnittelut tätäkin kautta Kuuttikselle pienestä prinsessasta! :heart: Myös onnittelut Tiiperille pikkuisesta pojasta! :heart: Täällä ollaan yhdessä kasassa vielä, en oo aikoihin taas ehtinyt kirjoittelemaan kun esikoisneiti pitää meillä kiirettä talossa...
  2. Miikulainen89

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Biliga synttärionnittelut :flower: kohdunkaula rv 14+1 3 cm, kiinteä ja kiinni rv 19+1 2-3cm kiinteä ja kiinni ja nämä siis lääkärin sisätutkimuksessa. Miuski kyselit kylvetystuesta, meillä on tuo kun sain siskoltani ja esikoisen kanssa käytin kerran. En tykännyt, eikä meillä muutenkaan...
  3. Miikulainen89

    ~~Elorakkaat Toukokuussa~~

    Heipä hei pitkästä aikaa :wave: Lueskellut oon pinoa, mutta ei oo ollut aikaa ja voimia kirjoittamiseen. Ensin oli esikoisen 1v synttärikemut vkonlopun mittaisena kemutuksena, ja nyt sitten ollaankin esikoisen kanssa molemmat kipeitä -.-' Vimmu Tervetuloa Facebookiin - kirjaudu sisään...
  4. Miikulainen89

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Lunea kiitos :) Valitettavasti paita kuuluu mun lempparivalikoimaan, joten siitä en raaski luopua ;) Miuskin maha on niiiin upea! :heart:
  5. Miikulainen89

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Tänne kans pikkukakkonen tulossa ja kuvassa rv 25+0 Nyt rv 25+3 :heart:
  6. Miikulainen89

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Hemari ihana massukuva, niin siro! Mullakin oli aika siro esikoista oottaessa, mut nyt sit kyllä huomattavasti isompi. Ai sullakin nuita suonikohjuja, mulla kans tuo nivusen suonikohju yltää jonkin verran alapäähän, niin että välillä vihloo ikävästi sieltäkin, mut tuo jalka on kyl pahempi...
  7. Miikulainen89

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Pikaisesti tulin kommentoimaan.. Kelan papereihin nimi eihän sellaista tarvitse vielä tietää :) Tuplavaunut meille tulee Britax B-dualit, varasin ne jo lapsimessuilta; rungon ja ratasistuimen esikoiselle. Loppukesästä ostetaan sitten loput osat jotka tarttee vauvalle, mm. kovan vaunukopan...
  8. Miikulainen89

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Lapsimessut koluttu tälläkin suunnalla, oltiin esikoisen kanssa ihan loppuun saakka tänään. Huomenna uudestaan, mutta hieman lyhyemmällä kaavalla. Kiva oli nähdä teitä, jotka olitte myös siellä! :) Painogallup lähtöpainosta on tullut nyt n. 3,5-4kg. Lapsilukutoiveena minä itse haaveilen...
  9. Miikulainen89

    Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

    Tuntomerkit: Tullaan 11kk ikäisen tytön kanssa, meillä on Brion harmaat yhdistelmävaunut, ja värikäs harso roikkuu vaunuissa, sekä lampaantalja vaunuissa. Ajattelin laittaa harmaansiniset mammafarkut ja tod. näköisesti violetti vetoketjullinen huppari :)
  10. Miikulainen89

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Uusille tervetuloa munkin puolesta ! :wave: Olipas ihanan paljon tullut tekstiä viikon aikana, vaikka olikin urakka selata läpi :) Ristiäisgallup Meillä kastetaan, n. 1kk iässä (esikoinen kastettiin 3kk iässä). Anopin luona varmaankin, etenkin jos säät sallivat niin ollaan pihalla...
  11. Miikulainen89

    Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

    Meille sopii klo 11 ja tapaamispaikaks tuo Raitiksen ehdotus.
  12. Miikulainen89

    *Elokuun nassukat huhtikuussa*

    Piti tulla uusi pino korkkaamaan, kiitos Ulleli uudesta pinosta! Ihanaa huhtikuu jo, tule pian pian kevät! :) Tiitu runosi sai kyyneleet valumaan, todella kaunis! En voi edes kuvitella mitä olet käynyt läpi, mutta tunnut olevan vahva ihminen. Hienoa että pystyt jo iloitsemaan tästä uudesta...
  13. Miikulainen89

    Elokuisten elohiirten kokoontuminen lapsimessuilla

    Mä oon tulossa ainakin lauantaina messuille, mutta voisin tulla myös perjantaina tytön kanssa :) Koska lauantaina olen tulossa ystävän ja hänen lapsensa kanssa, joten voisin perjantaina tulla sitten tähän tapaamiseen :)
  14. Miikulainen89

    Kohta 4 kk ja ei viihdy mahallaan

    Meillä neiti ei myöskään viihtynyt vatsallaan paria minuuttia kauempaa, ennenkuin oppi itse kääntymään. Oppi ensin kääntymään mahalta selälleen, n. 5kk iässä ja selältä mahalleen 6kk iässä (jolloin oppi sitten ryömimäänkin.) Joka päivä käänsin useana kertana neidin mahalleen, joskus ehkä...
  15. Miikulainen89

    TOUKOKUUN TOUKAT 2011 ~~ Tammikuussa~~

    Pilkkuliini sä niin luit mun ajatukset, mä just eilen illalla pohdin että pitäs jotain galluppia tehä noista 1v lahjatoiveista. Tirpan sylikummi kysäs mitä toivotaan, hän haluaa ostaa jotain tarpeellista.. No mun täyty pyytää ihan miettimisaikaa, en vaa yksinkertasesti keksi mitä...
  16. Miikulainen89

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Raitis osanottoni :hug: Miuski toivottavasti sulta helpottavat, lepoa vain. Kuulostaa hieman kyllä paniikkikohtauksen kaltaiselta. Mulla on näitä ollut joskus vuosia sitten, stressi laukaisi mulla ne kohtaukset. Ekg:hen oli lähete päällä, että kohtauksen tullen olis pitäny ekg:hen marssia, no...
  17. Miikulainen89

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Nopeasti tulin lukemaan vain.. Aamulla on rakenneultra.. Isäntähän meillä eilen päätti jyrkästi, että sukupuolta ei selvitetä tälläkään kertaa.. Huoh -.-' mä olin jo niin innoissani, että saatas selville se, mutta ei.. Jääräpää mikä jääräpää tuo ukko.. Miuskille toivottavasti eivät ole...
  18. Miikulainen89

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Lemongrass kiitos linkistä! Mä oon joskus viime odotuksessa nähny mainoksen noista vuokrasängyistä neuvolan seinällä, mutta en edes muistanut koko juttua. Joten iso kiitos, tuota voisi harkita ihan vakavasti. Hammaslääkäri mä kävin pari viikkoa ennen synnytystä hammaslekurissa. Mulla oli...
  19. Miikulainen89

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    mammy :hug: onneks oli vaan unta! Mäkin näin viime odotuksessa mitä kummallisempia ja kamalampia unia liittyen tulevaan vauvaan, ja nyt myös oon muutamana yönä nähnyt. Huikkis hyvä että kaikki oli kunnossa! Omaan napaan huomenna meen neuvolaan lääkärin vastaanotolle, tästä...
  20. Miikulainen89

    ~**Elokuun mussukat MAALISKUUSSA**~

    Onnittelijoille kiitokset :flower: Sammeli onneksi olkoon synttäreiden johdosta! Kirppiina iCandy Pear, infopyyntö tuolla on toi Icandy, siihen sai myös maxi cos:in turvakaukalon ylimääräsillä adaptereilla kiinni. Meillä tuo tai Britaxin b-dual kans mietinnässä, kun en haluis vierekkäin...

Yhteistyössä