Hakutulokset

  1. T

    40+ so what wol.12

    Heipat täältä kaaaaaukaa taustalta. Sen verran minä teitä aina seuraan, että intouduin tilaamaan ovistestejä, kun halavalla saa. Jos ei muuta, niin niistä tietää, milloin menkat alkaa. Mutta näistä Bugsylle sen verran vaan ihan omia tuntemuksia, että mulle ovisplussa on vain hetkellinen. Eli...
  2. T

    40+ so what wol.12

    Eritysvilkutukset Ottikselle, kun niin pitkään samassa pinossa kuumeiltiin :-)
  3. T

    40+ so what wol.12

    Mur-mur, baby-blues on tosiaan ikävä, mutta valitettavan yleinen vaiva. Hienoa, että selvisit siitä, vaikka kurjaahan se on jos päivä/viikkotolkulla olo on masiksessa. Varmasti minullakin sitä jonkin asteisena oli, vaikken muuta erityistä muistakaan kuin sen, että kun tulin sairaalasta...
  4. T

    40+ so what wol.12

    No voi sentään, mur-murin nega oli tullut tuon jaaritukseni aikana. Jaksamista toivottelen. Jo palstailusta luopuminen on tosi vaikeaa, muusta puhumattakaan. Yllätystä tietysti toivon sinullekin. Hyvää kesälomaa!
  5. T

    40+ so what wol.12

    Vilkutukset täältä taustalta. Teillä on niin mukavan vireää keskustelua täällä, että pitää aina välillä käydä vakoilemassa. "Vanhoja" tuttuja ei enää ole montaakaan, joten uudemmille voin kertoa, että sain esikkoni 42,5 vuotiaana ja sen jälkeen kakkoselle annettiin mahdollisuus, jota kukaan ei...
  6. T

    40+ so what wol.12

    Liiza surullinen viestisi kosketti kovasti. Toivon sinulle jaksamista vaikeassa tilanteessa, jossa varmasti tuntee itsensä loukatummaksi kuin missään muussa elämän vaiheessa. Toinen kun tieten tahtoen loukkaa noin kurjalla tavalla. Toivottavasti toinen osapuoli edes jossain elämänsä vaiheessa...
  7. T

    40+ so what wol.12

    Pahoittelut negan testanneille! Se on niin rankkaa kuukausi toisensa jälkeen. Halauksia lähettelen. Mur-murin kyssäriin lugeista: Mulla alkoi tuhruttamaan aina dpo 12 eli päivänä, jolloin mulla yleensäkin alkaa menkat. Kunnon vuoto alkoi, kun lopetin luget. Mutta mulla luget eivät siis...
  8. T

    40+ so what wol.12

    Mur-mur, oli ne noita samoja, joita linkitit. Livenä tuo korkki vaan on mun silmissä enemmän lila/violetti kuin vaalean sininen. Mä kun en tiedä mitään mahdollisesta oviksesta, mutta tiedän että oltiin sillai kp 12, 14 ja 17, joten parhaimmillaan nyt on dpo 10, mutta en oikein usko näin...
  9. T

    40+ so what wol.12

    Mur-mur, nää on toisaan One Stepin 10 mlU/ml testejä. Puikossa on vaalean violetti korkki ja muuten se on valkoinen. Mutta kyllä mun viivani taitaa olla vaan harmahtava viivanpaikka, koska en huomannut limojen lisääntymistä, enkä oviskipuja, joita yleensä aina tunnen. O-testejä olen jo yrittänyt...
  10. T

    40+ so what wol.12

    Terkkuja täältä "ei enää haaveilevien osastolta"! Mur-mur, sun pitäis saada provikat testintoimittajalta, sillä Ottiksen tavoin lankesin linkkiisi :-D Vaikka ei tainnut mulla olla ovista tässä kierrossa ollenkaan. Pate toi testit tänään ja päiväpisusta kp 22/24-32 dippasin ja sain näkvyiin...
  11. T

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Oivikki, on varmasti ollut haasteellista ätinä olon alku. Oletko saanut apuja arkeen? Sektion jälkeen on kyllä varmasti ollut haastavaa hoitaa vauvaa. Itsekin jouduin pumppaamaan maitoa aikanaan, kun poika ei jaksanut alkuun syödä rinnalta ja sitten kun vähän jaksoi, niin teki tissilakon 4...
  12. T

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Lämpimät onnittelu Oivikille! Sinua kovasti on täällä kaipailtu, kun ei ole kuulunut. Hienoa, että olette päässeet jo kotiin. Pienen vauvan kanssa elämä on yhtä syöttöä. Yritä myös itse levätä aina kun vain voit.
  13. T

    40+ so what wol.12

    Justis, toivotaan täysillä, että teroista huolimatta/niiden ansiosta plussa iskee juuri tässä kierrossa!
  14. T

    40+ so what wol.12

    Lugejen aiheuttamista oireista vielä sen verran, että mulle niistä ei ole tullut mitään oireita, paitsi tämä epämukava töhnäisyys. Onneksi kun määräys on ollut laittaa niitä vain illalla, aamulla se ei enää haittaa oloa.
  15. T

    40+ so what wol.12

    Heippa! Vielä tuohon terolut-keskusteluun: my mistake, kun puhelin höpöjä siitä, ettei oo kauheesti merkitystä, milloin ne alkaa. Tietysti ohje aloitukseen on KP:n mukaan, jos kiertoa tasoitetaan, eikä ovista ole odotettavissa. Mutta kun haaveillaan vauvasta, tilanne onkin ihan eri juttu. Sorry...
  16. T

    40+ so what wol.12

    Minäkin olen ihan huolissani Oivikin puolesta, toivottavasti kaikki on hyvin. Hän on ollut niin innokas ja säännöllinen kirjoittaja ja nyt ei ole joulun jälkeen näkynyt. Tietysti jos on joutunut loppuajaksi sairaalaan makuulle, eikä ole läppäriä tai kännykkää käytössä, niin eihän se kirjoittelu...
  17. T

    40+ so what wol.12

    Vai hiimailet sä, mur-mur :-) Parasta olisi jos voisi laittaa luget juuri ennen kuin menee nukkumaan, mutta mulle tää oli vähän ylivoimaista, kun koskaan en tiennyt milloin nukahdan :-) Tai siis nukahtaminen tapahtuu telkkarin ääreen ja sieltä, kun lähtee könyämään sänkyyn, ei aina tule luget...
  18. T

    40+ so what wol.12

    Mur-mur, kiva että sait lugeja. Ei tarvitse miettiä, että olisivatko auttaneet vai eivät, kun on kokeiltu. Ehkä nyt tärppää. Mulla viimeinen "kunnon" plussa on ollut vuoden takana tammikuussa, kun ekaa kertaa oli Luget käytössä. Tosin se ei kestänyt montaa päivää, mutta olihan se plussakin...
  19. T

    40+ so what wol.12

    Tervehdys täältä taustalta. Elämä kelaa normaalisti eteenpäin ja teitin juttujanne aina käyn katselemassa ja toivomassa, että uusia plussia olisi tullut. Tuohon Terolut-keskusteluun sen verran, että olenko ihan hakoteillä, kun kuvittelen, ettei Terolution aloittaminen ole ihan niin päivän...
  20. T

    40+ ODOTTAJAT, vol 2

    Lämpimät onnittelut vauvautuneille. Kirjauduin katsomaan Oivikin tilannetta, kun LA alkaa lähenemään. Mutta ilmeisesti ei ole hänestä vähään aikaan kuulunut mitään. Toivottavasti kaikki on hyvin! Haaveiltiin vaan niin kauan samassa pinossa ja oltiin raskautumiskierrossasi samoilla kp:lläkin...

Yhteistyössä