Hakutulokset

  1. Iicca

    salon seutu!

    Heippa! Ilmottautuisin uutena mukaan. =) Ollaan kuukausi sitten 2v tytön kanssa muutettu saloon ja kovasti kaipailisin seuraa. =) Ja pientä vinkkiä missä on hyviä puistoja ja muutenkin miten täällä toimii nämä lapsiperhe jutut. Lyhyenä esittelynä voin kertoa että tosiaan yksi lapsi, kohta 2v...
  2. Iicca

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Heips vaan kaikille! =) Ajattelin vaan tulla vähän vilaseen että mites täällä ja ilmottelemaan että me ollaan nyt sitten ihan kotiuduttu tänne saloon. Saatiin tossa vappuna oma kämppä. TOSI IHAANA!!! 73neliöinen kolmio. Ihan uudet laminaatit, tapetit ja jääkaappipakastin ja hella... Hieman on...
  3. Iicca

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Heippa vaan kaikille! Tulin vaan viel kerran tälle puolelle sanomaan että hei hei! Huomenna lähetään neitin kanssa sitten kohti etelä-suomea ja takasi ei enää sitten tulla... Yritän aina välillä tulla tännekkin puolelle teitäkin tervehtimään! :D PÄRJÄILKÄÄ ja törmäillään. Jos joskus Saloon...
  4. Iicca

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    :flower: :flower: Oikeen paljon onnea henriikan perheelle!!! :D :D :flower:
  5. Iicca

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Iltaa vaan kaikille tännekkin... :) Vähän harmittaa, tänään olis Skandinavian Hunks esiintymäs Kokkolas, mulla olis oikeen lupa ja rahaaki lähtee kattomaan ,mutten vaan saa ketään kaveriks... :( Jotenki ei yhtään yllätä, kerranki ku ite pääsis ni ei oo kaveria...ei oo eka kerta... No mutta...
  6. Iicca

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    HEIPS TAAS! =) sade: kuten tuossa jo aikasemminkin kerrottiin niin täällä saa aivan vapaasti sanoo just sitä miltä tuntuu! saparo: toivottavast teillä nyt neiti paranee pian ja bailut olis kivat.. Mä yritän täällä totuttautua taas tähän kotiäitin rooliin. Mä oon niin ylpee ittestäni kun...
  7. Iicca

    Kokkola ja lähialueet huhuuu....

    Hyvää iltaa tai yötä tää taitaa jo oikeestaan olla! ;) Vähän mahtavaa, tuosta pikasesti laskin että 9 olis ilmottautunut huomiselle trehveille! Toivottavasti kaikki vaan vielä pääsee mukaan... :D Tervetuloo vaan munkin puolesta kaikille uusille, vaikka ite en mikään kovin "aktiivijäsen"...
  8. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    No kyllä on tosi hiljasta! Mihin kaikki on hävinny? Eikö ketään enää kiinnosta vai onko niin kiire kaikilla??? Nii vieläkin ehdotan tota 19.pv. Miten olis? Pääsekkö sä saparo sitten ees jos ei ketään muu pääse? Ku ei olla mekään pitkään aikaan nähty :) Teilläki on neiti varmasti kasvanu...
  9. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    NO nyt on ollu kyllä todella hiljasta!!! Mihin kaikki on hävinny??? Mulla olis ehdotus: Kun ei näytä vieläkään onnistuvan tuo tapaaminen, niin miten olis jos yritettäis vaikka lauantain 19.marraskuuta? Ja silleen vaikka nyyttäri meiningillä? Jos joku vaikka emännöis tällasen tapaamisen...
  10. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    Hellöy taas tännekkin! =) Eipä oo oikeen taas kerinny täälläkään käymään, kun koulussa riittää hommaa. Kiva vaan kun ensmäset 2 kuukautta lorvitaan ja sitten heitetään kerralla puolen vuoden hommat... \|O \|O \|O Voi vitsi!!!! Mulle ei ainakaan käy tuo tapaaminen kun ollaan tänään lähdössä...
  11. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    Paikalla! :wave: :wave:
  12. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    No siis mulle nyt käy melkeen mikä päivä vaan kunhan on sitten vasta joskus neljän jälkeen kun oon kuitenki koulussa. Viikonloputkin on aikasta täyteen buukattuja. Miten olis siis se maanantain 26.9. klo 17 tai 18?
  13. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    Niin siitä tapaamisesta... Näytti tosiaan siltä ettei oikeen noi vloput sitten sopinukkaan. Miten olis sitten vaikka viikolla. Esim. ens viikon maanantai? eli 19.9. ? Vai tuleeko se liian aikasin? Mullekkin tuo maanantai sopis oikeen hyvin kun on vapaa päivä koulusta. Miten on muitten kanssa...
  14. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    nostetaans vähän ettei ihan huku... ;)
  15. Iicca

    Äidit vm´83: Kuinka monta lasta on ?

    Yks on 1v3kk ja toivottavasti saa vielä pari sisarustakin... =)
  16. Iicca

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    \ Ihania nimiä.. Meiltä löytyy Iida-Olivia Eveliina
  17. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    Hellöy taas tännekki! Meillä oon minä ollu kyllä nyt tosi kipeenä koko viikon. Neiti ei oo ainakaan viel saanu mitään tartuntaa... toivottavasti ei saakkaan. Saatiin sitten vihdoin ja viimein neitille se hoitopaikkaki. Eikä tarvinnu viime viikolla kun 3 kertaa sinne soittaakkaan!!! \|O Kukaan...
  18. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    Nyt ei taas pää toimi. Laitoin tiskikoneen päälle ja unohdin veden laittaa päälle... tosi hyvää suomea taas.. :p Juu ei tuo isäntä aina niin kiva oo... välillä osaa yllättää, positiivisestikki! :D :heart: Mä oon kyllä kans sellanen söhlääjä! Jää sitten uimiset edenissä väliin. Onnistuin...
  19. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    päätin sitten että musta tulee isona sosionomi. kirjotinkohan ton ihan oikeen??? :p no joka tapauksessa. Ihan oikeesti meinas itku tulla silmään kun tänään sit tosiaan kävin laittaan sen neitin hoitopaikkahakemuksen sisään... :'( Mut pakko se on kun isäntäkin on saanut nyt sitten päähänsä...
  20. Iicca

    kokkolalaiset uusi tapaaminen

    Hellöy hellöy!!! Ja täällä taas!!! :D Nyt olis sitten taas leirit leireilty aj kivaa oli. Niin kivaa että menin sitten lupautumaan viel yhelle leirille tälle kesälle!!! :p oho... Neiti oli ihan onnessansa ja kaikki tykkäs meijän neitistä. Oli kyllä tosi kivaa. Mutta taidan kyllä pysytellä...

Yhteistyössä