kokkolalaiset uusi tapaaminen

näillä näkymin mun sisko tulee perheensä kanssa maanantaina.vielä kuitenkaa ei oo ihan varmaa tietoa,mut puhelimessa vähä puhuttiin tosta maanantaista..ilmottelen sit tarkemmin ku tiedän.

oltiin tänään puistossa pari tuntia ja sit tultiin tekeen ruokaa.kaikilla oli älytön nälkä ja jopa jemina söi lautasen tyhjäksi :D veeti on vielä päikkäreillä ja janina lähti tohon pihalle leikkimään.oon nyt ruvennu pikkasen päästään yksin ulos ja reippaasti on ollu.tästä näkee suoraan tohon pihaan(hyvä niin)!!ja näyttääpä sillä olevan kavereitakin siellä =)

mutta nyt juomaan kahvia :p :wave:
 
SnowFairy
Moi vaan tännekin! =)

Näillä näkymin varmaan päästään tulemaan tapaamiseen. Ja mieluusti tullaan kyydillä Saparo, jos autoon mahtuu. =) Janilla on alkanu työt taas, loma meni niin että hurahti, ja sillä on pääsääntöisesti auto päivisin...

Iicca: onnea! Ja tsemppiä sit sinne kouluun! :flower: Munki pitää päivähoitoa etsiä tytölle varmaan tuossa syksyllä, ens vuoden alusta meen töihin. :'( Äitin sydän särkyy jo ajatuksesta, mutta onhan Anna jo kasvanut siihen mennessä... mutta silti. En tiiä sit miten täällä on perhepäivähoitajia... ja hyvä tietty pitäis löytää.

Nyt muakin oikein hävettää kun tulee napistua tuosta miehenpuolesta... Se oikeasti tekee paljon enemmän päivittäistä kodin siivousta (lue: tiskit, roskat jne.) kuin minä! :ashamed: Onnellinen saa olla. Onhan niitä asioita, joihin koulutus ei pure (niin kuin vaatteet jotka lojuu ympäri kämppää tai työhuoneen kaaos :headwall: ), mutta onhan niitä itelläkin...

Tänään oon kyl itekin saanu jotain aikaan, siivosin ja tuolla pyörii vielä pyykkikone. B)

Nyt tarttee mennä, palataan...
 
voi kauhea ku våsyttää en tiiä miten se on mahdollista mutta kjitenkun........

eli Saparo, snowfairy on varmasti tulossa. hénnuli ja hemuliina ehkä ja Iicca ei.... löytyykö täältä muita

Eikö täällä oo ollut PikkuHiisi, Bianca, Hennis yms???

Nyt pitäisi lähtee laitta lapsille aamuapalaa ja kahtoo ikkunasta ulos että tuleeko siellä vettä vai ei että pääseekö perhepuistoon....

Palaillaan
 
Bianca
En usko että olen tulossa tapaamiseen.Mies on luultavasti vielä lomalla ens viikolla.Ollaan katteltu sopivia ilmoja pienelle reissulle.
Ilmat on kyllä vähän kurjat ollu nyt.Toivottavasti sateet nyt pikkusen hellittäis kun on kokkola cup.Pojalla on 7 peliä kolmessa päivässä ja kurja pelata jos huono ilma.Ja pikkusen oli yskääkin pojalla, ni toivottavasti se ei tuu takas.Näyttää kyllä jo tervehtyneeltä.
Eka peli on huomenna klo 8.00 :\| , ja 7.30 pitää paikalla olla.
Onneks mies on kotona ja lupas viedä.Me varmaan jäädään nukkuun vauvan kans ja mennään seuraavaan peliin sit.
 
Pikku Hiisi
Hellöy kaikille!!!

Pitkästä aikaa taas koneen kimpussa!! Kiva, oli tullu taas tekstiä..
Voi hitsiläinen, en ole ihan varma vielä tuosta tapaamisesta, että pääsenkö! Isännällä nääs iltavuoro ja kelistä riippuu onko mulla auto, jos hyvä keli niin ukko saa mennä moottoripyörällä töihin ja silloin pääsen kyllä.. Pystyykö vielä myöhemmin ilmottautumaan???

Onpas ollu ärsyttävän hiostava ilma viime päivinä.. toivottavasti jaksais vielä tulla samanlaista lämmintä kuin tuossa oli nuo kunnon kelit, isännällä kun olis koko elokuu lomaa..

Olen muuten niin ilosin mielin, kun isompi neiti on alkanu käymään potalla, ja tosi hyvin menee..yövaippaa ei vielä olla jätetty pois, mutta muuten on saanu jättää vaipat hyllylle..
:heart:

mutta palataan asiaan... :wave:
 
joo ilmoittele sitte ku tiedät... ei oo kiire... halusin vaan tietä että tuleeko ketään................


isäntä vei auto eilen korjaukseen ja vika löytyy ja myös lasku siitä tuli apuaaa. 217 ? :kieh: :( :ashamed: \|O :/ :x noo tässä sitte ollaan kuun loppuun asti vähän niinkuin puurodietillää... ku muuhun ei oo varaa... tai siihen tapoamiseen kyllä aion raha laittaa.....

:LOL: :LOL: :) =) :D B)

Noo nyt ei muuta kuin siivoamaan,... illalla mulla on täällä kynttilä kutsut.....
 
Nyt ei taas pää toimi. Laitoin tiskikoneen päälle ja unohdin veden laittaa päälle... tosi hyvää suomea taas.. :p
Juu ei tuo isäntä aina niin kiva oo... välillä osaa yllättää, positiivisestikki! :D :heart:

Mä oon kyllä kans sellanen söhlääjä! Jää sitten uimiset edenissä väliin. Onnistuin lyömään itteäni veittellä oikeen käden paukalon juureen. Kaks tikkiä ja ne saa käydä vast viikon päästä otettaan pois. Että se siitä porealtaasta sitten... :( Niin mun tuuria...
Muutenki ollaan tapeltu isännän kans viimeset pari päivää ja kaikki menny muutenki päin v... ja nyt sitten viel tää... Jippii... \|O
NO mutta pohjalta ei suunta oo muuta ku ylöspäin! :D

Palaillaan taas...
 
no niin nyt on kaverin pojan 1vee synttäreillä käyty =) nyt järkkäillään jeminalle lauantaiks synttärit.oikeesti ois maanantaina,mut meinattiin lauantaina jo juhlia.pääsee vaarikin mukaan,ku muuten on iltavuorossa maanantaina =)

tää päivä on menny hirmu nopeesti.tytöt oli päivällä leikkimässä mun vanhemmilla.huomenna sitten mun sisko(5v) tulee meille leikkimään.toivottavasti ei sada niin päästäis puistoon :D

mutta eipäs kummempia :wave:
 
Seuraavat neljä päivää ei sitten ole vapaa-ajan ongelmia kun alkaa tuo cuppi. Toivottavasti ilmat olis hyvät niin vois tuo neitikin lähtee mun kans kentän reunalle aina välillä. Mitäs joukkuetta Biancan pikkumies edustaa???

Täytyy nyt sitten välillä kehuakkin tuota miestä =) Eilen sain tarmonpuuskan ja rupesin silittään, no neiti ei jaksanut yksin leikkiä kuin 15 minuuttia ja sitten tuli silitysraudan johdosta nykkiin. No isäntä tapansa mukaan istui koneella mutta mun ei tarvinut sanoa kuin kerran että tulisit viihdyttään neitiä. Ja tuli heti =) Muisti varmaan kuinka paljon inhoon silittämistä ja silitetyt T-paidat rupes oleen loppu kaapista niin tais katsoo parhaaks totella.

Nyt täytyy lähtee laittaan varusteita jo kuntoon kun huomenna pitäis klo 8 olla kentällä, ei sitten tarvi aamulla muuta kuin itsensä kuntoon saada :wave:
 
Vihreät jyrää, kaks voittoo ja maalisuhde 15-1 =) Kohta lähden katsomaan marssia ja juhlistaan voittoja Callen terassille =) On muuten kesän eka terassikäynti, jos omaa terassia ei lasketa =)
Huono juttu vaan että huomenna täytyy olla klo 7.15 Rödsön kentällä.

Mites muilla päivä mennyt?
 
Tapaamises sit tiistaina nähään, me nimittäin ponkastaan täältä reissuun huome aamuna 8 reikä reikä :attn: :D jes jes!!! vähä mää oon onnellinen, isäntä sai jopa yhen vapaa päivän töistä :eek: :attn: :D

Saparo: ONNEA JA STEMPPIÄ MUIHIN PELEIHIN!! :flower: =)

Nyt pakkaamaan :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.07.2005 klo 18:43 Saparo79 kirjoitti:
Hennuli: hyvää matkaa ja pitäkää hauskaa :wave:
Juu kyllä me osataan nyt nauttia! hotelliin mennään!! :p =) Lapset tai lähinnä juuso on ihan touhussa. Ähtäriin mennään ekaks kattoon eläimiä ja justus vaan hokee että karhuja kattomaan =) sitte jyväskylään...eikös sielä oo henkka ja maukka vai muistanko väärin?
 
hennuli:hauskaa lomaa teille kaikille =) !!

mää oon yrittänyt taas tänään vähän siivoilla.sain pestyä tyttöjen huoneen ikkunan ja verhotkin vaihdoin tulevien synttäreiden takia.on pitäny jo niin kauan vaihtaa nyt vihdoinkin oli sit pakko :whistle:

meillä oli viime yö ihan järkky.janina je veeti heräili vähä väliä yöllä.eikä edes ollu kuuma et en oikeen tiiä mikä niitä "valvotti".nyt kaikki onki jo nukkumassa :D

hennis:mites olet voinut?

no mutta nyt tästä jatkan...moiiiiiiiiiii :wave:
 
hennis
Hemuliina ihan hyvin oob voinnu mitä nyt välillä öklöttää. :x joku haju esim. :/ jeps mutta nyt kohta kauppaan meijän neiti täyttää tänään 2v huomenna juhlat! =) =)
 
Bianca harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.07.2005 klo 08:46 hennis kirjoitti:
Hemuliina ihan hyvin oob voinnu mitä nyt välillä öklöttää. :x joku haju esim. :/ jeps mutta nyt kohta kauppaan meijän neiti täyttää tänään 2v huomenna juhlat! =) =)
Paljon onnea pikku neitille! :flower: :)
 
voi räääsy.... :/ :ashamed: :( :eek: :\| Williamilla on ollut hirveä känkkä ränkkä päällä tänään ja aloin miettiä että olisiko korvissa taas tulehdus... ja lähdin käymään lääkärissä ja olihan siellä toisessa korvasssa tulehdus ja toisessa oli vielä vaan punaista.... sitte oli joku nuori naislääkäri ja varmaan ei kovvin kauan oo ollut lääkääri ku se ei oikein tienyt mistä mitään ja ja sitte ku laittoi meille antibiotti niin laittoi varmaa kalliimman mitä löysi... eli vähän alle 16 ? maksoi se lysti.,... :eek: :kieh: \|O :snotty: :kieh: :$ :p että siinä meni sitte kaikki rahat mitä meillä oli ennen kuin tuletiistaina lapslisä... jeee :ashamed: \|O \|O
 

Yhteistyössä